Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ScarOfWars schreef:Ik ben er wel achter gekomen dat pruiken dus écht niet mijn ding zijn om er mee bezig te gaan.. als het had gekunt, had ik mijn lange haar gewoon rood geverfd, maar helaas..
Hoe kun je het beste een pruik stijl maken zonder een stijltang te hebben?![]()
liesenlizzy schreef:Hoii,
ik heb een vraag over plaksnorren.. gisteren heb ik een plaksnor geprobeerd, alleen viel deze na wat inspanning eraf, ivm zweet.. Is er een lijm oid in de omloop, zodat een plaksnor netjes op de plek blijft zitten, ook tijdens/na een inspanning?
Alvast bedankt
Summerfly schreef:Waar ik eerst laaiend enthousiast was over wig-supplier.com is dat nu 180 graden omgeslagen.. had 20 juli een pruik besteld voor Abunai dit weekend maar het pakketje is hoogstwaarschijnlijk kwijtgeraakt en de shop doet helemaal niks. Volgende week mijn geld maar proberen terug te vragen. Vriendin van me heeft hetzelfde gehad met hun.. baal als een stekker. Bestel er ajb niet.
E_J schreef:Willen de pruiken nog niet meewerken? Ik ken het, ben ook al een paar weken aan het proberen mijn pruik een beetje fatsoenlijk te maken maar helaas![]()
Komt wel goed, meid. Laat het even bezinken, en neem lekker je tijd
CoonArt schreef:Weeeeeeeh! Eurofurence in Berlijn is weer afgelopen! :'( Alle furs zijn naar huis vertrokken... Achja, eens is het uit voor van het jaar he?