xPabloBokt schreef:Ziekenhuis zou mijn moeder bellen over de behandelopties om 16.55. Inmiddels 17.40 bijna en nog steeds niet gebeld.
Ben echt niet te spreken over dit ziekenhuis, bah. Vorige week vrijdag heeft ze al door de telefoon moeten horen dat ze niet meer te genezen is, daar is ook het laatste woord nog niet over gezegd. Corona en onderbezetting my ass, dat is gewoon onmenselijk.
Dat is echt belachelijk. Dat corona een extra uitdaging is, snapt iedereen. Maar dit is gewoon niet menselijk. Hebben ze inmiddels wel gebeld?
Loeky01 schreef:Ik voelde me vandaag 'geshamed' dat ik slechts 32 uur werk. De vraag van een van mijn nieuwe collega's was meteen; hoézo niet 36??! Ja omdat ik in mijn omgeving genoeg mensen tegen een burn-out zie aanhikken en ik zelf ook niet in de beste state of mind zit. Maar dat gaat jou toch niks aan waarom ik 32 uur wil werken ipv 36? Jij werkt maar op de helft van je caseload, daar oordeel ik toch ook niet over? Ik ken je niet dus dat zal vast een reden hebben. Net zoals mijn 32u ook een reden heeft.
Wtf, al heb je gewoon geen zin om meer dan 32 uur te werken, dat gaat toch niemand wat aan? Zolang je je werk goed doet, moeten ze niet zeuren. Werkgever heeft jou dat contact gegeven, dus die vindt het prima. Verder heeft niemand er wat mee te maken. Maar inderdaad, ik merk ook dat voltijd medewerkers vaak toch op een bepaalde manier naar deeltijd medewerkers kijken, hoewel er gewoon evenredig veel werk wordt gedaan en deeltijd ook evenredig aan de uren betaald wordt. Tis niet dat je als deeltijd medewerker het volle salaris voor de helft van de uren ontvangt ofzo
Luxeprobleem: Ik erger mij aan het feit dat de tijd zo snel is gegaan en ik al bijna op vakantie ga. Omdat het een complete volksverhuizing is, heb ik nu stress, want ik moet het eerste weekend van de vakantie ook m'n laatste vaccinatie halen. Van de eerste ben ik echt wel ziek geweest, dus ik 'durf' ook niet goed direct erna te plannen, maar ik moet toch ergens m'n paarden halen. Ik ben blij als ik er zit en alles daar is