Heeft iemand gisteravond de Parelmoer wolken gezien? nou hier niks,want hier waren helemaal geen wolken.Wel weer een super rode lucht.Moet de foto's nog uploaden.
Daar ben ik ook benieuwd naar! Hier in Groningen geen parelmoer gezien. Ik stond ook braaf met mijn statief klaar. Gelukkig kwam ik langs een veld met plaatselijke mist en heb toch een gelukstreffertje te pakken gehad.
Hier zondag een winters plaatje met mijn verzorgpony
Pluizebolpum
Geplaatst: 06-12-16 11:44
F_Orumster Wauw, mooi!
Die foto's ervoor met die luchten en die op Mallorca zijn ook gaaf hoor.
Hier ook geen parelmoer wolken, bij gebrek aan wolken. Mja, er waren wel wat wolkjes maar daar zaten nogal wat huizen en bomen voor dus echt zien of het parelmoer was ging niet. Verder niks te klagen hoor, al is het wolktechnisch wat saai, ik vind het verder heerlijk weer en nog best fotogeniek ook. Ik loop hopeloos achter met verwerken .
Ik vond deze foto vrij heftig, in Málaga zijn er overstromingen. Arme paarden.
MariaMaaike
Geplaatst: 06-12-16 12:05
Prachtige foto F_Orumster! Hier ook geen parelmoerwolken gezien helaas. Wel een prachtige rode lucht gister, maar de treinramen waren te vies om er een foto van te maken
Heeft iemand gisteravond de Parelmoer wolken gezien? nou hier niks,want hier waren helemaal geen wolken.Wel weer een super rode lucht.Moet de foto's nog uploaden.
Ja! Wel gezien, kreeg het alleen niet op de foto.
Kaygee
Geplaatst: 07-12-16 16:27
Ik heb ze ook niet gezien De lucht was wel weer heel mooi
En gisteren ochtend een regenbooglucht
Bootsiebob
Geplaatst: 07-12-16 16:37
Ik was gisterochtend een wandeling aan het maken en zag tijdens de zonsopkomst een sun dog, aan beide kanten van de zon. Vond het erg mooi. Maar heb geen parelmoerwolken gezien