Mellow schreef:Wil je de hints ook nog op een rijtje hebben? Misschien vind je dat wel leuk om dat nu terug te lezen nu je het weet?Staat tussen mijn berichten
Danique schreef:Mellow schreef:Wil je de hints ook nog op een rijtje hebben? Misschien vind je dat wel leuk om dat nu terug te lezen nu je het weet?Staat tussen mijn berichten Ik heb er ook een aantal gegeven. Niet heel opvallend dus. Haha
StheBestMT schreef:kun je dit aan mijn vriend leren? Ik kreeg een dekentje voor kerst, en daar heb ik er al 5 van maar het idee was lief
De reactie van red je relatie moet ik nog steeds heel hard om lachen Maar wat heb ik heerlijk geslapen vannacht na die 2 weken stress
zanakuzies schreef:De reactie van red je relatie moet ik nog steeds heel hard om lachen Maar wat heb ik heerlijk geslapen vannacht na die 2 weken stress
youk_no_mi schreef:zanakuzies schreef:De reactie van red je relatie moet ik nog steeds heel hard om lachen Maar wat heb ik heerlijk geslapen vannacht na die 2 weken stress
Jolliegirl schreef: Wie had er nou het laatste woord gister? Hahaha ik whahaha Mark: wil je met me trouwenIk: Jaa Mark: EchtIk: Jaa tuurlijkMark: Zeker wetenik: jaaaaaa
Aaaaaah ik ben te laaat!Maar wel gelezen! Wat een geweldig topic!!Gefeliciteerd met jullie verloving!
Van harte gefeliciteerd ts en hubbie, was flink bijlezen vanaf pagina 11.Geweldig al die bokkers met hints