Gisteren een dag waarin regen en zon elkaar afwisselde. Maar het was wel genieten om de zon weer even te zien.
Moeten jullie soms ook zo lachen om oudere berichten/herinneringen op facebook? 2 Jaar terug was alles hier flink bevroren, zelfs het IJsselmeer en Amstelmeer. Maar vorig jaar liepen we zonder jas op de wei, paarden zonder deken buiten in de zon.
Jolien87
Geplaatst: 26-02-20 08:56
Hier scheen gisteren ook flink de zon. Resultaat was dat de kinderen op het schoolplein wel dachten dat ze zonder jas buiten konden spelen.
Het lijkt qua wind gelukkig toch mee te vallen komend weekend, nog wel steeds redelijk winderig maar niet zo stormachtig als eerder in de kaarten werd aangegeven. Wel weer veel regen dus nog steeds geen weer om naar buiten te gaan...
rien10
Geplaatst: 26-02-20 09:29
Jolien87 schreef:
Hier scheen gisteren ook flink de zon. Resultaat was dat de kinderen op het schoolplein wel dachten dat ze zonder jas buiten konden spelen.
Optimisten! Ik hud er van.
zonnebloem18
Geplaatst: 26-02-20 09:29
Wow, ik kon voor het eerst in weken de container aan de weg zetten om op te laten halen zondag dat hij meteen de sloot in waaide.
Ik heb ook sneeuw gezien, ik werd midden in de nacht wakker van drup geluiden en ging even buiten kijken. Was wel natte sneeuw hier, op de daken van auto's bleef het liggen maar verder niet.