Gisteren 1. Al mijn bestellingen waren op tijd binnen. 2. Schilderij afgemaakt. 3. Ben&Jerry's ijs opgegeten.
Vandaag 1. Nieuw schilderij in één dag afgemaakt naar tevredenheid. 2. Heerlijke lamsstoof gegeten. 3. Lekker vroeg naar bed.
VanHuisUit
Geplaatst: 17-05-21 18:52
1. honden weer opgehaald uit pension, zo fijn als je dan weer aan je voeten liggen 2. nog 7 weken en dan is het de laatste schooldag voor de zomervakantie(ja ook voor docenten is het een hopeloos jaar ) 3. zonnetje schijnt heerlijk door het raam
1) Vandaag een jaar geleden stortte mijn wereld in toen ik achter het vreemdgaan van mijn ex kwam. Ik had verwacht dat ik het op dit jubileum toch een beetje lastig zou vinden, maar ik heb er echt vrede mee. 2) Mijn lieve nichtje is vandaag 2 geworden en het was een leuke verjaardag. 3) Het weiland ligt er netjes bij en Hans is niet meer ontsnapt nadat we gemaaid hebben en de draad vervangen.
1. Bijna de hele dag echt vrij gehad, en dat was nodig. 2. Het was best lekker weer toen ik vanavond de paarden ging binnenzetten. 3. Schets voor nieuw schilderij vast opgezet.
- Fijne yin yoga les gehad voor het eerst sinds maanden - Na de les een kaart getrokken die heel erg passend was - Buitenritje met mijn pony’s in het zonnetje. Mooie natuur. En een superlieve stalgenoot die mee was.
1. Vorige week is er iets voorgevallen waar ik de hele week hoofdpijn van heb gehad. Gelukkig heeft diegene vandaag toegegeven fout te zitten.
2. Ons huis/tuin wordt echt mooi (ook al is het nog lang niet af)
3. Net heerlijk 1,5 uur gepuzzeld
Prairy
Geplaatst: 19-05-21 22:48
1: een marktplaats verkoop niet doorgezet omdat iemand zijn afspraken niet na kwam. Vette pech dat hij al een tijd in de auto gezeten had. Trots op mezelf dat ik die beslissing genomen had en me daaraan gehouden heb.
2: manlief heeft chocolade meegenomen
3: mooie film gezien die lekker lang duurde
VanHuisUit
Geplaatst: 19-05-21 23:58
1. een cliënt die was vermist was vanavond gezond en wel weer terecht 2. lekker uitgeslapen 3. en ik heb weer 4 borden van mijn servies bij elkaar gespaard
Safiera
Geplaatst: 20-05-21 15:48
1. We hadden een goede reis, geen file en het bleef droog! 2. Heel gezellig verjaardags cadeautjes uitgepakt met mijn vriend en zijn moeder 3. Er zijn veel lekkere dingen hier in huis Altijd snoep-weekendje bij mijn schoonmoeder
1. therapie gehad wat goed ging 2. paarden proberen te tekenen die ikzelf best goed gelukt vind 3. zelf een sieraden hanger maken van een oude kleding hanger ( hopen dat t lukt )
1. Vandaag weer een bosritje gemaakt 2. Flink opgeruimd. 3. Lekker in de tuin gewerkt.
VanHuisUit
Geplaatst: 20-05-21 21:59
1. zoonlief kwam eten altijd gezellig 2. net nog flinke wandeling gemaakt met de honden en zoon (met hem naar zijn huis gewandeld en weer terug) 3. flink wat karton en andere zooi opgeruimd
Saul
Geplaatst: 21-05-21 21:47
1. Nog even in de tuin bezig geweest. 2. Flink stuk gewandeld. 3. Beneden verdieping gedweild dus alles weer fris.