Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Onali schreef:beert schreef:Blijft vaag. En ook een nogal slecht excuus dat je kinderen vermoord / neerschiet, omdat jij geen hulp krijgt.
Dat vind ik ook altijd raar, als je zo in de knoop zit, schiet dan een kogel door je eigen kop en laat andere mensen met rust.
Jolliegirl schreef:Ik vind het vrij heftig om te lezen dat hier mensen zijn die het snappen dat hij medewerkers neerschiet......
Die medewerkers... Die hierachter hun godganse best doen om kinderen en volwassenen elke dag weer te helpen en te begeleiden.. Die medewerkers.. Die verdienen de dood?
Ondat jullie snappen dat iemand zich mogelijk in de steek gelaten heeft gevoeld, of omdat er iets gebeurt is?
Dan moet nu een van die medewerkere deze man maar gaan doodschieten onder het mom " jij pakte mijn collega, ik jou"
Ik ben blij dat het zo in de meeste gevallen niet werkt.
Ik vind dit vrij ver gaan.. Evenals de speculaties.
Het hele dorp staat op zn kop hier.. Mensen zijn hun geliefden kwijt en gaan nu overal op internet speculaties lezen.
En ja.. Die worsen gezien.. Men wordt erop gewezen.. Het is te bizar voor woorden wat men verzint.
Zullen wij er als bokt( dit topic iig) voor zorgen dat wij hier niet aan meedoen? Zou respectvol zijn
Bellatrix schreef:Trailer van de nieuwe film Crimes of the Future. Hij is best ziek maar daardoor eigenlijk ook heel interessant.
Oh, je moet hem even aanklikken zie ik, je mag hem zo al niet eens zien.
[ Video ]
njiloj schreef:Blijft een heftig verhaal. We zullen er vast nog wel het een en ander over horen op t nieuws… bij ons in de straat is het forensisch onderzoek afgesloten, en de winkelstraat weer open.
Gelukkig zijn er genoeg lugubere dingen die minder dichtbij zijn/komen dan bovenstaand verhaal.
Iet waar ik mij ook altijd over heb verbaast is de lobotomie ingreep.
Op onderstaande link kan je er meer over lezen. (Wel foto’s, maar geen enge foto’s)
https://www.npr.org/2005/11/16/5014080/my-lobotomy-howard-dullys-journey?t=1652026075715
Wat een sprong heeft de medische wereld (gelukkig) toch gemaakt afgelopen decennia.
Isabel schreef:Ook best luguber:
Ik was gisteren bij mijn oma door een fotoboek aan het bladeren. Tussen alle trouw- en vakantiefoto’s stond opeens deze foto
[ [url=m/ngcApL.jpg]Afbeelding[/url] ]