Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:03

Lau schreef:
Ik kreeg meer volgers toen ik mijn account van privé haalde. En echt ging “werken” voor mijn volgers. Meer posten, veel reageren, een overzichtelijk profiel maken waar ik nu eindelijk uit ben :') , afwisseling wat mij niet altijd lukt, #, en veel andere mensen liken en ook veel reageren. Je moet er echt wel wat tijd instoppen het gaat niet vanzelf helaas.

Mwoah niet helemaal mee eens, ja misschien wel als je echt tienduizenden volgers wilt hebben op instagram. Maar ik heb mijn beestjesaccount eigenlijk altijd een beetje gebruikt voor alleen simpele mobielshotjes (foto's van mijn spiegelreflex gingen gelijk mijn blog op), post vrij onregelmatig, reageer bijna nooit op anderen en zit toch boven de 2000 volgers. Ik doe echt zeer weinig met insta en steek er vooral weinig tijd/energie in omdat het voor mij meer een leuk extra'tje is naast mijn blog maar met gewoon af en toe wat foto'tjes posten kom je toch best een eind.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 18-10-17 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 12:03

enamorada schreef:
Ik probeer 1x per week te posten. Zit in mijn examenjaar en heb het gewoon hartstikke druk, dus ik kom er nooit echt aan toe om mooie foto’s te maken. Respect hoor voor de mensen die er zo veel moeite/tijd in steken!

Het is niet dat ik iets beters te doen heb :')
Ik heb juist respect voor de mensen die alles weten te combineren. In een leuk account gaat best veel tijd zitten. En als je daarnaast ook nog werkt en je ding doet vind ik dat erg knap.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 12:05

Fenrir schreef:
Lau schreef:
Ik kreeg meer volgers toen ik mijn account van privé haalde. En echt ging “werken” voor mijn volgers. Meer posten, veel reageren, een overzichtelijk profiel maken waar ik nu eindelijk uit ben :') , afwisseling wat mij niet altijd lukt, #, en veel andere mensen liken en ook veel reageren. Je moet er echt wel wat tijd instoppen het gaat niet vanzelf helaas.

Mwoah niet helemaal mee eens, ja misschien wel als je echt tienduizenden volgers wilt hebben op instagram. Maar ik heb mijn beestjesaccount eigenlijk altijd een beetje gebruikt voor alleen simpele mobielshotjes (foto's van mijn spiegelreflex gingen gelijk mijn blog op), post vrij onregelmatig, reageer bijna nooit op anderen en zit toch boven de 2000 volgers. Ik doe echt zeer weinig met insta en steek er vooral weinig tijd/energie in omdat het voor mij meer een leuk extra'tje is naast mijn blog maar met gewoon af en toe wat foto'tjes posten kom je toch best een eind.

Maar met dieren is dat anders als met mensen. Dieren zijn leuk en schattig. Mensen moeten het echt van een goede foto hebben. Dus het ligt er echt aan welke kant je op wil en wie je wil aanspreken.

Fenrir

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:08

Ja dat zal zeker verschillen (ik ben zelf ook erg picky met wie ik volg als het om mensen gaat die ik niet in het echt ken :') ) maar aangezien er hier ook een hoop bokkers zitten met dieren (paarden, honden etc.) accounts :)

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:16

Lau schreef:
Kashmino schreef:
Hmmm ik heb net een foto bewerkt en eigenlijk wil ik die wel posten op insta, maar toch weer twijfels. Ugh :roll:

Gewoon doen!

Ik heb hem er maar op gezet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:18

Amable schreef:
Ik las trouwens ook dat mensen te weinig materiaal hebben, ik ben nog geen jaar met instagram bezig en heb nog zo onwijs veel "oud" materiaal wat ik kan en wil posten, dat ik me echt moet inhouden om niet gewoon meteen alles erop te knallen :') Kan met wat ik aan foto's heb staan nog zeker wel 2 jaar vooruit :')

Maar jij hebt heel coole paarden die veel kunnen en die iedereen op de foto wil zetten :P Zal vast ook helpen om leuke foto's te hebben, haha.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 12:18

Fenrir schreef:
Ja dat zal zeker verschillen (ik ben zelf ook erg picky met wie ik volg als het om mensen gaat die ik niet in het echt ken :') ) maar aangezien er hier ook een hoop bokkers zitten met dieren (paarden, honden etc.) accounts :)

Ik denk dat dieren instas eerder dieren volgen en mensen instas eerder mensen. Met uitzonderingen ertussen. Als persoon word er snel het perfecte plaatje verwacht. En eigenlijk hoeft een dier alleen maar schattig te zijn. Mijn slobber etende paard haalde meer likes als mijn perfect gestylde foto :')

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:19

Hier ook echt een overschot aan foto's, maar aangezien mijn account van alles wat is.. Wil ik niet 100 verschillende strandfoto's en paardenfoto's plaatsen.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:22

Jaloers op jullie, ik heb niks.. ideeen voor fotos dat ik vandaag nog kan posten?

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:23

Ik probeer drie keer per dag te posten. Zorg dan dat ik voor de komende dagen posts klaar heb staan in Buffer zodat ik ze alleen nog maar online hoef te zetten op vooraf ingestelde tijden, maar soms komt het er niet van om nieuwe foto's in te plannen of soms vergeet ik ze online te zetten omdat ik bezig ben. Meestal plaats ik wel 3 foto's

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 12:24

Selena schreef:
Jaloers op jullie, ik heb niks.. ideeen voor fotos dat ik vandaag nog kan posten?

Ga naar het bos en post een mooi herfst plaatje. Zoek wat outfits en maak veel foto’s zodat je nooit te kort komt. Dit doe ik ook heel vaak, gewoon even heel veel foto’s maken zodat ik genoeg heb om vooruit te kunnen.

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:25

Jullie gaan snel zeg, zo even alles terug lezen. :) Ik weet trouwens bij sommige accounts de boktnaam niet meer, maar ik reageer wel hier en daar.

Selena: iets met de herfst? :)

Edit: Lau was me al voor haha.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:29

Fenrir wat was jouw insta ook alweer? Ik ben nogal fan van je Tenreks en witbuikjes :P Ik twijfel nog steeds welke ik van de 2 ga aanschaffen. Heb iig al contact met witbuik fokkers.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:36

Fair schreef:
Fenrir wat was jouw insta ook alweer? Ik ben nogal fan van je Tenreks en witbuikjes :P Ik twijfel nog steeds welke ik van de 2 ga aanschaffen. Heb iig al contact met witbuik fokkers.

Ik wil ook witbuikjes <3

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:47

Die had ik hier nog niet geplaatst. Maar dit is 'm :D

Afbeelding

Fair schreef:

Zijn echt hele andere dieren qua karakter. Had het geloof ik al een keertje eerder gezegd maar je bent nog steeds welkom hoor om eens langs te komen als je wilt vergelijken :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:49

Lau schreef:
Fenrir schreef:

Ik denk dat dieren instas eerder dieren volgen en mensen instas eerder mensen. Met uitzonderingen ertussen. Als persoon word er snel het perfecte plaatje verwacht. En eigenlijk hoeft een dier alleen maar schattig te zijn. Mijn slobber etende paard haalde meer likes als mijn perfect gestylde foto :')

Ik volg met dat account idd alleen andere dieren maar met mijn privé account wel mensen. Maar ik maak me er dus ook schuldig aan, ik volg alleen mensen die ik interessant vind en haak al heel snel af bij slechte foto's (lage kwaliteit), slechte make-up skills etc. Ergens wel heel erg oppervlakkig natuurlijk :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 12:53

Fenrir schreef:
Lau schreef:

Ik volg met dat account idd alleen andere dieren maar met mijn privé account wel mensen. Maar ik maak me er dus ook schuldig aan, ik volg alleen mensen die ik interessant vind en haak al heel snel af bij slechte foto's (lage kwaliteit), slechte make-up skills etc. Ergens wel heel erg oppervlakkig natuurlijk :')

Ik kan ook afhaken hoor op mensen met nietszeggende foto’s. Of een account vol met slechte foto’s. Selfies heb ik minder problemen mee maar dan moeten ze wel mooi zijn. En niet een duckface wazig met Snapchat filter. Sws een account vol met Snapchat filters vind ik verschrikkelijk.

MagicMuffin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:55

Bedankt allemaal! Dan zet ik er vandaag niks meer op. Moet nog even uitvogelen hoe de concepten werken. En een aantal filters kiezen. Nu is het een grote zooi :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:55

Fenrir schreef:
Lau schreef:

Ik kan ook afhaken hoor op mensen met nietszeggende foto’s. Of een account vol met slechte foto’s. Selfies heb ik minder problemen mee maar dan moeten ze wel mooi zijn. En niet een duckface wazig met Snapchat filter. Sws een account vol met Snapchat filters vind ik verschrikkelijk.

Ook niet mijn smaak :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 12:56

@Nayomie:
En toch doen veel meiden het. Wat is er nou leuk aan die neppe honden oren en een bloemen krans op je hoofd. Ik snap het echt niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:57

Nessie schreef:
Hier ook echt een overschot aan foto's, maar aangezien mijn account van alles wat is.. Wil ik niet 100 verschillende strandfoto's en paardenfoto's plaatsen.

Ja dat heb ik inderdaad ook...

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:00

Ik heb gelukkig geen selfies met van die Snapchat filters erop staan, vind ze zelf ook vreselijk! Op het moment ben ik nog best blij met mijn feed, maar ik wil zo langzamerhand wel meer gaan posten! En dan vooral bewerkte foto's (zoals die ik net gepost heb) vind ik erg gaaf :D

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:00

Lau schreef:
@Nayomie:
En toch doen veel meiden het. Wat is er nou leuk aan die neppe honden oren en een bloemen krans op je hoofd. Ik snap het echt niet :')

Afbeelding

Sorry moest ff :')

Heb er zelf ook een hekel aan _O-

Fenrir, misschien dat ik daar nog even gebruik van ga maken! Lijkt me enorm leuk om de karakters op die manier te kunnen vergelijken :j
Gianti, zo leuk! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:03

Lau schreef:
@Nayomie:

Dit begrijp ik ook niet :') :') :')

Fenrir schreef:
Die had ik hier nog niet geplaatst. Maar dit is 'm :D

[ Afbeelding ]

Fair schreef:

Zijn echt hele andere dieren qua karakter. Had het geloof ik al een keertje eerder gezegd maar je bent nog steeds welkom hoor om eens langs te komen als je wilt vergelijken :)

Omg een egel. Ik ga je meteen volgen dit is geweldig! Had/heb ji niet ook een volgtopic?

Fair schreef:
Ik post vrij weinig, misschien 2/3x per week en soms ook wel eens een hele tijd niets omdat ik gewoon geen leuke foto's heb. :') Ik wil niet posten om het posten, ik wil graag goede foto's maken en plaatsen. Dat lukte me echt niet om 3x per dag ofzo te doen.

Edit: OMG _/-\o_ Wie is de bokker die net rennende schapen met een man erachteraan in haar story heeft geplaatst _O-

IK HAHAHAHAHA

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:04

En met welke bokker ben ik aan het insta dm'en die ook uit den haag komt?