Gister naar Fifty Shades geweest.. Hmmm hij mag wel bij mij komen wonen hoor!
Jildau
Geplaatst: 24-02-17 12:44
DanielleB schreef:
Gister naar Fifty Shades geweest.. Hmmm hij mag wel bij mij komen wonen hoor!
Van mij mag je hem hebben. Brrr psychopaat.
Sure_lee
Geplaatst: 24-02-17 12:45
Ik vind zijn torso niet zo mooi haha. Maar zeker leuk voor een keertje.
Tips voor een eerste date zou van mij zijn: Zoek een tentje waar je wel rustig kunt praten en niet hoeft te schreeuwen. En ben gewoon jezelf... is dat niet leuk genoeg... jammer dan. En qua kleding iets waar je je prettig in voelt. Als je er steeds aan loopt te plukken en trekken komt ook zo raar over.
DanielleB
Geplaatst: 24-02-17 12:48
Nee dat klopt hoor, maar de rest maakt het meer dan goed hahah.. Alleen die balletjes voor in de p**s mag hij thuis laten
Berdien
Geplaatst: 24-02-17 12:49
Inderdaad, een rustig tentje. Ook weer niet te rustig dat mensen alles kunnen horen wat je zegt. Ook zo awkward. En qua kleding inderdaad waar je je lekker in voelt. Ik heb ook wel (succesvolle ) dates in gewoon spijkerbroek en trui gedaan. Ook wel in rokje en bloesje, maar net waar ik zin in had.
Jamie D. vind ik ook wel een lekkertje. Vooral als hij met zijn eigen accent praat
Haha misschien dat ik ze mezelf wel cadeau doe als ik ben verhuisd .
DanielleB
Geplaatst: 24-02-17 13:00
Ik hoor dan graag je bevindingen
Britt_Sisi
Geplaatst: 24-02-17 13:00
Ik heb wat gemist geloof ik balletjes? Ik kijk geen temtation Island. Irriteer me te veel aan die mensen haha Edit Oh, dit gaat over fifty shades.. ook niet gezien
Origineel
Geplaatst: 24-02-17 13:24
Farjen schreef:
Grote jongens zijn niet allemaal slungelig, kijk maar naar King Kong van temptation island
King Kong inderdaad
Uitgezwaard klinkt alsof het om een paard gaat hahaha
50 shades is nou niet echt een mannenfilm he dames? Maar je kunt er wel hele leuke tips en tricks uit halen die de meeste vrouwen toch wel heel opwindend vinden
Ik kijk uit principe niet naar programma's waar ik geen donder aan vind.
Winged
Geplaatst: 24-02-17 14:14
Origineel schreef:
Farjen schreef:
Grote jongens zijn niet allemaal slungelig, kijk maar naar King Kong van temptation island
King Kong inderdaad
Uitgezwaard klinkt alsof het om een paard gaat hahaha
Maar hij lacht wel leuk Gevaarlijk typetje.
Anoniem
Geplaatst: 24-02-17 14:17
Ik vind die vent echt niks aan.... met z'n kippenborst. Maar goed ik vind dat een vent haar hoort te hebben
Dani, veel plezier op je date vanavond! Gewoon iets aandoen waar je je prettig bij voelt en hoe je normaal dus ook bent. Hier had ik op eerste date gewoon spijkerbroek en een comfi trui aan. Zo loop ik er nu eenmaal 3/4 van de winter bij. Dus daarin heeft ie me maar leuk te vinden..
Lekker een tentje opzoeken waar de muziek niet te hard staat, maar ook niet te zacht.. dat je niet het gevoel krijgt dat iedereen meeluistert, want dat is wel awkward..
Goof
Geplaatst: 24-02-17 14:20
Winged schreef:
Maar hij lacht wel leuk Gevaarlijk typetje.
Ik zou zo'n mannetje met een ego dat nog groter is dan zijn lijf echt keihard uitlachen. Die zou instantly door de mand vallen bij mij.
koetje28
Geplaatst: 24-02-17 14:34
idinn schreef:
Ik vind die vent echt niks aan.... met z'n kippenborst. Maar goed ik vind dat een vent haar hoort te hebben
dan heb ik nog wel een tinder optie voor je...my god die gast heeft haar
Jamie D welke rol hij ook speelt......
xTiffani
Geplaatst: 24-02-17 14:40
Ik kan wel genieten van fifty shades (vastbinden enzo ) en ook van temptation island, al die drama