Janneke2 schreef:Jazeker!
Via de Waalsdorper vlakte naar Wassenaar is erg mooi!
Dankjewel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damned schreef:Ik ben toevallig naar het progeamma extreme couponing aan het kijken, maar hoe is dat mogelijk? Waarom maken de supemarkten dit mogelijk? En waarom voelen de kopers zich niet schuldig dat ze boodschappen van ongeveer 600 euro voo maar 80 euro krijgen?
germie schreef:Ik lever ook wel eens kortingsbonnen in. En heb eens een lijmvlek op een reeds afgeprijsde singel als reden aangegeven nog wat korting te willen. Kreeg het ook. Want de kortingsprijs was immers voor het perfecte produkt. Dus lijmvlek is meer korting, had het anders laten liggen.
bruintje123 schreef:Ik vind het grappig als de kassa vastloopt omdat hij de korting niet meer af kan.
Dat gebeurt geloof ik ook elke aflevering wel een keer.
Alleen vraag ik me wel altijd af als je die voorraad garages (kamers kan ik het niet eens meer noemen) ziet wat je allemaal met de producten moet.
20 keer zeep, 20 keer andere zeep, 15 keer plee papier, 25 keer -noem maar op-
Damned schreef:Oh dus het komt van de producenten zelf uit?
Ik heb helemaal geen probleem met kortingen maar meer dan duizend euro aan producten voor nog geen honderd euro vind ik een beetje... diefstal is het niet, maar ik weet niet... misbruik?
Damned schreef:Maar toch niet aan de extreme couponers... die kopen het gewoon niet als ze er meer dan 50 cent voor moeten betalen... ik snap het idee achter kortingen wel hoor, alleen niet deze extreme (omdat de bonnen dus ongelimiteerd te gebruiken zijn, of toch als je verschillende karren apart afrekent)
SavannahNx schreef:Janneke2 schreef:Jazeker!
Via de Waalsdorper vlakte naar Wassenaar is erg mooi!
Dankjewel!
Century schreef:Hoe weet ik of mijn kersen plukrijp zijn? Ik weet niet meer welk ras het is, dus kan het niet online opzoeken. Ze zijn nu mooi rood, maar zitten nog goed vast aan de boom. Ik denk wel dat ze donkerder moeten worden, maar hoe donker? Er zit een net om, want de vogels weten het vast eerder dan ik en dan heb ik niets meer