Soo jullie praten hard door! Klinkt goed Simone!! Die tongfoto vind ik bah haha.
Nou wat ik nou weer meemaak, week ah appen met een zeeer appetijtelijke man en je weet wat ze zeggen als iets 'to good to be true lijkt, dan is het meestal ook zo' blijkt een vriendin van een bevriende collega van mij ook met hem te hebben afgesproken en toen bleek hij toch iets andere intenties te hebben dan vooraf te hebben aangegeven.. oh en hij heeft ook nog is een verzwegen nakomeling whaha. Hoe klein is de tinderwereld dan toch weer he hahaha echt hilarisch.
Laatst bijgewerkt door Lougino op 21-01-16 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Dit dus: 'Gelukkig nieuwjaar!! Bij het zien van je foto’s, besloot ik om uit te pluizen welke moisturizer jij gebruikt (ik vermoed dat het een mix is van zijdelakens en de achterwerkjes van babies, afgaande van de overduidelijke zachtheid van je huid). Nadat ik door je foto’s en lege bio heb gesnold, kon ik je merk van moisturizer niet vinden, maar heb ik wel besloten dat wij duidelijk de twee coolste en best uitziende mensen op Tinder zijn en dat we daarvan moeten profiteren! Dus ik stel voor dat we trouwen en een gelukkig gezinnetje stichten met perfect esthetische kindertjes die zo ontzagwekkend en geweldig zijn dat ze wereldleiders op hun knieën doen vallen en zullen doen smeken om ons gigantische geldsommen te betalen voor de genetische code. Dan kunnen we nog lang en gelukkig leven, geld in de vuilbak gooien en feesten zoals Charlie Sheen. Misschien adopteren we zelfs een Afrikaantje voor de lol. Zoals je ziet heb ik dit al helemaal gepland, dus al wat je moet doen nadat je enkele kindertjes hebt uitgeperst… eigenlijk fiets that, je kan het je niet permitteren om je figuur te verneuken, dus zullen we een surrogaatmoeder nemen. Dus al wat je moet doen is aan het zwembad liggen, margaritas drinken, inge-olied worden door hete poolboys en er de hele dag goed uitzien, terwijl ik cijfers verteer en mijn bedrijven leid. Dus zie je het zitten of wat? '
Ik zei dat t redelijk klonk maar dat ik die kinderen niet zo zag zitten
Zijn reactie: We kunnen die altijd verkopen he Dus... denk je dat we hooggeplaatste machthebbers moeten inlichten dat wij samensmelten in zo'n topteam van hersens en schoonheid, of laten we ze het zelf uitzoeken?
Toen heb ik het maar gelaten... Heel apart
yeentll
Geplaatst: 21-01-16 14:37
Ik kwam er net 1 tegen die doodleuk een berichtje stuurt:
Voordat we beginnen met praten. Ik ben alleen maar op zoek naar sex en als je niet geinteresseerd bent dan moeten we deze match maar opheffen en van de rest van je dag genieten.
Heb ook nog deze Kom er van dit soort heel veel tegen..
Lougino
Geplaatst: 21-01-16 14:43
Nah zowel die van jou Queelens als die van Yentle worden het duidelijke allebei niet.
Echt weird, die foute vent die ik hierboven beschreef die blijft maar tegen mij volhouden dat hij echt niet uit is op alleen s.eks ik probeer em op allerlei manieren uit de tent lokken maar hij blijft maar ontkennen haha. Wellicht wint mijn nieuwsgierigheid het van mijn geweten die zegt niet doen, niet doen!
Ben ik de enige die niet heel erg op kijkt van dat soort teksten? Ik denk alleen niet dat Tinder een heel geschikt medium is voor die eh ... oproepen, hahaha.
Oh nee van die teksten kijk ik niet zo op maar dat je het op tinder voorbij ziet komen dan weer wel haha. Aan de andere kant, je kunt het zo anoniem maken als je zelf wilt, er reageert altijd wel iemand.
Zitosh
Geplaatst: 21-01-16 15:20
Ooh vreselijk die teksten.. Ik kom er vaak tegen in gebroken Engels. Als je geen Engels kunt, doe het dan niet of kijk het eerst even na Had ergens ook nog een printscreen van een hele foute, weet niet of ik die ondertussen heb verwijderd.
Daarnet de jongen uit m'n straat gekruist met de auto. Zag niet meteen dat hij achter het stuur zat. Wist niet wat ik moest doen, heb dan maar zitten glimlachen