Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyingreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 16:43

Ik heb ook 'alles' binnen! Van GAP, name it en Imps&Elfs

Afbeelding

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 16:49

Iedereen is lekker aan de shop!!

Lekkere kleur roze is dat hè Ingrid van Z8. Heb van de week de legging ervan binnengekregen. De leggings zijn echt wel fijn van hun.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 17:17

Mijn Herten( O:) ) pakje is onderweg zag ik. Van familie kreeg ik al klachten dat ik niet zoveel moest kopen, want nu bleef er niks voor hun over ...

Veel hele roze kleding hierboven! Ik ben meer van de wat stoerdere kleurtjes maar het staat soms wel erg leuk.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 18:05

"Ik wil toch al niet dat jullie kleertjes kopen, dus dat komt goed uit"
Dat was mijn antwoord. Gelijk duidelijk

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 21:17

Heel herkenbaar. Mijn moeder koopt altijd het prachtigste babygoed. Ook voor nummer 3 al verwend met een splinternieuwe kinderwagen, een prachtig donzen skipak, leuke pakjes, omslagdoeken en knuffels in het thema van het kamertje.... Dat is écht geen straf. Ook mijn stiefmoeder doet altijd haar best om iets moois te kopen, en met succes.
Helaas ook een paar familieleden met tule fetish. Vreselijke korte jurkjes met tule plooirokjes en soms zelfs rijgveters op de voor- en/of achterkant :o Mijn man en ik zeggen dan altijd: Alleen de netpanty stockings ontbreken nog.
En van iemand anders kregen we een afschuwelijk jurkje van sweatstof met bloemetjes erop en een roze tule onderstukje met bijpassende mega dikke maillot waarin babylief haar benen warm zal weten te houden tot minstens -20.

Of dan werpt men een blik in de babykast "Oh, jij hebt een heel andere smaak" joh! Laat dat kopen maar gewoon lekker aan onszelf over, dan blijft er nog zat anders leuks over om te kopen. Al overweeg ik dit keer om een 'pamperrekening' op het geboortekaartje te vermelden.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 21:22

Ach de kiddo is na drie maanden toch ook nog leuk ok iets voor te kopen? En we hebben zelf kleertjes gekocht tot een half jaar ofzo dus per maat hebben we helemaal nog niet zo gek veel (vind ik :o )

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 21:24

Ik kreeg voor mijn juli baby een setje van eenkort broekje en shirtje met korte mouwen in mt 80........ daar zat ie midden in de winter in......

Mijn ouders hebben een goed idee wat ik leuk vind (mijn man geeft niets om kleding en of het wel leuk staat) en die kop kopen af en toe eens wat.
De rest heb ik goed duidelijk gemaakt dat ze niets moeten kopen want trek het toch niet aan

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 21:47

Ja zeker leuke kleur lautje. Mooi voor het najaar en de winter

Hier viel het wel mee met wat we gehad hebben en wat ze echt niet gedragen heeft. Paar veel te warme pakjes in 62/68...dat droeg ze in de zomer :+

Verder heb ik heel veel tweedehands gekregen. Dan heb ik er niet zoveel moeite mee om iets weg te gooien of door te geven

Leuke spullen Ladyingreen! Leuke kleurtjes!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 22:05

Ik heb alles wat ik gekregen heb geruild :') Alleen mn moeder koopt dingen die ik mooi vind, we hebben dezelfde smaak.

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 22:54

In mijn omgeving hebben ze gelukkig wel smaak, dus mijn zoontje heeft alles aangehad wat we hebben gekregen. Voor een jongen vind ik het sowieso makkelijker shoppen: een broek en shirt en je bent klaar. Niks geen gedoe met rokjes en jurkjes etc. Verder scheelt t dat ik ook niet zo moeilijk ben :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 22:59

Pantykous schreef:
Ik heb alles wat ik gekregen heb geruild :') Alleen mn moeder koopt dingen die ik mooi vind, we hebben dezelfde smaak.

Zelfde. Mijn moeder mag alles kopen want dat vind ik ook leuk. :=

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 23:07

Eliana schreef:
Leuk spul inderdaad had even gekeken!
Iemand tips ik zoek een basis shirt op dit broekje.voor nu heb ik een shirt met korte mouwen maar ik zoek wat voor het najaar.
[ [url=m/7wZ8ad.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hema heeft ook fijne basics.
Gewone effen longsleeve's.
Kijk wel goed want ik vind Hema over het algemeen erg groot vallen.
Ik geloof dat ze 5 euro zijn.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:39

*\o/* mijn bestelling is binnen.
Lekkere leren slofjes zodat mevrouw ook binnen lekker kan rondlopen zonder uit te glijden. En een uv shirtje mocht hier ooit de zon weer gaan schijnen :roll:
Ik houd van uitverkoop :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:55

Benneton valt erg klein, maar de kwaliteit is mooi.

Joggingsbroekje van name-it gekocht in de uitverkoop. Gewoon simpel donkerblauw, maar ze vallen altijd mooi lang en hebben bovenin verstelbare elastiek.

Ik heb een hele fijne artipoppe draagdoek met zijde. Gewonnen in een dip. Maar ik heb ook andere doekjes die heel fijn dragen.

Afbeelding

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 15:23

He dit is een leuk topic :') ik ben mama van 3 jongens van bijna 4, 2 en 6 weken. Ik koop vooral voor de oudste want dat kan allemaal nog door naar de rest haha. Laatste zeer geslaagde aankoop kwam van Ali af

Afbeelding

Want tja, je hebt jongens of je hebt jongens :')

Ik ben nu op zoek naar een lekkere broek voor nu voor de oudste. Dus een hele dunne lange broek of een 3/4 ofzo. Voor als de korte net te koud is en de lange net te warm. Beetje smal modelletje. Iemand tips?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 15:28

3 jongens schuift inderdaad redelijk door :)

Gup loopt nu in bermuda's van de C&A tot op zijn kuit :) maar die zijn niet echt smal

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 15:29

Mooie doek en skeetig shirtje!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 17:00

Maartje de Orbis van Sofilantjes (patroon) zit erg fijn!! (Een paar berichten eerder van mij een foto dat V hem aan heeft)

Lizy hier ook geen zon meer te bekennen....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 17:09

Shirt is mooi geworden jes! Echt een heel dametje zo al.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 17:15

Mooi shirt Jes! Ik heb nu echt geen tijd om te naaien :\

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 18:40

Oh als Benetton klein valt leg ik het de shirts maar vast op stapel 56 ipv 62 dan draagt hij het straks hoop ik

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:21

Ik ga denk ik gewoon kleertjes met elkaar vergelijken en aan de hand daarvan een indeling maken in de kast. Ik zag nu ook al dat kleding idd soms totaal niet op elkaar lijken qua maat.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:41

Ik hield altijd een passend kledingstuk op de rest en sorteerde op die manier :)

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:46

Ik doe ook wat keet doet. Voor de middelste heb ik nu 80, 86 en 92 in de kast

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:53

Dat op elkaar leggen doe ik ook idd! Zo past ze broekjes maat 80 en maat 92 :+ gaat nergens over

Was vanmiddag bij de prenatal, hadden ze 20% extra korting op de sale. Toch nog een leuke trui van Noppies kunnen scoren van 35 voor 14 euro en een longsleeve van Name it voor 5 euro. En nog twee effen longsleeves van de prenatal voor 80 cent per stuk. Prima voor het kdv :))

Nu ben ik echt wel eind klaar voor de winter. Moet alleen nog even naar haar jas kijken, er ligt een jas van Lief! maat 92. Even zien hoe die valt, of dat gaat werken deze winter of dat er nog iets bij moet komen. Oh en na de zomer schoenen shoppen *\o/*