Trouwen in 2022

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 08:04

heel fijne dag Amanda!! geniet er van.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 16:00

Wij hebben een fantastische dag gehad gisteren! Echt alles is perfect gelopen <3 nu heerlijk aan het nagenieten.
Afbeelding

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 16:08

Gefeliciteerd!! Wat zijn jullie prachtig <3

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 16:37

Moooiii!! <3

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 22:19

Prachtig :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 22:36

Zo mooi!!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 08:11

Gaaf!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:04

Heel mooi!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 13:01

Wat heerlijk zeg! Nu lekker nagenieten <3 En je man matcht mooi met z'n motor haha :P

Ik heb net een proefafdrukje laten maken van onze uitnodiging, zijn er erg blij mee!
Aangezien het grootste deel van onze gasten niet uit de buurt komen en de postbode in ZA niet zo goed werkt als in NL gaan we ze digitaal versturen. Voor onze directe familie en bridal party printen we ze :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 18:16

Handig! Snap het wel inderdaad met de afstand! En printen kan altijd natuurlijk !

Onze uitnodigingen gaan deze maand dus de deur uit. Super spannend! Dan kunnen we niet meer terug haha.

Afbeelding

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 19:24

Online is dan inderdaad wel zo makkelijk Laughterline +:)+.

Wil je nog terug dan Pimaude? Wel spannend inderdaad, de ceremoniemeester gaat er nog extra info in stoppen?

Hier langs 2 locaties geweest vandaag, worden het allebei niet maar we weten wel steeds duidelijker wat we wel of juist niet willen. Ook fijn *D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 19:45

Sting: neeeeeee ik wil niet terug :D en ja, klopt... maar wat???

Wel fijn dat je hierdoor juist komt te weten wat je wel wil! Dat hadden wij ook hoor! Lekker locaties bekijken en dan kom je vanzelf met een blij gevoel thuis!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 12:04

oh wat een mooie pimaude!
Jammer dat de 2 locaties het niet werden Sting, maar idd ook wel fijn dat jullie steeds beter weten wat je graag wilt :)
Afbeelding
Dit is onze uitnodiging (beetje slechte bokt upload sorry), de foto is de oprijlaan van onze trouwlocatie. We waren bezig met onze uitnodiging maar we 'klikten' er niet echt mee, toen zag ik op pinterest een met een landschap van bergen onder aan de uitnodiging en we vonden dat alle twee zo mooi! Onze locatie heeft prachtige bergen als achtergrond dus ik dacht ik neem de volgende keer mijn camera mee. Maar ik heb een aantal foto's voor hun website gemaakt in ruil voor korting op onze bruidssuite :+ en toen zei m'n vriend, kan je de foto van de oprijlaan niet gebruiken?
Afbeelding

En toen kwam dat er uit en het voelt helemaal 'ons' :D
We hebben nog 1 pagina meer waar de rsvp datum op staat en een link van onze bruiloft website, waar alle informatie op staat die ze nodig hebben :)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 12:08

Ooh, die is prachtig geworden! Fantastische uitstraling. <3

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 16:56

Wat gaaf Amanda!!

Wat een super mooie uitnodigingen pimaude en laughterline.
Heel leuk bedacht met die foto van de oprijlaan, prachtige foto!

Onze uitnodigingen liggen nu ook bij de drukker en kunnen wij deze maand gaan versturen.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 20:57

Mooie uitnodigingen allebei!
Gaaf met die foto van de oprijlaan, zeker als dat je eigen foto is extra persoonlijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:47

Oh wauw die oprijlaan! Met het verhaal erbij helemaal wauwie !!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 13:14

Dank jullie wel! We hebben de uitnodiging vanmorgen gegeven aan onze vrienden, de eigenaar van de locatie. Die vond het ook erg gaaf! :D

We zijn ook wezen kijken bij de buren voor accommodatie, die horen waarschijnlijk vandaag van dat andere koppel of zij gaan trouwen op dezelfde datum of een andere. Maar blijkbaar is er die ochtend ook nog een mountainbike race in de bergen waarbij ontzettend veel mensen ook huisjes boeken, dus hij heeft ze wel aangespoord om de datum te verzetten :P Gelukkig is de race rond lunchtijd afgelopen, want het gaat ook over onze locatie heen :roll: Maaar komt goed, toch _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 15:46

Oh drama ! Zou wel rust geven inderdaad voor jezelf, komt vast helemaal goed op welke manier dan ook.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-22 08:41

Wat een supermooie trouwkaarten komen er voorbij! Heel bijzonder ook met die oprijlaan <3
Wat een hoop stress rondom de locatie Laughterline, maar het komt vast goed.

Wij zijn nog volop aan het nagenieten, wat wel echt voor een enorme kater zorgt is dat mijn portemonnee op de locatie is leeggeroofd. Er is een tas blijven liggen nadat we weg waren waar deze in zat, toen ik de tas terug kreeg was al het geld uit mn portemonnee.. 100 euro..

Voor de anderen die al getrouwd zijn: als jullie de naam van je partner (of een combi van jullie namen) aan hebben genomen, waar hebben jullie dat allemaal doorgegeven?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 09:47

oh jeetje, wat balen van je portemonnee amanda!! wel een domper inderdaad. :(:)

Ik heb mijn naam eigenlijk nog bijna nergens doorgegeven... ja, ik probeer de telefoon wel op te nemen met mijn nieuwe naam, en bij bestellingen op websites etc doe ik mijn nieuwe naam. Maar nog niet bij de instanties verder. Veel gaat ook wel automatisch. Maar bij bijvoorbeeld de bank.. nog niet. lijkt me zo'n gedoe. Ik ga mijn handtekening ook niet aanpassen.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 13:11

Oh nee wat oliebol amanda!! En de portemonnee zelf zat er nog wel in?

Daar moet ik ook nog even over nadenken hoe ik dat allemaal ga doen. Of misschien verander ik het wel niet, ik weet het niet. Als ik namelijk alles verander, moet ik ook een nieuw paspoort, rijbewijs etc.. en dat is nogal uh, lastig vanuit Zuid Afrika.. ook omdat mijn nieuwe visum net erin is geplakt etc. Dat zal allemaal wat lastiger worden. Verder hoorde we vandaag dat de bruiloft bij de buren niet door gaat op onze dag, en dat ze dat een week hebben verplaatst :D yay!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 16:20

amandananana schreef:
Wat een supermooie trouwkaarten komen er voorbij! Heel bijzonder ook met die oprijlaan <3
Wat een hoop stress rondom de locatie Laughterline, maar het komt vast goed.

Wij zijn nog volop aan het nagenieten, wat wel echt voor een enorme kater zorgt is dat mijn portemonnee op de locatie is leeggeroofd. Er is een tas blijven liggen nadat we weg waren waar deze in zat, toen ik de tas terug kreeg was al het geld uit mn portemonnee.. 100 euro..

Voor de anderen die al getrouwd zijn: als jullie de naam van je partner (of een combi van jullie namen) aan hebben genomen, waar hebben jullie dat allemaal doorgegeven?

GEFELICITEERD! <3 Wat zagen jullie er prachtig uit, echt schitterend <3

- en bah, wat een enorme domper na zo'n mooie dag.. Echt te asociaal voor woorden dat mensen niet van andermans bezittingen af kunnen blijven. Je hoort het ook weleens met de enveloppendoos, vind dat zoiets idioots. Blijf met je *&A=@# eraf echt.. -O-

--
Bij ons is het vandaag over precies drie weken zo ver.. whaaaaa!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 16:57

Wow jeetje.. door een gast? Een gast van bijvoorbeeld een a la carte gedeelte? Of personeel? Vervelend man! Poeh bitter!!

Ik heb na jouw verhaal gevraagd of mijn zusje de enveloppendoos wil bewaken met haar leven! Poeh jeetje

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 18:17

Onze enveloppendoos stond in een openbare ruimte met veel meer bezoekers dan alleen onze gasten en dat ging nog goed ook. Blijkbaar geluk gehad! Ontzettend zuur van het missende geld uit je portemonnee... :\