Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zou ons geen roofdier noemen, lichamelijk gezien iig.
)
8nnemiek schreef:Mensen zijn geen roofdieren. Mensen zijn verzamelaars net als andere primaten.
8nnemiek schreef:Jagers, ja, met behulp van een hoop werktuigen omdat we niet zonder konden overleven op een bepaalde tijd in ons verleden, maar roofdieren? Nee. We zijn niet gebouwd om te jagen, we hebben geen klauwen en sterke kaken/tanden om te doden, geen instinct om te jagen, en zelfs kippen kunnen harder rennen dan wijIk zou ons geen roofdier noemen, lichamelijk gezien iig.

En de lupine is allemaal van Nederlandse bodem. bruintje123 schreef:Het blijft gewoon absurd dat moderators een man die niets met paarden heeft. Zijn vriendin de nuttige 25 berichten laat plaatsen om vervolgens op de onprettige manier zijn Vega gebeuren door de strot duwt hier toegang blijven geven op een paarden forum.
Dit heb ik al eens gemeld maar blijkt gewoon te mogen.
Nou van mij mag dat nog wel eens extra onder de aandacht.
Kuggur schreef:"Cherry picking" heet boventaande methode van argumenteren.
Je filtert de feiten, en neemt alleen diegene die je eigen mening ondersteunen.
ook onzin over de darmlengte. Dat 1 (pro vega) plaatje dat beweert maakt het nog niet de juiste informatie. Vele biologen zullen je (terrecht!) iets anders vertellen Maartje1990 schreef:Ik heb gezien dat er inderdaad een hoop onzin in staat jaook onzin over de darmlengte. Dat 1 (pro vega) plaatje dat beweert maakt het nog niet de juiste informatie. Vele biologen zullen je (terrecht!) iets anders vertellen
EskeGirl schreef:Mensen zijn geen herbivoren, zie bijvoorbeeld de apendix; bij bijvoorbeeld paarden is die veel langer. En chimpansees eten inderdaad bijvoorbeeld mieren. In een documentaire heb ik ze zelfs chimpanseevlees zien eten.