Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketly schreef:Ik heb mijn Shell recent goed verkocht (gekocht op iets van 11 euro en verkocht voor 24,50) en ben nu op zoek naar een goed en veilig aandeel waar ik nog iets rendement uit kan halen. Zijn hier nog suggesties?
Ketly schreef:Ik heb mijn Shell recent goed verkocht (gekocht op iets van 11 euro en verkocht voor 24,50) en ben nu op zoek naar een goed en veilig aandeel waar ik nog iets rendement uit kan halen. Zijn hier nog suggesties?
Seni schreef:Ketly schreef:Ik heb mijn Shell recent goed verkocht (gekocht op iets van 11 euro en verkocht voor 24,50) en ben nu op zoek naar een goed en veilig aandeel waar ik nog iets rendement uit kan halen. Zijn hier nog suggesties?
Wellicht is het een domme vraag. Maar wij hebben vorig jaar ook Shell gekocht rond de 10 a 11 euro uit mijn hoofd. Nu Shell veranderd is, is ook mijn gemiddelde aankoopprijs veranderd? En dus ook mijn ongerealiseerde winst percentage.
Ik heb dit ook bij een ander aandeel al eens eerder gehad die van beurs wisselde.
Iemand hier een idee van?
tita schreef:Jij bent echt meeste egoïstisch persoon hoe kun je dit nou zo zeggen.
Bijkopen over de ellende van een ander bah
hagelslag schreef:En als je dan bedenkt dat duitsland juist kerncentrales ofline haalt is het gek dat Nederland ze juist wil hebben
Horsy83 schreef:Stimuleer het rijden met electrische auto's en laadpalen (b2g) die terug kunnen leveren.
Het rijdende accu pack voor je huis en een oplossing voor het capaciteitsprobleem.
hagelslag schreef:En als je dan bedenkt dat duitsland juist kerncentrales ofline haalt is het gek dat Nederland ze juist wil hebben
IMAY1990 schreef:hagelslag schreef:En als je dan bedenkt dat duitsland juist kerncentrales ofline haalt is het gek dat Nederland ze juist wil hebben
Wil Duitsland alle kerncentrales offline halen? Of alleen bepaalde oude, waarvan wellicht veiligheidsnormen niet meer voldoen of onderhoud etc. de klauwen uit zou gaan lopen over een x aantal jaar?