rockwitch schreef:Ik ben pas dit jaar begonnen met de Pabo. Moet volgende week de hogeschooltaaltoets maken en de wiscat. Dus als iemand me nog wat extra taal en rekenknobbels kan sturen ben ik heel blij.
Succes!
Mocht je ergens hulp bij nodig hebben, ook bij de rest van de opleiding: trek gerust aan de bel. Ik ben inmiddels 11 jaar geleden afgestudeerd aan de Pabo maar wil je gerust helpen.
De sushi was weer echt heerlijk bij Blue Sakura. Ik was er nu voor de 5e keer maar het blijft een speciale plek om te eten. Echt een aanrader voor wie van sushi houdt en eens in de buurt van Zwolle is.
Zwolle is sowieso een mooie stad om een dagje (of 2) te vertoeven voor een shopweekend. Maar als geboren en getogen Zwollenaar ben ik wel een beetje bevooroordeeld.
fohadie, wat interessant. Leuk om dat soort weetjes te leren. En ik krijg er trek van

Matheno, leuk! Het ziet er nu al mooi uit met de houtsnippers.
Wij hebben vandaag de laatste hand gelegd aan onze tuin. Binnen een uur lagen de graszoden erin. Hatseflats!
[ [url=m/UvwWoR.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Kerst begint al vroeg dit jaar. Doordat ik per 1 augustus een nieuwe werkgever heb, krijg ik van mijn vorige werkgever alvast mijn eindejaarsuitkering en vakantiegeld wat ik tot 1 augustus heb opgebouwd. Dit wordt volgende week uitbetaald. En met een dure maand achter de rug is dit wel welkom.
En wij hadden gisteren een adventskalender besteld, eentje waar we beiden plezier aan beleven

En omdat we niet echt konden wachten, hebben we vandaag gewoon alvast het eerste doosje opengemaakt. Vanaf volgende week doen we 2 doosjes per week zodat we er gespreid lol van hebben.

Foto's in spoiler want, nouja...kinderogen op het forum enzo.
Spoiler:
[ [url=m/rjDy6M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uDzkep.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vanmiddag heb ik een herfstkrans gemaakt voor aan de voordeur. Morgen hangen we hem op. Ik ben gek op de herfst, niet alleen omdat ik dan jarig ben maar ook omdat het dan nooit meer lang duurt tot de kerstdecoratie weer uit de dozen mag.
[ [url=m/Tp0NrO.jpg]Afbeelding[/url] ]