Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 17:23

Castilja schreef:
Oei, avondklok waarschijnlijk tot 3 maart. Heb er niet bijster veel last van maar toch net niet lekker zeg maar ;/

Dit |(
Ik snap dat het nodig is, maar toch...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 17:24

Nayomie schreef:
Same, ik zit nu maar autodrop te eten, maar liever een zak chips eigenlijk. _O-
Ik had nog wat overgebleven chips van gisteren. :9

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 17:29

Heb gisteren dus al zak paprika chips op, maar nu door jullie zin in nog een zak chips. :')

LiannePuthzy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 17:38

De idioot die het blijkbaar normaal vond om met dit weer te bumperkleven... nee ik ga niet harder als 25/30 op een besneeuwde en spekgladde weg

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 17:38

Ja, mijn chips is dus ook al op -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-21 17:43

Dat ik nu zin heb in chips. :')

Gelukkig staat er een hele lekkere pan erwtensoep beneden.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:08

-O- volgevreten buik

Maaaaarrr 't was wel gezond eten

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:08

Deze sneeuw, het houdt niet op hier. Sneeuwt nog steeds. En moest werken, heenweg ging goed. Maar net de terugweg reed ik mezelf vast. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:12

Arethe schreef:
-:(- De idioot (nog netjes uitgedrukt) die in dit weer bij mij in volle vaart voor de auto schoot terwijl hij voorrang moest verlenen omdat hij vanaf een afrit kwam..
Ik moest op een besneeuwde weg vol op de remmen en auto slingerde even behoorlijk en had m’n dochter achterin. Ik toeterde vervolgens om hem even erop te attenderen dat dit niet oké is, duikt hij vol op de remmen, raampje naar beneden en schelden..
Zulke mensen hebben echt doodswensen met dit weer ofzo _-:(
Hartslag schiet weer omhoog als ik eraan denk

Ohhhh ik snap wel dat je pissig was, vooral als je dochter achterin zat. Ik heb het idee dat vrij veel automobilisten niet weten wat een uitrit is. Hier gaat het ook best vaak bijna mis. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:13

M'n broertje die een pan met soep de hele middag op middel vuur heeft laten staan. Ik zag er dus geen soep meer in. Pan aan gort em bedankt. Ik zal de schuld wel krijgen terwijl ik dat schoon probeer te maken.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 18:56

Avondklok verlengt, kan er ook nog wel bij. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:47

Hoe hard vrachtwagens rijden in deze weersomstandigheden. Denderen gewoon met 80km/u door. Doe normaal jongens.
Het was gewoon slecht op de weg vandaag. Vooral de terugweg was echt een ramp en ben drie keer geslipt.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:54

Mensen die vreten gebruiken voor mensen. Sorry.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:55

Zertab schreef:
Hoe hard vrachtwagens rijden in deze weersomstandigheden. Denderen gewoon met 80km/u door. Doe normaal jongens.
Het was gewoon slecht op de weg vandaag. Vooral de terugweg was echt een ramp en ben drie keer geslipt.

Hebben wel een pak meer grip dan auto’s.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 19:57

poes schreef:
Zertab schreef:

Maar alsnog ga je niet rechts halen en een lading sneeuwvloed over mijn auto heen gooien. Beetje respect als medeweggebruiker mag wel. Maar goed... dat is bij sommige ver te zoeken.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:05

poes schreef:
Zertab schreef:

Maar dat maakt het toch niet minder gevaarlijk in deze omstandigheden. Als ie op de noodrem moet is het drama lijkt me.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:06

Kwam net een hinkende hond tegen op het fietspad. Baasjes zoeken wat er in zijn pootje zat. Kon ik ze gaan vertellen dat er net 15 minuten geleden gestrooid was en dat strooizout heel pijnlijk is voor honden. Dat ze beter in de berm konden lopen. Echt doe je research.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:09

Mijn vriend die de robijn kleding verfrisser gebruikt als roomspray. Nu kan ik binnen ook schaatsen, yay :roll: .

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:10

michelle___ schreef:
Mijn vriend die de robijn kleding verfrisser gebruikt als roomspray. Nu kan ik binnen ook schaatsen, yay :roll: .

Whaha _O-.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:17

poes schreef:
Zertab schreef:

Niet alleen dat, de meeste chauffeurs hebben ook wel bakken ervaring. Vooral die nu de weg op. Moeten. Vergeet niet dat internationale chauffeurs gewoon met het verkeer mee rijden in bijv een Polen of Tsjechië waar de sneeuw toch even wat meer is. Als de wegen mooi schoon zijn kun je prima 80 op de snelweg rijden. Ik reed vandaag wederom over schone wegen de toegestane snelheid. En datdoe ik vannacht ook zeker.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:18

Zertab schreef:

Ik reed de hele dag gewoon 100 op de snelweg . Alle wegen waren super schoon. Zo irritant die automobilisten die dan 40 op een schone 80 weg gaan rijden. We gaan echt niet dood van 3 vlokken sneeuw zoals iedereen suggereert. Ga dan lekker een slipcursus volgen ofzo

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:21

Zertab schreef:
poes schreef:

Maar alsnog ga je niet rechts halen en een lading sneeuwvloed over mijn auto heen gooien. Beetje respect als medeweggebruiker mag wel. Maar goed... dat is bij sommige ver te zoeken.

Wat doe je dan op de linkerbaan als je blijkbaar niet doorrijdt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:24

Kabayo schreef:
Zertab schreef:

Ik reed de hele dag gewoon 100 op de snelweg . Alle wegen waren super schoon. Zo irritant die automobilisten die dan 40 op een schone 80 weg gaan rijden. We gaan echt niet dood van 3 vlokken sneeuw zoals iedereen suggereert. Ga dan lekker een slipcursus volgen ofzo

Dit dus, wegen zijn inmiddels praktisch overal schoon. Nu weet ik dat bij Amsterdam wel op de matrixborden 50is aangegeven. Maar je kunt prima de toegestane snelheid rijden tenzij anders aangegeven of de weg er echt niet naar is. Dat heet ervaring en inzicht.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:29

Het was hier echt niet schoon hoor. :') Kon niet doorrijden links, iedereen reed langzaam.

Op de snelweg reed iedereen links want de rechterbaan was helemaal drama. Ook diverse ongelukken gebeurt vanmorgen bij Den Bosch-Utrecht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 20:31

Zertab schreef:
Het was hier echt niet schoon hoor. :') Kon niet doorrijden links, iedereen reed langzaam.

Op de snelweg reed iedereen links want de rechterbaan was helemaal drama. Ook diverse ongelukken gebeurt vanmorgen bij Den Bosch-Utrecht.

Dan blijf je rechts rijden zodat verkeer wat wel druft door kan rijden, scheelt heel veel frustratie