Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik had aangegeven, dat ik een bruiloft heb eind juni, en daar graag een donkerblauw jurkje voor te willen. Geen jurkjes met kant! Maar ik kreeg er 3 met kant. 1 jurkje was wel echt heel leuk, maar die viel net over de knie en dat maakt mij daardoor heel erg kort. Dus helaas toch retour. Zat 1 zomerjurkje in, die ik heb gehouden, die was wel echt leuk.
. En nog een jurkje, maar deze was van een rare stof en stond helemaal opzij, viel echt heel raar.Anthea schreef:Ik verbaas me eigenlijk een beetje over de hoeveelheid reacties a la "te duur!!!!!"
Shopt iedereen exclusief bij de Primark ofzo?
Anthea schreef:Ik verbaas me eigenlijk een beetje over de hoeveelheid reacties a la "te duur!!!!!"
.......een broek voor mezelf mag als het even kan liever niet boven de 30 euro kosten, maar als paardlief een deken van 250 euro nodig heeft, dan denk ik niet eens na of ik het duur vindt......) Anthea schreef:Ik verbaas me eigenlijk een beetje over de hoeveelheid reacties a la "te duur!!!!!"
Voor een mooi merklogo, iets wat echt gaaf is, een topkwaliteit item zou ik het zo neertellen maar volgens mij is een groot deel van de 'te duur' spullen die hier geweigerd worden dat niet eens, wat ik van de foto kan inschatten iig.
gewaagde pumps, leuk! Jammer dat ze niet lekker zitten
linoleum schreef:Drunksheep, was benieuwd naar of het een styliste zou lukken om wat passends voor jou te zoeken. Maar helaas.
En ik ben ook een beetje te oud voor een t-shirt jurk met een opdruk als 'Raise hell', haha.

Anthea schreef:Ik verbaas me eigenlijk een beetje over de hoeveelheid reacties a la "te duur!!!!!"
Maar je hoeft toch alleen je kleding in de doos te doen en je retoursticker erop te plakken, dichtdoen en klaar? En geen extra dingen in de doos toevoegen ofzo?