Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus als het echt een drama word ga ik gewoon een stukje verder in de fabriek werken.
zou ik ook niet willen trouwens, een fatsoenlijk gespreksnivo en intersse in dingen en nieuwsgierig is veel belangrijker dan opleiding of iq. Ligt ook aan hoe je bent opgegroeid en wat je omgeving doet. Ik ben groot geworden in stimulatie van opleiding en interesse en kennis. Ex ook. Gv is opgegroeid in als je kan werken ga je naar de fabriek in drie ploegendienst. Hij heeft zich wel verder geschoold en ook nu krijgt hij regelmatig cursussen. Denk dat hij nu kwa kennis en kunde ruim mbo heeft. Maar zou veel verder kunnen komen als hij de behoefte zou hebben.
Maar de pech dyslectisch te zijn, dat in een omgeving waar niemand doorstudeert en je weet niet beter dan dat je gaat werken.
) en ik vind dat echt heel fijn eigenlijk.

Janinevv schreef:Mensen staan ook vaak verbaasd te kijken dat ik niveau 2 heb gedaan, maar komt meer dat heel veel dingen mij boeien en interesseren.
En dan ook wel eens jongens gedate die slimmer waren maar soms zo dom uit de hoek kwamen..
Ik weet dat ik intelligent over kom maar mijn punten op school dachten daar vaak anders over. Ik weet veel, maar ik kan verschrikkelijk slecht studeren. Heb mijn wetenschappelijke richting soms ook maar met de hakken over de sloot gehaald.
maar dat heb ik bij bijna iedereen. Door mijn adhd en helaas nooit te stillen honger naar kennis,, feitjes enz en door de verschillende banen die ik heb gehad heb ik een heel breed interessegebied. En heb de ellende dat als ik iets lees het meestal ook blijft hangen. En door de adhd snel dingen eruit flap die ik weet. Zodat je een Hermelien effect kunt krijgen soms, dat is best irritant voor anderen maar ook voor mezelf. 
. Maar ja rem het maar eens
, gelukkig ziet gv er de lol van in en maakt er ook graag gebruik van
maar ook hij heeft een paar gebieden waar hij echt veel van weet en die hij ook eruit flapt zoals ik doe.
dat scheelt dan wel weer. Daarin houden we elkaar gelijk.
en heb gewoon iemsnd nodig die soms zegt ho Karuna en nu even stoppen
maar wel op een aardige manier. 
Wiskey1 schreef:Ohh dat is balen zeg!
Ik heb een nieuwe collega, en hij ziet er echt heel erg leuk uit, en is ook nog best gezellig.
Plus dat ik al een tijdje praat met iemand via tinder, wouden na noorwegen wel gaan afspreken, maar daar twijfel ik steeds meer over
. Iemand objectief leuk vinden is iets heel anders dan gevoelens voor iemand hebben. Je merkt het verschil wel als het zover is denk ik, al weet ik dat dat een hele grote dooddoener is
.Janinevv schreef:Hi dames,
Een vraagje hoe weten jullie of je een jongen echt leuk vind? Ik vind heel vaak dates leuk en kap toch vaak het dan weer af, of andersom vind ik een jongen intressant word ik afgwezen.
Ik merk ook heel erg dat ik bij veel jongens goedkeuring wil van vriendinnen, of mijn zus. Bang om met een "sukkel" thuis te komen.
Ik denk dat ik gewoon nog nooit echt stapel verliefd ben geweest ofzo?
Ik weet ook dat mijn ouders gelukkig wel vertrouwen op mijn oordeel en dat zij mijn mannen sowieso wel goedkeuren. (Mijn vader zou met sommige mannen wel iets meer moeite hebben dan met de ander
)
Ik denk dat we volgende week maar eens op date moeten.
Maar ik ben ook wel bang dat het straks tegenvalt.