Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
1234 schreef:Ja hij gaf een lijstje met wat hij niet lekker vond haha gelukkig was dat ook bijna allemaal wat ik ook niet lust xD Hij zei al: 'vrouw naar mijn hart!' hahaha. Zijn beiden niet zulke makkelijke etersMaar wil ook weer niet een te moeilijk/langdurend recept. Dat zou ik verprutsen, ben niet zo handig in de keuken hahah. Hij staat vaak ook niet langer dan 15/20 minuten in de keuken zei hij woensdag
.
Yvankaxx schreef:Ja echt zwaar voor niks![]()
Tis dat ik wel een beetje bekend ben in Groningen en ben achter 2 dames aan gelopen en die heb ik in het zicht gehouden, maar sta je dan in je eentje..
Had hem onder andere gestuurd dat ik het sneu vond dat hij mijn eerlijkheid niet kon handelen en dat ik het ronduit onfatsoenlijk vond om me daar zo te laten staan zonder wat te zeggen en dat hij dan op zijn minst de ballen moest hebben om toe te geven dat hij niet met me mee wilde lopen, terwijl hij notabene ook naar het station moest.![]()
lovelyfiefy schreef:Yvankaxx schreef:Ja echt zwaar voor niks![]()
Tis dat ik wel een beetje bekend ben in Groningen en ben achter 2 dames aan gelopen en die heb ik in het zicht gehouden, maar sta je dan in je eentje..
Had hem onder andere gestuurd dat ik het sneu vond dat hij mijn eerlijkheid niet kon handelen en dat ik het ronduit onfatsoenlijk vond om me daar zo te laten staan zonder wat te zeggen en dat hij dan op zijn minst de ballen moest hebben om toe te geven dat hij niet met me mee wilde lopen, terwijl hij notabene ook naar het station moest.![]()
Goed gezegd!
Wat een rare.
En dan ook nog sturen dat hij je dus wel heeft gezien op het station..
Alsof hij je was gaan zoeken als hij je niet had gezien?