tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:02

Diertje fijn aan de rol dus, schuurfeesten kunnen best heel leuk zijn. :D

Knie hebben we in ieder geval gevonden wat het euvel is vooral. Morgen overleg met de fysio over hoe nu verder na een paar testdagen met knieschijf in een vreemd scheve houding vastgetaped. Schijf spoort niet goed bij beweging en blijft ergens achter vasthaken steeds, erg pijnlijk. Is of lang rust inpakken ij brace en vasttapen of openmaken en glad maken. Alleen dat betekend een heel lange revalidatie met nog meer overbelasting van slechte linker knie.

xClaudiaaL

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 22:19

Jazeker, en die schuurfeesten zijn leuker dan ik ooit had verwacht, ben ook wel een beetje een boerentrien hahah. Heerlijk :D

Ohh, klinkt niet fijn, maar wel prettig dat duidelijk is wat er aan de hand is en dat er een behandelingen voor zijn. Spannend morgen! Succes alvast :)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 00:05

Nooit gedacht dat ik me hier nog eens zou melden.

M'n vriend heeft me net duidelijk gemaakt dat hij het morgen gaat uit maken.

Had het niet eens aan zien komen. Het ging vanaf maandag wel heel poedersuiker, maar het komt toch wel heel hard aan.

Had 2,5 jaar een relatie met hem en weet ook echt niet wat ik zonder hem moet. Doet me veel meer pijn dan ik verwacht had.

Sorry, moest het van me af schrijven.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 00:08

Aah Debbels, dat is rot! :(:)
Als ik het zo begrijp komt hij het dus IRL doen?

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 00:27

Dreamy schreef:
Aah Debbels, dat is rot! :(:)
Als ik het zo begrijp komt hij het dus IRL doen?

Ja klopt, dat 'gelukkig' nog wel.

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:17

Ahh bah Debbels Heel veel sterkte :(:)

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 17:02

Veel sterkte allemaal hier, het is zo rottig allemaal.. :(:)

Gister was ik jarig, maar ik heb me nog nooit zo belabberd gevoelt op mijn verjaardag, en ik wil niet verdrietig tonen dus doe op school enz gewoon vrolijk, maar dat kost me enorm veel energie dus ik ben helemaal kapot elke dag... -O-

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 17:11

Heel veel sterkte..

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 18:01

Het is officieel. Over. Uit.

Ben kapot en heb geen idee wat ik nu moet. |(

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 18:04

Dikke knuf voor jou Debbels :(:)
Heel veel sterkte...

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 19:41

Heel veel sterkte Debbels.

Probeer dingen te doen jij leuk vind, dingen doen met vriendinnen.
Toch je leven weer wat op te pakken hoe moeilijk het ook is op het moment.
Natuurlijk ook lekker even huilen en volstoppen met slecht voedsel.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 19:57

Lief van jullie, bedankt!

Ik weet dat ik leuke dingen moet gaan doen, maar het is zo moeilijk.
Morgen maar gewoon gaan werken en naar school, eens kijken hoe dat gaat.

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 20:17

Leef per dag en doe wat goed voelt. Geef het tijd.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:42

Hoe is het met iedereen?

Hier ging het redelijk maar laatste week is echt prut |( . Het wil gewoon niet meer lopen zoals kort geleden. Voel me ellendig, verdrietig boos, afgedankt enz. Het ismook wel een rotmaand nu. Ex heeft inmiddels een huurhuis dus binnen 2 weken is het halve huis leeg met lege plekken op de muur. En nu staan er overal dingen die mee moeten. En dat doet heel erg veel zeer.

Over 2,5 week zouden we 25 jaar getrouwd zijn ook nog, en wat het meeste pijn doet nog is het feit dat lijkt alsof 27 jaar relatie helemaal niks hebben betekend. Voel me ingeruild en volledig overbodig zo ongeveer. Hoe kun je na zo een lange tijd overstappen naar een ander en dan wel zeggen dat je het zo moeilijk hebt. Dat kan toch niet?

Zjn familie is werkelijk zo onfatsoenlijk, onbeleefd en asociaal :evaw: zwaait even naar meelezers. Ja dit meen ik. Af en toe belt er kennelijk iemand per vergissing het verkeerde nummer. Maar ze kwakken de hoorn er gewoon op, zonder een woord te zeggen. :r en als je conversatie leest over nieuwe huis. O joepie, enig, wat fantastisch. -:(- Braak alleen de reden waarom boeit ze echt niet, ik ben gewoon lucht, alsof ik er nooit ben geweest. Zo waardeloos en kwetsend.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:14

weet precies wat je bedoelt Karuna. Mijn ex vond dat hij na 19 jaar wel buiten de pot kon piesen. En hij snapte ook totaal niet waarom ik zijn gedrag zo respectloos vond. Ex-schoonmonsters hebben mij ook nooit even gebeld oid, kreeg via via te horen dat wanneer ik er over wilde praten, ik altijd kon bellen }:0

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:26

hier ook, schoonzussen hebben mij ook zo van FB gedonderd zonder ooit maar 1 berichtje te sturen of zoiets..
maar scheelt dat het zowiezo schijnheilige gereformeerde lui zijn en dat ik voor die tijd ook wel klaar was met hun!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:45

Sterkte allemaal :-(

Hier vandaag ook een punt gezet achter mijn relatie van een jaar.... Ik hou van hem en geef om hem maar het werkt(e) gewoon niet meer..

Mn gevoel en verstand staan lijnrecht tegenover elkaar... Ben er ziek van :-(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:30

Hier gaat het perfect! Mag ook wel na elf maanden dat ik er eindelijk over heen ben! Ik leef mijn eigen leven weer, heb leuke dingen op de planning staan en 2016 is het jaar waar ik zelf in centraal zal staan samen met mijn dieren! En niet al het gezeik wat men denkt op mij af te gooien :D

Sterkte allemaal! Maar er komt een einde aan het gevoel!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:58

Ik kan nog helemaal niks opbouwen omdat vooral wonen een grote onzekerheid is. Ik weet dat ik dit over 12 jaar niet kan betalen waar ik nu woon. Ik geen recht heb op urgentie voor een aangepaste woning want ik heb er een. Pas over 12 jaar als ik hypotheek niet meer kan betalen en dan huis uit gezet wordt schuldsamering vanwege de schulden pas dan kan ik een woning krijgen. Kan kop in het zand steken maar daarvan gaan de problemen niet weg

Weet dat als de scheiding rond is ik oude tinker moet laten inslapen als er geen financiele hulp komt van ex. Dat hangt ook nog fijn als extraatje rond. |( .

Ben hard bezig om het woonprobleem op te lossen maar dat gaat niet zomaar. En er valt zoveel te regelen dat ik het domweg fysiek maar vooral geestelijk niet meer trek. Praatpersoon heeft me laten stikken een tijdje geleden en ben hard op zoek naar nieuwe hulp. Alleen alles zit vol in de nabije omgeving.

Hopelijk wordt komende week wat meer duidelijk over woonoplossing. Waar ook weer erg veel voor regelet moest worden om te kunnen gaan kijken. Maar nu voel ik me gewoon erg ellendig. Ook dankzij ab die als bijwerking hebben labiel gedrag. -O- fijn dat kon er ook nog wel even bij.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:08

:(:) kan je niet naar de huisarts gaan voor een praatpersoon? Meestal kunnen zij jou wel doorverwijzen.

Ik wou dat ik je een dikke knuffel kon geven...

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:08

Pff heftig karuna.... Sterkte ermee xxx

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:57

Ben ik al geweest vandaar dat ik weet dat alles vol zit in de omgeving dat wat ik kan halen. Wachttijd minstens 2 maanden. -O- En de praktijkondersteuner van een andere praktijk is ja hoe zeg ik dat vriendelijk? Vooral zonde van de tijd. Het is ja ja nou het is ook wat tjsa enz enz enz . Dat nivo ongeveer. En zij kunnen de problemen en al het regelwerk niet van me overnemen. De financiele stress niet weg nemen, geen woning toveren die aangepast en betaalbaar is.

Niet voorkomen dat huis over twee weken half leeg is. Alles gaat van de muur ongeveer en dadelijk kijk ik tegen een lege wand aan. Dat is niet bepaald te negeren. Wat ik heb dat op te hangen is past daar niet omdat het te lang is. En om geld uit te geven aan iets voor aan de muur terwijl je het veel beter aan wel nuttige dingen kunt uitgeven is ook niet verstandig. Misschien dat ik mijn aquarelmappen te voorschijn ga halen en ga kliederen of zo. Daar is nu geen plek voor omdat de eettafel half vol staat met spul dat wegmoet.

Het ging vrij redelijk de afgelopen tijd maar sinds ik met deze antibiotica bezig ben is het echt een ramp. Zo diep als nu heb ik nog niet gezeten. |(

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:08

Komen heftige dingen voorbij. Onbegrijpelijk een breuk na zon lange relatie.

Ik geniet met volle teugen van het vrijgezelzijn op het moment :))

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:15

karuna, in welke regio woon je?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 22:59

Je hebt pb