Maar nu jullie het over sneeuw hebben, kijk ik naar buiten en het kijkt hier nu ook grijs.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JustMe8484 schreef:Omgeving Arnhem/schaarsbergen wegen redelijk goed te doen.
Op dit moment sneeuwt het hier ook al weer. Dikkere vlokken dan ik de afgelopen dagen gezien heb. Ben benieuwd hoeveel er nog weer bij komt.
Gelukkig gaf een aardige meneer mij een duwtje, anders had ik er nog gestaan.
Britta31 schreef:Mijn ruin had een bevroren snottebel aan zijn neusgat hangen
Fitzroy schreef:JustMe8484 schreef:Omgeving Arnhem/schaarsbergen wegen redelijk goed te doen.
Op dit moment sneeuwt het hier ook al weer. Dikkere vlokken dan ik de afgelopen dagen gezien heb. Ben benieuwd hoeveel er nog weer bij komt.
Uhm ... glijden over de rotonde en vastzitten in de sneeuw in Arnhem vond ik geen pretje zojuistGelukkig gaf een aardige meneer mij een duwtje, anders had ik er nog gestaan.
3 keer een poging gedaan tot wegrijden, de laatste keer lukte het. Stond echt gewoon vast in mijn vak
Nu even ergens anders geparkeerd zodat ik morgen de weg op kan.Tancreda4 schreef:Ik rij gewoon langzaam en als mensen dat irritant vinden moeten zij maar thuis blijven. Het is niet dat ik hoor de lol de weg op ga. Ik heb winterbanden maar dan nog. Een witte weg is geen snelheid, jammer dan.
We werden zondag ingehaald door een BMW die zat te duwen en zich zichtbaar ergerde aan onze snelheid. Het kon veilig want wij namen de buitenbaan van de rotonde heel langzaam en hij kon dan de binnenbaan doen. Hij gaf niet onnoemelijk gas ofzo, maar schoot zo de bocht uit en zat vast op de verhoogde scheidingsstrook. Zo goed was z'n auto dus toch ook niet bestemd tegen gladheid. Sukkel. En daarom rijden wij dus voorzichtig. Ik heb geen zin in blik schade of erger, helemaal niet met een kanaal langs de weg zonder vangrail. En m'n paarden moeten toch echt eten.
Overigens heb ik afgelopen dagen met iemand meegereden die een wat hogere en grotere auto heeft. Vandaag ga ik een poging doen met m'n aeygo. Ik vind het best spannend maar de wegen zijn nu wel wat beter dan afgelopen dagen hoop ik.

...maar volgens mij heeft die hooguit een beetje geveegd
want het ziet er nog steeds zo uit: