Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:12

EskeGirl schreef:
Ladybird schreef:
Ik heb stiekem echt een hekel aan mensen die geen hoofdletters gebruiken bij namen.. Dat vind ik echt zo'n afknapper :')

Hier ook :')
Of iemand die 2 puntjes, vraagtekens of uitroeptekens neerzet. 1 of 3, geen 2 :')

Ik zet soms speciaal 2 van die dingen neer om iemand te irriteren.

Als een vrachtwagen zo'n knippertje links-rechts-links doet om me te bedanken ga ik altijd janken omdat ik dat zo lief vind :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:13

Neeeee soms is 3 gewoon echt teveel en dekken 2 puntjes de lading veel beter!

Eske_B

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:15

2 puntjes staat niet, het moeten er gewoon 1 of 3 zijn. Er is geen middenweg :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:15

Wel..

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:16

Niet...

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:18

Ik gebruik soms wel eens vier uitroeptekens of vraagtekens. Schrijft gewoon fijn, idk :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:18

Ik vind 3 uitroeptekens schreeuwerig overkomen, en 3 vraagtekens dom. Dus ja, hier ook 2 :+

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:20

Welles nietes :')

Geryon

Meer dan twee vraagtekens of uitroeptekens, staat gewoon gelijk aan de hele zin in capslock vind ik _O-

Amira_

Lente schreef:
Als een vrachtwagen zo'n knippertje links-rechts-links doet om me te bedanken ga ik altijd janken omdat ik dat zo lief vind :=

Ohhh en ik maar denken dat ik de enige was :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:24

Confession: ik voel me altijd schuldig als ik doorrijd wanneer iemand langs de weg staat te liften :=

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:34

love_western schreef:
Als ik met mijn zusje ergens ben. En ik duw haar rolstoel. Dan ben ik altijd geneigd omdat dat ding keihard tegen iemand enkels aan te rammen. Als ze er weer opeens voor springen of denken dat we wel stoppen.

Check vooral op de huishoudbeurs met mijn moeder sorry voor de gesneufelde trolleys *\o/* . merk alleen wel dat als het expres gebeurt (mijn schuld dus) dat ik een sorry krijg. Maar mensen die zich er voorgooien en zich pijn doen die gaan mijn moeder uitschelden -O- En ik trek ze dan aan hun jasjes terug en laat ze even het Haagse alfabet horen . Denk dat ik bad karma heb opgelopen hiermee :')

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:36

Zitosh schreef:
Confession: ik voel me altijd schuldig als ik doorrijd wanneer iemand langs de weg staat te liften :=

Hahaha hier moet ik echt om lachen sorry ;(

Ik rij altijd door heb dan echt zo iets van jo als je op vakantie wil.
Spaar voor een reis mogelijkheid :o

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:45

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die roddels over mij en mijn paard vertellen, mijn leven, heeft een ander zich niet mee te bemoeien _-:( -:(-

Mensen die niet fatsoenlijk kunnen schrijven, echt verschrikkelijk!

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 21:47

Confession: als ik stiekem een chocolaatje pik, verstop ik het papiertje in een zakdoekje of ander afval, zodat mn moeder het niet zien. := Niet dat ze het afval controleerd verder

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:00

Ik irriteer me ook echt mateloos aan mensen die elke poep of scheet van hun kind op Facebook gooien. Ja, ik begrijp dat je blij met en trots op je kind bent en dat je af en toe iets wilt delen, maar mensen die echt gewoon 3 keer per dag een volledige update plaatsen van wat hun kind de afgelopen uren weer heeft meegemaakt.. Nee, dat vind ik een beetje ver gaan :+ Thank god voor het "niet meer volgen" knopje :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:03

Nog een confession; ik ben 29 en kijk heel graag spangas :') dat volg ik echt.
Verder hou ik erg van kinderprogramma's op tv, zoals smurfen, Pippi Langkous, Disney films, klokhuis, jeugdjournaal en zulk soort :+ mijn man verklaart me voor gek :o

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:04

Zijn de laatste 'confessions' niet meer geschikt voor het 'waar heb jij je vandaag aan geërgerd' topic?

Edit: het lijkt me dat dit meer gaat over dingen die jij doet ipv dingen die andere mensen doen

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:05

Gracezellaa schreef:
Zijn de laatste 'confessions' niet meer geschikt voor het 'waar heb jij je vandaag aan geërgerd' topic?

Edit: het lijkt me dat dit meer gaat over dingen die jij doet ipv dingen die andere mensen doen

Mijn confession is dat ik precies hetzelfde dacht :+

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:09

Ik bedacht me vanavond tijdens het koken nog iets. Bij het afmeten van water in een maatbeker zet ik vaak de maatbeker gewoon terug zonder m eerst af te wassen, het is maar water.. :=

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:14

x
Laatst bijgewerkt door Eloya op 06-09-25 05:28, in het totaal 1 keer bewerkt

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:16

Murthul schreef:
Ik bedacht me vanavond tijdens het koken nog iets. Bij het afmeten van water in een maatbeker zet ik vaak de maatbeker gewoon terug zonder m eerst af te wassen, het is maar water.. :=

Ik ook.

Of als k water ergens ingehad heb wat verder niet gebruikt of vies is.

Nog een..

Laatst had ik de vaatwasser uitgeruimt en kwam er daarna achter dat hij maar half programma gedraait had en toen niet verder liep..
Heb alles gewoon in de kast gelaten want zag er uit als schoon na een heel programma blokje was ook op :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:19

Twee mensen die ik via internet ken 'stalken' mij een beetje, oftewel heel de tijd gesprekken gaande houden die nergens over gaan etc. Dus ik reageer steeds een half uur/uur later omdat ik gewoon geen zin heb om met hun te praten. Maar ik voel me er echt super schuldig over, terwijl ik het doe, omdat ze wel echt interesse tonen en aardig zijn etc. Het zijn gewoon van die 'he hoe gaat ie' 'goed mj?' 'ja ook goed'-gesprekken, en dat heel de tijd. Ze reageren ook echt binnen een minuut dus ik moet snel snel snel van WhatsApp af als ik wat heb gezegd zodat ze niet denken dat ik ze negeer. Ze vragen het soms 5 x per dag om een gesprek te beginnen en dan verder hebben we niks te vertellen... :') Ik kan ook niet sarcastisch met deze mensen zijn want zo zijn zij niet en begrijpen zij niet... Vervelend. :')

Oh de confession in deze is dus dat ik soms wel is aardige mensen negeer omdat ik gewoon geen zin in ze heb :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-08-15 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:21

Dat bedacht ik me ook precies hetzelfde! het veranderd nu een beetje in het ergenissen topic.

Als ik alleen water in een maatbeker heb gehad droog ik m ook gewoon even snel af en zet m terug.
Niks mis mee vind ik

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:22

Ik doe wel eens aan wildplassen.. Heb niet zo'n beste blaas, en als ik dan een tijd bij de paarden ben moet ik wel eens zo nodig dat ik het niet meer haal om eerst naar huis te rijden.