Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Nou Lorette je presenteert het wel heel leuk hoor, ziet er echt keurig netjes en heel aantrekkelijk uit zo
Alsof je het zo van de catwalk koopt, haha. Kan me best voorstellen dat dat beter verkoopt dan jurkjes op een haak of over een tafeltje gegooid....
caro29 schreef:5 werkdagen toch. Dacht dat weekenden niet meetelden. Ik dacht dat de koop dan automatisch werd geannuleerd maar ik heb dat nog niet meegemaakt
pmarena schreef:Nou dat vind ik ook tricky, om dan maar bij een andere maat te zetten dan de labelmaat. Ik doe dat soms ook wel, maar zet er dan inderdaad bij wat de labelmaat is, en maak mijn foto's met dat meetlint erbij zodat mensen echt goed zien wat ze kopen
Ik vind het wat tricky omdat mensen die een bepaald merk / iets zoeken, vaak ook wel weten dat het anders valt dan de labelmaat, en dan al zoeken op de labelmaat. Bvb. dat ze zoeken op "mooi jurkje X" in labelmaat 42 omdat ze weten dat dat de juiste maat is voor hun maat 38
Of bvb. bij kinderkleding....het ene truitje van merk X in maat 98-104 valt meer als 116, en de andere maat 116 van hetzelfde merk valt meer als maat 104. 'Kenners" weten dan al van die print zoek ik in die labelmaat.