Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 23:38

Asvinia schreef:
Boterbloem90 schreef:

Ik krijg een mailtje dat het niet gelukt was om af te schrijven. Vergeten dat in januari 2x betaald moet worden -O-

Hierom ben ik zo blij dat mijn zorgverzekeraar al in december voor januari afschrijft.. Cliënten op stage hebben hier ook ellende mee -O-

Dit is omdat je kan overstappen voor januari, maar zou het ook wel fijner vinden als ze het gewoon afgeschreven hadden. Je kan altijd zelf terug boeken mocht je overstappen toch?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 23:47

Dat het blijkbaar nog altijd normaal is om een paard te leren piafferen door er naast te gaan staan, flink veel druk op het bit te geven en dan met de zweet op de kont te slaan/tikken. Taktfouten tot en met, paard verre van gelukkig. En zo mensen verdienen dan hun geld met les/paarden opleren etc.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 23:47

Aan mensen die denken dat ik een jongen ben. Blijkbaar kun je niet én van het vrouwelijk geslacht zijn én je niet gedragen als de andere meisjes op mijn school (vol makeup, kliekjes, gillen etc en ik ben bijna compleet tegenovergesteld)
:')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 00:31

Boterbloem90 schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat ik financieel blijkbaar een miscalculatie heb gemaakt en mijn zorgverzekering ineens morgen gaat afschrijven terwijl ik pas weer op een afschrijving na de studiefinanciering van deze maand had gerekend. En ik heb het geld dus niet.

Ik krijg een mailtje dat het niet gelukt was om af te schrijven. Vergeten dat in januari 2x betaald moet worden -O-

Hoezo 2 keer betalen in januari? Ik betaal gewoon per eerste van de maand al jaren. Dacht dat iedereen dat had tenzij je het in één keer betaald voor een jaar..

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 00:35

jumpyhorse schreef:
Aan mensen die denken dat ik een jongen ben. Blijkbaar kun je niet én van het vrouwelijk geslacht zijn én je niet gedragen als de andere meisjes op mijn school (vol makeup, kliekjes, gillen etc en ik ben bijna compleet tegenovergesteld)
:')

Ik was dan precies tzelfde als jou op de middelbare school :') mij vonden ze destijds maar raar

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-20 00:40

Er is in december blijkbaar niet afgeschreven. Had die memo even gemist/was vergeten dat dat zo werkt. Ze schrijven dus nu voorschot januari pas af en einde van de maand voorschot februari. Zal wel te maken hebben met eventueel overstappen, maar was het gewoon vergeten. Dus heb lekker geshopt in de kerstvakantie en even een dikke miscalculatie gemaakt :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 00:41

Dat ik van alles wilde doen vandaag maar na 5 minuten sta te draaien op mijn benen. Ziek zijn is stom ^)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 07:24

Dat ik dus vannacht helemaal niet heb geslapen terwijl ik in het donker lag en slaappillen had genomen. _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 07:28

Dat mijn verlofaanvraag voor eind mei is afgekeurd. Mijn kleine broertje trouwt dan. Ik ben zelf altijd flexibel en zeg echt zelden nee als ik extra moet werken. Dus nu een bericht gestuurd of er echt niet iets te regelen valt. Als ze niet meedenken dan ben ik er klaar mee

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 07:48

capopjekop schreef:
Dat mijn verlofaanvraag voor eind mei is afgekeurd. Mijn kleine broertje trouwt dan. Ik ben zelf altijd flexibel en zeg echt zelden nee als ik extra moet werken. Dus nu een bericht gestuurd of er echt niet iets te regelen valt. Als ze niet meedenken dan ben ik er klaar mee

Geen CAO?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 07:59

Ik denk achteraf gezien dat ik zelf via de app verkeerd heb vrij gevraagd. Had denk ik speciaal verlof moeten aanvragen. Niet bij stil gestaan dat dat ook voor trouwen geldt. Dus te vroeg geïrriteerd geweest. Sorry baas

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 08:12

xPabloBokt schreef:
Heb nu de incasso geweigerd, zal morgen wel een betalingsregeling kunnen treffen.

Ik weet niet welke verzekering het is, maar meestal proberen ze het over twee weken nog eens.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 08:21

capopjekop schreef:
Ik denk achteraf gezien dat ik zelf via de app verkeerd heb vrij gevraagd. Had denk ik speciaal verlof moeten aanvragen. Niet bij stil gestaan dat dat ook voor trouwen geldt. Dus te vroeg geïrriteerd geweest. Sorry baas

Dan nog vind ik het bijzonder dat je in januari geen vrij kunt vragen voor mei.. Zeker als je zelf altijd flexibel bent.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-20 08:48

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:
Heb nu de incasso geweigerd, zal morgen wel een betalingsregeling kunnen treffen.

Ik weet niet welke verzekering het is, maar meestal proberen ze het over twee weken nog eens.

Anderzorg :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 08:50

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

Anderzorg :)

Ken ik niet. Bij mij is de premie ook eens teruggeboekt (was een fout van mij) en dat is na twee weken alsnog afgeschreven.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 08:54

Jildau schreef:
capopjekop schreef:

Dan nog vind ik het bijzonder dat je in januari geen vrij kunt vragen voor mei.. Zeker als je zelf altijd flexibel bent.

Er waren die week al meerdere collega's vrij. Maar idd. Ik vind het wel een tegenvaller. Als het niet geregeld kan gaan worden dan ga ik voortaan ook niet meer zoveel moeite doen. Ik gooi regelmatig mijn privé-agenda om in te springen voor collega's.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:13

capopjekop schreef:

Ze zijn het verplicht. Bij een bruiloft in de eerste lijn (dus jouw ouders, jouw kinderen of je broer/zus) heb jij gewoon recht op een vrije dag. Zelfde als wanneer het je eigen bruiloft zou zijn.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 09:31

Anderzorg :)[/quote]

Zit ik ook bij en is inderdaad ieder jaar dit gedoe. Komt momenteel ook totaal niet uit maar dat ter zijde. Anderzorg is wel fijn als het om betalingsregelingen gaat :)

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 11:50

Mijn hond die zo gevoelig. Hij is gewend om altijd met mij alleen te zijn en als er dan eens iemand is bij mij thuis is hij zo bloedirritant. Continue aandacht vragen, als ik hem afblok blijft hij ook gewoon doorgaan. -O-

En dan soms, heel erg soms, kijk ik uit naar een volgende hond. Maar daarna voel ik mij weer super schuldig want ik zie ze beiden doodgraag maar ik kan jammer genoeg met geen 1 van de twee wat ik graag wil doen, en soms steekt dat wel eens.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 12:08

De hond die mij niet meer vertrouwt met uitlaten.. ik doe normaal alles met hem, uitlaten, de bossen in etc. Waarschijnlijk associeert ie met mij meegaan aan knallen. M'n moeder, die hem zelden uitlaat, vertrouwt ie wel en zij krijgt hem soms wel t erf mee af.
Vind het zo sneu (en zo poedersuiker voor mezelf :+ ) dat hij nog steeds angst heeft voor de knallen..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 12:34

Hier wil de hond ook niet mee als het donker wordt terwijl het nu echt rustiger is dan het in tijden geweest is. Nog even een paar weken rust en dan gaan we de training weer hervatten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 12:50

Dat ik een afspraak moet maken om entingen te krijgen omdat ik naar Costa rica
Ben t steeds aan het uitstellen omdat ik t al bebouwd krijg bij het alleen al denken aan dat ik dan geprikt word -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 13:04

LiannePuthzy schreef:
Ben t steeds aan het uitstellen omdat ik t al bebouwd krijg bij het alleen al denken aan dat ik dan geprikt word -O-

Welke entingen moet je krijgen?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 13:33

casperzazoe schreef:
LiannePuthzy schreef:

Welke entingen moet je krijgen?

Geen idee, ik heb net een formulier opgehaald bij de huisarts die ik moet invullen. Dan gaan ze kijken welke ik nodig heb

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-20 13:55

Aan dat ik vandaag wilde gaan sporten maar me steeds beroerder voel. Begon vanochtend sowieso al gewoon niet uitgerust, daarna buikpijn en nu misselijk en knallende koppijn er bovenop. Zucht..