Gaat hier altijd mee op vakantie en ik ben zo blij geweest met dat ding in de “woestijn”

Drinken nog heerlijk koud terwijl de rest met warm drinken liep.
Bij thuis komst kreeg ik de melding van mijn vriend dat hij deze ook moest hebben.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Seventje schreef:Oké, praat mij hiervan af.
Ik wil kleding shoppen, online. Naar fysieke winkels gaan heb ik geen fut voor. Dus stop van alles in online winkel mandjes. Nog niets spectaculairs gevonden.
Het is zonde van m'n geld, draag mijn vrije/luxe kleding te weinig. Te druk voor te weinig tijd. En toch ik wil het, ik wil het.. kopen om het kopen dus.
Praat mij ervan af!
Ik wil kleding shoppen, online. Naar fysieke winkels gaan heb ik geen fut voor. Dus stop van alles in online winkel mandjes. Nog niets spectaculairs gevonden.
Het is zonde van m'n geld, draag mijn vrije/luxe kleding te weinig. Te druk voor te weinig tijd. En toch ik wil het, ik wil het.. kopen om het kopen dus.
Praat mij ervan af!
Varekaj schreef:Voor elk item dat je koopt moet je een item wegdoen. Tweedehands, container, whatever. En wat je wegdoet alleen vervangen door een basic stuk wat tijdloos is en heel makkelijk te combineren.
Ik heb zo intussen 2 paar sneakers gekocht, een paar cognac en zwarte enkellaarsjes en 2 paar sandalen. Daarvoor staan 3 paar hakken te koop en 5 paar ballerina's/sneakers/enkellaarsjes die naar de container gaan.
Praat mij ervan af!
Varekaj schreef:Duurzamere kledij scoren? Liefst lokaal?
Shoppen uit verveling is weggegooid geld. Ga even in je kast kijken wat je al minstens een jaar niet gedragen hebt. Bedenk waarom. En ga gewoon overdressed naar je werk!
Telpeva schreef:Valt die bestaande cap misschien passend te maken met een andere vulling oid? of zeg ik dan iets geks
Sheran schreef:Wat jammer dat hij niet zo goed was als je dacht. Heb je die GPA wel gepast?
Maar serieus, ik heb die prijzen van de GPA nooit begrepen. je hebt dit vast al 100x gehoord maar na 1x vallen moet je toch een nieuwe kopen. Zonde van het geld. Bovendien moet je er bijna voor 100 euro beveiliging bij gaan kopen en ik zou hem persoonlijk altijd bij me willen dragen omdat ik als de dood zou zijn dat hij kwijtraakt.
Oscar schreef:V_Naomi schreef:Dit is toch geen serieuze reactie mag ik hopen?![]()
Jawel, in dit topic is alles geoorloofd om iemand ergens vanaf te praten
Heerlijk. Ik mag hier allerlei dingen zeggen die normaal niet door de censuur komen