CarlijnQ heb ik gezien en vind ik geen fluit aan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bayja schreef:Nymeria, ik werd ook heel blij van Z8 en de kobaltblauwe kleur. Gaat weer geld kosten
Verder Quapi en Bnosy gezien maar dat is niet mijn smaak, een vale groene kleur en veel camouflage en daar heb ik niks mee. Wel een gave spijkerjas van de nieuwe collectie van Bnosy gekocht.
Bayja schreef:Nymeria, ik werd ook heel blij van Z8 en de kobaltblauwe kleur. Gaat weer geld kosten
Verder Quapi en Bnosy gezien maar dat is niet mijn smaak, een vale groene kleur en veel camouflage en daar heb ik niks mee. Wel een gave spijkerjas van de nieuwe collectie van Bnosy gekocht.
Nymeria schreef:Bayja schreef:Nymeria, ik werd ook heel blij van Z8 en de kobaltblauwe kleur. Gaat weer geld kosten
Ik heb gelukkig nog een aantal tegoedbonnen, want ik heb nu 9 itemm op m'n wishlist staan... Quapi vond ik ook niet zo, wil alleen de jogjeans even in het echt zien, die leek me wel leuk. Camouflage heb ik ook helemaal niks mee. Bnosy is niet helemaal mijn stijl.
Carlijnq heb ik sneakpeeks van gezien op insta, vond ik niet zo..