Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 18:10

taartjee schreef:
taartjee schreef:
Bikinistruggles,

Ik heb een moeilijke maat en de bikinisoort die ik kan dragen zonder dat ik bij iedere kleine beweging m'n bikini weer naar beneden moet trekken (kleine cupmaat) is dit jaar echt heel schaars. Ik heb echt heel erg een nieuwe bikini nodig, maar ik wil geen saaie zwarte of donkerbruine.
Heb ik een bikini gevonden die ik leuk vind en die betaalbaar is, is het broekje wat ik erbij wil niet in mijn maat, dus ik heb maar een broekje erbij besteld die ik eigenlijk minder leuk vind, maar ik heb toch echt een broekje nodig :roll:

Ik krijg net een bericht dat de bikinitop met een nalevering wordt geleverd, mogelijk pas over 3 weken... Ik ga over 2 weken op vakantie.

Ik ga wel gewoon geen bikini kopen, ben er nu al klaar mee en ik kan dus ook niet meer annuleren. Echt stik maar in je bikini bonprix

-O- -O-

Is Zalando nog een optie? Die zijn meestal wel snel.

Waarom kan annuleren niet?

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:20

Marcella hoe is het met je kitten?

Waardeloos zeg van je bikini zo taartjee

Ik erger mij aan het UWV… Ik heb dinsdag weer sollicitatiegesprekken en dacht ik ga dat vast doorgeven ipv achteraf. Kan dus niet :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:21

Boze piercing omdat ik met mijn haar + helix in de hordeur bleef hangen zondag. Deed veel pijn. :=

Komt omdat er zo’n immens groot ding in zit die je aan het begin krijgt. :=

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:25

De optie was blijkbaar verdwenen, die hoorde er normaal wel te staan. Broekje kon al niet meer geannuleerd worden, topje gelukkig wel. Dame aan de lijn was heel vriendelijk en behulpzaam, ze heeft de verzend- en servicekosten erafgehaald zodat ik gewoon kosteloos ben en niet nog voor die kosten moet betalen voor een item wat ik niet wil.

Ik heb echt alle grote online winkels bekeken (en kleinere), maar geen een heeft een leuke bikini in mijn maat en de bikinisoort die ik wil. Blijkbaar ben ik moeilijk.
Ik draag eigenlijk alleen nog maar van die bandeau bikini's omdat dat letterlijk de enige zijn die met mijn kleine cupmaat gewoon op de plek blijft zitten, maar doordat ik zo'n kleine maat heb (ik zit tussen 65B en 70B in) bestaan er bijna geen leuke bikini's in mijn maat die en bandeau zijn en een leuk printje hebben. Echt om te janken dit jaar. Bijna alles met een leuke print is halter of triangel of niet in mijn maat >;)
Had ik eindelijk een leuke, is die er niet meer. Of zie ik een leuke, is die niet in mijn maat... De struggles dit jaar zijn echt enorm. Normaal heeft Hunkemöller ook nog wel leuke dingen, maar zelfs dit jaar niet.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:27

taartjee schreef:
taartjee schreef:
Bikinistruggles,

Ik heb een moeilijke maat en de bikinisoort die ik kan dragen zonder dat ik bij iedere kleine beweging m'n bikini weer naar beneden moet trekken (kleine cupmaat) is dit jaar echt heel schaars. Ik heb echt heel erg een nieuwe bikini nodig, maar ik wil geen saaie zwarte of donkerbruine.
Heb ik een bikini gevonden die ik leuk vind en die betaalbaar is, is het broekje wat ik erbij wil niet in mijn maat, dus ik heb maar een broekje erbij besteld die ik eigenlijk minder leuk vind, maar ik heb toch echt een broekje nodig :roll:

Ik krijg net een bericht dat de bikinitop met een nalevering wordt geleverd, mogelijk pas over 3 weken... Ik ga over 2 weken op vakantie.

Ik ga wel gewoon geen bikini kopen, ben er nu al klaar mee en ik kan dus ook niet meer annuleren. Echt stik maar in je bikini bonprix

Waar woon je? Anders misschien bij verkoophuis Slagharen kijken, hebben ze best veel hangen voor betaalbare prijzen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:29

tirzasarah10 schreef:
Moestuin schreef:
Net mijn 2de enting gehad en stiknerveus om flink ziek te worden. Zowat iedereen rondom mij was flink ziek van de 2de.

Volgens mijn collega kan je er maar beter flink ziek van worden, volgens hem maak je dan betere anti stoffen aan die een betere herinnering aan het virus hebben. Of het waar is is een 2de :o

Dit klopt idd.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 19:41

Last van mijn rug…. Al drie weken… fysio helpt voor even. Zitten is een drama… het is lopen of liggen. Niet handig met een jong gezin en baan in de zorg

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 20:09

xPabloBokt schreef:
Ziekenhuis zou mijn moeder bellen over de behandelopties om 16.55. Inmiddels 17.40 bijna en nog steeds niet gebeld.

Ben echt niet te spreken over dit ziekenhuis, bah. Vorige week vrijdag heeft ze al door de telefoon moeten horen dat ze niet meer te genezen is, daar is ook het laatste woord nog niet over gezegd. Corona en onderbezetting my ass, dat is gewoon onmenselijk.

Oh jemig -O-. Dat is echt not done. Ik ben alle gesprekken meegewerkt, ondanks corona. Braaf m'n kapje opgehouden maar we gingen naar het ziekenhuis, bellen doen we niet aan met belangrijke gesprekken. Het is goed... Ik zou hier inderdaad ook een klacht over indienen, maar voor nu heel veel sterkte lieverd :knuffel:

Ik voelde me vandaag 'geshamed' dat ik slechts 32 uur werk. De vraag van een van mijn nieuwe collega's was meteen; hoézo niet 36??! Ja omdat ik in mijn omgeving genoeg mensen tegen een burn-out zie aanhikken en ik zelf ook niet in de beste state of mind zit. Maar dat gaat jou toch niks aan waarom ik 32 uur wil werken ipv 36? Jij werkt maar op de helft van je caseload, daar oordeel ik toch ook niet over? Ik ken je niet dus dat zal vast een reden hebben. Net zoals mijn 32u ook een reden heeft.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 20:23

xPabloBokt schreef:
Ziekenhuis zou mijn moeder bellen over de behandelopties om 16.55. Inmiddels 17.40 bijna en nog steeds niet gebeld.

Ben echt niet te spreken over dit ziekenhuis, bah. Vorige week vrijdag heeft ze al door de telefoon moeten horen dat ze niet meer te genezen is, daar is ook het laatste woord nog niet over gezegd. Corona en onderbezetting my ass, dat is gewoon onmenselijk.

Ik schrik hiervan, dat is meer dan onmenselijk. Ik snap dat je daar woest van word. Zo naar, dit soort dingen mogen echt niet op die manier gebeuren. Sterkte…

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 21:48

Mijn slangen eten spontaan hun diepvries ratten niet meer. Eentje heeft al sinds december niet meer gegeten. Alleen het is super lastig om aan levende voederratten te komen..

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 21:55

Aan mezelf.
Ben zo'n enorme kneus.. verloor mn evenwicht en klapte achterover..
Probeerde me op te vangen maar lukte niet dus nu behoorlijk pijnlijke elleboog :')
Na de val even last van mn buik(ben 31 weken zwanger) maar dat is gelukkig weer afgezakt :)F

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 22:03

Oei Froukje wel oppassen hoor :(:)

Ik wil mijn cijfer weten. Een week geleden de opdracht ingeleverd en ik weet nog niets. Ongeduldig :j

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 22:09

Lestrange01 schreef:
Mijn slangen eten spontaan hun diepvries ratten niet meer. Eentje heeft al sinds december niet meer gegeten. Alleen het is super lastig om aan levende voederratten te komen..

Plus, vind je het niet zielig om levende dieren aan huisdieren te geven? :o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 22:21

Gini schreef:
Lestrange01 schreef:

Plus, vind je het niet zielig om levende dieren aan huisdieren te geven? :o

Nee hoor, al heel vaak gedaan. M'n slangen zijn mijn babies, ik kan heel hard voor ze zitten juichen wanneer het ze eindelijk lukt om de rat te pakken te krijgen (want dat kan soms rustig 45 minuten duren voordat ze raak schieten :'))

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 22:28

Lestrange01 schreef:

In Limburg heb ik wel een adresje voor je, geen idee waar je vanaf moet komen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 22:43

DiscoDipp schreef:
Lestrange01 schreef:

In Limburg heb ik wel een adresje voor je, geen idee waar je vanaf moet komen.

Helaas in omgeving rotterdam! Maar bedankt voor het meedenken.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 23:01

Lestrange01 schreef:

Ik werk bij Pets Place en wij hebben en bestellen voor klanten altijd voerratten. Weet niet hoe het bij jou in de buurt is, maar wellicht dat een optie? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 23:27

Ik heb eindelijk mijn cijfers terug, een 7 en een 9, dus mijn vakantie is begonnen.
Maar heb zo erg het gevoel dat ik nog aan mijn project moet werken na 20 weken verplicht 3 uur per dag eraan werken...

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 23:50

Reisadvies ineens veranderd, we zouden maandag vliegen. We moeten die weken weg als we willen ivm aangevraagde vakantie, we hebben alles geregeld en op orde, de besmettingen daar zijn helemaal niet zo heel hoog in vergelijking met andere plekken maar alsnog wordt het waarschijnlijk geannuleerd. Ben zó chagrijnig

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 00:44

Ineke2 schreef:
Marcella hoe is het met je kitten?

Waardeloos zeg van je bikini zo taartjee

Ik erger mij aan het UWV… Ik heb dinsdag weer sollicitatiegesprekken en dacht ik ga dat vast doorgeven ipv achteraf. Kan dus niet :')

Voorzichtig positief. Ze heeft infuus gehad en medicatie tegen misselijkheid. Eventueel dwangvoeren (ook kitten melk) als nodig is. Vind dat 10x niks om te doen. :=

Oh en dat van het UWV wist ik al, maar die blijven helaas in het verleden hangen.

Moet nog afspraak maken voor mijn hand/elleboog bij de huisarts. Alleen door kitten helemaal erbij in geschoten. Morgen 2de vaccinatie en het is zo droog op de moestuin dat ik morgen maar pomp aan gaat zetten. |o

En sollicitatie moet ik ook nog nabellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 03:21

Droog? Wij verzuipen hier zowat :')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 06:49

Om 2 uur vanacht wakker geworden van het onweer...
Erg waardeloos geslapen weer met zo’n half waak/slaap gevoel -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 06:58

Twijfel om wel/niet te werken. Langs de ene kant denk ik: Hop hop, zaterdag heb je 2 weken verlof. Verbijt even alles en ga toch maar die 4 uurtjes doen. Langs de andere kant denk ik: Auw, spierpijn. Auw, hoofdpijn. Pfff misselijk. Ik ga van net wel naar net geen koorts. En ik wil gewoon in bed blijven liggen. Vind het gewoon nogal banketstaaf voor mijn klant van vandaag

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 08:18

Met een koorts mogelijk erbij zou ik niet gaan. Dan heb je morgen zeer waarschijnlijk wel koorts en goed ook.

Moestuin schreef:
Droog? Wij verzuipen hier zowat :')

Ja heel erg droog. Met de buitjes afgelopen dagen die gevallen zijn gewoon te weinig. Ik liep weer te sjouwen met gieters.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 08:35

xPabloBokt schreef:

Dat is echt belachelijk. Dat corona een extra uitdaging is, snapt iedereen. Maar dit is gewoon niet menselijk. Hebben ze inmiddels wel gebeld?

Loeky01 schreef:
Ik voelde me vandaag 'geshamed' dat ik slechts 32 uur werk. De vraag van een van mijn nieuwe collega's was meteen; hoézo niet 36??! Ja omdat ik in mijn omgeving genoeg mensen tegen een burn-out zie aanhikken en ik zelf ook niet in de beste state of mind zit. Maar dat gaat jou toch niks aan waarom ik 32 uur wil werken ipv 36? Jij werkt maar op de helft van je caseload, daar oordeel ik toch ook niet over? Ik ken je niet dus dat zal vast een reden hebben. Net zoals mijn 32u ook een reden heeft.

Wtf, al heb je gewoon geen zin om meer dan 32 uur te werken, dat gaat toch niemand wat aan? Zolang je je werk goed doet, moeten ze niet zeuren. Werkgever heeft jou dat contact gegeven, dus die vindt het prima. Verder heeft niemand er wat mee te maken. Maar inderdaad, ik merk ook dat voltijd medewerkers vaak toch op een bepaalde manier naar deeltijd medewerkers kijken, hoewel er gewoon evenredig veel werk wordt gedaan en deeltijd ook evenredig aan de uren betaald wordt. Tis niet dat je als deeltijd medewerker het volle salaris voor de helft van de uren ontvangt ofzo :O

Luxeprobleem: Ik erger mij aan het feit dat de tijd zo snel is gegaan en ik al bijna op vakantie ga. Omdat het een complete volksverhuizing is, heb ik nu stress, want ik moet het eerste weekend van de vakantie ook m'n laatste vaccinatie halen. Van de eerste ben ik echt wel ziek geweest, dus ik 'durf' ook niet goed direct erna te plannen, maar ik moet toch ergens m'n paarden halen. Ik ben blij als ik er zit en alles daar is