Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Nou ja, langer thuiswerken vind ik wel nieuws en best balen ...
Sheran schreef:Ben benieuwd hoe ze dat gaan handhaven. Volgens mij is nu het grootste probleem dat mensen schijt krijgen aan de regels. Die gaan zich dan ook niet aan die 6 personen houden. Of denk ik nu te negatief over mijn medemens?
Zebrastreep schreef:Sheran schreef:Ben benieuwd hoe ze dat gaan handhaven. Volgens mij is nu het grootste probleem dat mensen schijt krijgen aan de regels. Die gaan zich dan ook niet aan die 6 personen houden. Of denk ik nu te negatief over mijn medemens?
Nee ik vind niet dat je negatief denkt want ik denk precies hetzelfde als jou....
Zolang we mensen hebben die het ontkennen en dikke onzin vinden komen we er niet snel meer vanaf.
Ik denk dat het tijd wordt dat het weer winter wordt mensen komen dan al minder maar buiten. Een strenge winter met overdreven lage temperaturen is misschien wel een oplossing om mensen meer binnen te houden.
Margoooo schreef:Ik vind het sowieso mega naief dat feesten/bruiloftne/begrafenis mogen maar zonder fysiek contact.. Dat gaat toch niet..
Zebrastreep, mensen binnen is juist een groter probleem; veel mensen kunnen dan niemand ontvangen op 1.5m (denk aan studenten en mensen in een stad die klein wonen). Dan ga je een enorme groep krijgen die enorm eenzaam is..
Zebrastreep schreef:Margoooo schreef:Ik vind het sowieso mega naief dat feesten/bruiloftne/begrafenis mogen maar zonder fysiek contact.. Dat gaat toch niet..
Zebrastreep, mensen binnen is juist een groter probleem; veel mensen kunnen dan niemand ontvangen op 1.5m (denk aan studenten en mensen in een stad die klein wonen). Dan ga je een enorme groep krijgen die enorm eenzaam is..
Ik doelde meer op dat mensen dan sowieso minder snel ergens heen gaan. Althans in de winter zit ik veel meer in mijn eigen huis dan in de zomer. Nou tegenwoordig vinden mensen zich na 2 dagen al eenzaam... Ja is misschien een beetje een harde mening maar ik heb mij al zo vaak eenzaam gevoeld en echt al langer dan de periode waar we nu in zitten dat ik het nu reuze mee vindt vallen. Sociale contacten genoeg maar ik heb er niet zoveel moeite mee. Ik wil gewoon dat alles weer zo snel mogelijk normaal wordt en dan een jaartje eenzaam. Tja in mijn ogen gelijk weer overdreven. Tegenwoordig wordt iedereen na een dag al het kaartje depressie aan gehangen....
Margoooo schreef:Assen heeft om en nabij 70.000 inwoners en Amsterdam bijna een miljoen, dus ruim 10x zoveel.. Het grootste probleem imo is het gebrek aan ruimte in Amsterdam. Ik kán vaak geeneens afstand houden.. Er is geen plek.. Dat is in Assen niet aan de orde..