Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:15

Dat mijn vriend per se op vakantie wil terwijl ik liever thuis blijf

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:15

Het was niet raar bedoel hoor! Ik werkte vroeger in een winkel waar ook vaak mensen kwamen die waren gevlucht en bij ons kwamen om spullen te kopen om hun huis in te richten. Vaak was ik ook de enige die ze kon helpen omdat ik als een van de weinige Engels kon praten en dat deed ik graag. Ook dat was altijd handen en voeten werk maar ik was teminste blij dat ik wat Engels kon en ze teminste kon helpen om voor een klein budget toch een huis in te kunnen richten

Maar ik heb ook wel veel vervelende momenten gehad doordat er bijvoorbeeld mensen kwamen die ronduit deden alsof ze geen Nederlands konden en de winkel een beetje leeg stonden te jatten. Dat kan wel eens zorgen voor voordelen. Maar zo heb ik ook als vooroordeel dat Nederlandse oude vrouwtjes / mannetjes ook vaak spullen jatten en zo gemeen kunnen zijn als maar kan en het ook nog aandurven om een heel vriendelijk gesprek te beginnen en zelfs nog een keer fooi te geven omdat ze 1 keer in de 3 keer dat ze kwamen maar wel iets af gingen rekenen. Het is ook maar net wat je mee maakt met bepaalde groepen.

Ja mondkapje ga ik wel mee beginnen. Kijk zelf ben ik nog jong en het is super vervelend als je het krijgt natuurlijk maar ik werk met een hele zwakke doelgroep. Als ik iets meeneem en je weet het niet gaat het een hele moeilijke en lastige tijd worden. We hebben het nu maanden heel rustig kunnen houden en het is wonder boven wonder goed gegaan. Dus @mand de reden dat ik mij er zo druk om maak is daar ook zeker om. Ik zal het mijzelf niet kunnen vergeven en vind het soms erg lastig om de keuze te maken zoals nu wat is verstandig om te doen... Ook al kunnen al mijn collega's ziek worden op dit moment en kan iedereen het meenemen. Toch heeft iedereen wel zo iets van het lijkt ons verschrikkelijk om wat mee te nemen ook al zou je er niks aan kunnen doen in sommige gevallen. En druk in de winkel was het zeker niet het was er eindelijk een keer rustig het is goed geregeld bij deze appie!

@schuur_

53 besmettingen sinds maart dus de meeste daarvan zijn alweer hersteld. Afgelopen week zijn er 0 bij gekomen

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:51

Dat ik ergens een wekker hoor, maar weet dat ie niet van mijn onderburen is. Ik irriteer me kapot aan het geluid.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:27

DHL... ik verzend eigenlijk altijd met PostNL, maar ontvanger wilde graag DHL. Prima. Vrijdag om 10.00u pakketje afgegeven. Dinsdag volgens t&t nog steeds op servicepunt. Dus ik met klantenservice gechat. Ja verkeerd gesorteerd, komt goed! Kijk morgen nog eens en anders gewoon weer contact opnemen. Gisteren heel de dag gewerkt, dus niet aan toegekomen. Vandaag gekeken, nee hoor, nog steeds op servicepunt. Ik weer gechat; ja geen idee, ik maak een case voor je aan. Antwoord kan 5 werkdagen duren! Verdorie!! Een hele week dus weer wachten....

Poos geleden ook 1x met DHL verzonden (ook omdat ontvanger dit persé wou) en toen heeft het ook 2 weken geduurd. Was het bij servicepunt afgegeven, terwijl het bij haar thuis afgeleverd moest worden enz. Pfff.. Helemaal klaar met ze

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 11:07

39 junkmails in 24u tijd. Whyyyy

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 11:10

Hier is het sinds kort ook ineens weer mis met spam mails...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 11:25

Ik krijg sms’jes... van de belastingdienst en Vodafone. _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 11:36

MarlindeRooz schreef:
Ik krijg sms’jes... van de belastingdienst en Vodafone. _O-

Mijn moeder had er ook al 1 van de rabobank de oplichters beginnen zich te vervelen denk ik :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:20

Dat er bepaalde dingen aan het eind van de dag moeten en ik dus nu even loze tijd heb ofzo. Nja, dan nog maar een e-learning er tegen aan knallen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:22

Aan DHL. Blijkbaar is het heel normaal om pakketjes bij mensen voor de deur te zetten.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:44

Amandavd schreef:
Aan DHL. Blijkbaar is het heel normaal om pakketjes bij mensen voor de deur te zetten.

Dat moet ivm corona. Gebeurd hier ook. Alleen blijven ze bij ons wel op afstand staan wachten totdat jij de deur opent.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:57

Dat ik een stuk van mijn naaipatrooon niet snap en de mevrouw vd stoffen winkel snapte het ook niet. Nu zit ik vast aargh.
iemand hier met verstand van naaipatronen? Het is ie wel een Engels patroon..

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:00

Zertab schreef:
Amandavd schreef:

Dat moet ivm corona. Gebeurd hier ook. Alleen blijven ze bij ons wel op afstand staan wachten totdat jij de deur opent.

Ik was niet thuis. :') anders zou ik mij daar niet aan ergeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:02

Zertab schreef:
Amandavd schreef:

Mij heeft Postnl m'n nieuwe telefoon gwn in de brievenbus gedouwd. En hij zag me komen aanlopen. banketstaaf

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:05

Postnl heeft bij mij een pakketje gewoon bij een bedrijf 500m verderop afgeleverd. Zonder briefje in de brievenbus. Ik kreeg een berichtje via fb messenger van een medewerker. Ik had hem anders nooit weer gevonden..

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:12

Ik heb jaren geleden wel kleding gemaakt, misschien weet ik het :o?

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:21

Benthhh schreef:
Dat ik toch maar even aan het bellen ben om een covid19-test afspraak te maken.. Al denk ik zelf dat mijn klachten komen door slapen onder een open raam en veel de airco aangehad te hebben, maar tòch.

Gisteren getest, net antwoord gehad; negatief! *\o/* Toch wel een soort opluchting.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:30

chanicha schreef:
Ik heb jaren geleden wel kleding gemaakt, misschien weet ik het :o?

Ben er inmiddels uitgekomen, toch bedankt <3

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:34

Pfff maandag sollicitatie voor mijn eerste echte baan en ik ben wat vragen aan het uittypen in mijn notities die ik kan stellen aan mijn gesprekspartner. Heb nu 2 vragen maar weet niet hoe goed die zijn en of er hele belangrijke dingen zijn die ik kan vragen, iemand die met me mee wil denken? Het gaat om een sollicitatie binnen de zorg en covid testen.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:52

Melisssx schreef:
Postnl heeft bij mij een pakketje gewoon bij een bedrijf 500m verderop afgeleverd. Zonder briefje in de brievenbus. Ik kreeg een berichtje via fb messenger van een medewerker. Ik had hem anders nooit weer gevonden..

Dit heb ik idd ook al eens gehad.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 15:01

Dat ik nog 2 maanden moet wachten totdat m'n tattoo gezet wordt, ik ben zo ongeduldig dan he. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 15:12

Mandarijn schreef:
Dat ik nog 2 maanden moet wachten totdat m'n tattoo gezet wordt, ik ben zo ongeduldig dan he. :')

Ik ben pas volgend jaar aan de beurt. Maar wil nu. Maar wil ook niet naar een ander. Dus dan maar ongeduldig wachten tot ik op de planning sta

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 16:08

Fijn Princess!
Ik heb een keer tot twee uur ‘s nachts op de manchetten van een blouse gezeten, ik moest de opening boven het manchet, heeft een naam maar weet het niet meer :') , beleggen en dat lukte niet naar mijn zin.
Heb gewoon de mouwen afgeknipt van nijd en nooit meer naar mijn naaimachine omgekeken _-:(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 16:10

Aan de belastingdienst! Kreeg een brief dat ik nu ook mijn zorgtoeslag terug moet gaan betalen. Fijn hoor trouwen...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 16:15

Ik probeer de hele tijd iets te regelen, nu al zeven weken. Maar het vlot totaal niet... wil het liefst mijn handen ervan af trekken, maar ik heb alleen mijzelf daarmee...