Castilja schreef:Oei, avondklok waarschijnlijk tot 3 maart. Heb er niet bijster veel last van maar toch net niet lekker zeg maar ;/
Dit

Ik snap dat het nodig is, maar toch...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arethe schreef:De idioot (nog netjes uitgedrukt) die in dit weer bij mij in volle vaart voor de auto schoot terwijl hij voorrang moest verlenen omdat hij vanaf een afrit kwam..
Ik moest op een besneeuwde weg vol op de remmen en auto slingerde even behoorlijk en had m’n dochter achterin. Ik toeterde vervolgens om hem even erop te attenderen dat dit niet oké is, duikt hij vol op de remmen, raampje naar beneden en schelden..
Zulke mensen hebben echt doodswensen met dit weer ofzo![]()
Hartslag schiet weer omhoog als ik eraan denk
poes schreef:Zertab schreef:Hoe hard vrachtwagens rijden in deze weersomstandigheden. Denderen gewoon met 80km/u door. Doe normaal jongens.
Het was gewoon slecht op de weg vandaag. Vooral de terugweg was echt een ramp en ben drie keer geslipt.
Hebben wel een pak meer grip dan auto’s.
poes schreef:Zertab schreef:Hoe hard vrachtwagens rijden in deze weersomstandigheden. Denderen gewoon met 80km/u door. Doe normaal jongens.
Het was gewoon slecht op de weg vandaag. Vooral de terugweg was echt een ramp en ben drie keer geslipt.
Zertab schreef:Hoe hard vrachtwagens rijden in deze weersomstandigheden. Denderen gewoon met 80km/u door. Doe normaal jongens.
Zertab schreef:poes schreef:Hebben wel een pak meer grip dan auto’s.
Maar alsnog ga je niet rechts halen en een lading sneeuwvloed over mijn auto heen gooien. Beetje respect als medeweggebruiker mag wel. Maar goed... dat is bij sommige ver te zoeken.
Kabayo schreef:Zertab schreef:Hoe hard vrachtwagens rijden in deze weersomstandigheden. Denderen gewoon met 80km/u door. Doe normaal jongens.
Ik reed de hele dag gewoon 100 op de snelweg . Alle wegen waren super schoon. Zo irritant die automobilisten die dan 40 op een schone 80 weg gaan rijden. We gaan echt niet dood van 3 vlokken sneeuw zoals iedereen suggereert. Ga dan lekker een slipcursus volgen ofzo
Zertab schreef:Het was hier echt niet schoon hoor.Kon niet doorrijden links, iedereen reed langzaam.
Op de snelweg reed iedereen links want de rechterbaan was helemaal drama. Ook diverse ongelukken gebeurt vanmorgen bij Den Bosch-Utrecht.