Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bij het zien van je foto’s, besloot ik om uit te pluizen welke moisturizer jij gebruikt (ik vermoed dat het een mix is van zijdelakens en de achterwerkjes van babies, afgaande van de overduidelijke zachtheid van je huid). Nadat ik door je foto’s en lege bio heb gesnold, kon ik je merk van moisturizer niet vinden, maar heb ik wel besloten dat wij duidelijk de twee coolste en best uitziende mensen op Tinder zijn en dat we daarvan moeten profiteren! Dus ik stel voor dat we trouwen en een gelukkig gezinnetje stichten met perfect esthetische kindertjes die zo ontzagwekkend en geweldig zijn dat ze wereldleiders op hun knieën doen vallen en zullen doen smeken om ons gigantische geldsommen te betalen voor de genetische code. Dan kunnen we nog lang en gelukkig leven, geld in de vuilbak gooien en feesten zoals Charlie Sheen. Misschien adopteren we zelfs een Afrikaantje voor de lol. Zoals je ziet heb ik dit al helemaal gepland, dus al wat je moet doen nadat je enkele kindertjes hebt uitgeperst… eigenlijk fiets that, je kan het je niet permitteren om je figuur te verneuken, dus zullen we een surrogaatmoeder nemen. Dus al wat je moet doen is aan het zwembad liggen, margaritas drinken, inge-olied worden door hete poolboys en er de hele dag goed uitzien, terwijl ik cijfers verteer en mijn bedrijven leid. Dus zie je het zitten of wat? ' 

ik probeer em op allerlei manieren uit de tent lokken maar hij blijft maar ontkennen haha. Wellicht wint mijn nieuwsgierigheid het van mijn geweten die zegt niet doen, niet doen!
Ik denk alleen niet dat Tinder een heel geschikt medium is voor die eh ... oproepen, hahaha.
Had ergens ook nog een printscreen van een hele foute, weet niet of ik die ondertussen heb verwijderd.