Het kinderkleding topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:37

SuSem schreef:
Ik was altijd van de setjes, maar sinds zl in maat 74 zit en veel spijkerbroeken draagt, zijn het vooral spijkerbroeken met shirts. Al had ik voor de zomer met korte broekjes wel weer meer setjes. . Voor de aankomende winter dus weer minder want ben niet zo'n fan van joggingbroeken en gekleurde broeken

Joggingbroeken alleen als ze baby zijn (al heb ik ook gewone zachte broekjes, al lijkt het allemaal op elkaar haha), maar zodra het hele kleine eraf is hetzelfde als bij volwassenen; prima voor het sporten, vieze klusjes, medische redenen en als je ziek bent maar niet als reguliere kleding :=

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:48

Destino, waar komen de born wild trui, kattentrui en grijze legging vandaan?

Edit de grijze legging van het tweede setje.

Destino

Re: Het kinderkleding topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:56

Die met stippen bedoel je?
Dat is allemaal van de Zara :) .

De joggingsbroekjes van Tumble vind ik prima kunnen als reguliere kleding hoor :D
Dit bijv. is toch een stoer setje voor een jochie :) :

Afbeelding

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:58

Ik vind dat zo'n leuk broekje maar kan hem nergens vinden!

Gave sets destino en nell! Die panda trui is mooi en die trui met driehoekjes!! Heb mijn nichtje vandaag nog nieuwe collectie laten passen naar die valt echt net buiten de grootste maat, jammer!!
Heb nog een mooi Quapi setje gekocht/ gekregen!

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:59

Wat leuk dat felle roze.

Hier nu maat 86 en nog aardig wat joggingbroeken. Geen vormloze dingen maar die van name it en z8. Zijn vaak setjes met shirts.Oudste draagt 140 maar die heb ik liever in een jeans.

Was een tijd een hype op school maar toen iemand zei dat het leek of hij zijn pyjama aan had was het gauw over gelukkig.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:00

Nelleke heeft hem! Misschien kun je hem overnemen van haar als Ruan eruit gegroeid is?
Of had je hem voor Javi Nelleke?

Welk setje heb je gekocht Jaffel? Is dat er al in kleine maten? Ik dacht dat voor grotere kinderen was..

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:01

Quapi heeft ook kleine maatjes. Erg leuke collectie deze winter

Vind alleen nu hij maat 92 straks krijgt 40 euro voor een broek en 40 voor de trui een beetje prijzig.

80 euro en dan heb ik 1 setje.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:09

Quapi is er ook in mini! Heel gaaf!

Dit setje:

Afbeelding

Afbeelding

Destino

Dat is bij wel meer merken zo duur.. Setje van vandaag was ook bijna 70 euro :+ Maar gelukkig is Z8 weer goed door te verkopen.
Voordeel is wel dat ze het bij grotere maten langer dragen.

Leuk Jaffel!

Bayja

Haha er zit een vlek in de broek op de voorbeeld foto :D Komt van amazingkids.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:10

Welke maat haal jij voor het najaar Jaffel? Onze kids zijn ongeveer even oud toch?

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:11

Nelleke, welke maat heb je? :D :D als hem ooit kwijt wilt haha!

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:11

Erg leuk jaffel.

Vind deze wel leuk. Is vanaf 92.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Z8 verkoop ik ook altijd best makkelijk weer inderdaad.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:13

Destino schreef:
Welke maat haal jij voor het najaar Jaffel? Onze kids zijn ongeveer even oud toch?

74 heb ik van Z8 en dat is nu aan de ruime kant. Behalve 1 shirtje, die heb ik vandaag geruild want die viel klein paste nu goed, dus die maatje groter gedaan, op ander model van Z8 74 gelegd en bijna even groot.

Quapi broekje 68 en shirtje 74. Shirtje viel redelijk klein, broekje juist groot.
Laatst bijgewerkt door Bayja op 08-08-15 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:13

Hebben jullie enig idee hoe Quapi kleding valt?
Had een leuk jurkje en rokje gezien, maar twijfel of het gaat passen komende winter.
Gaat vanaf 86/92

Dochter zit nu in maat 80, is nu 10 maanden oud.
Gaat om dit jurkje en/of rokje
Afbeelding

Afbeelding

Vanmiddag wel alvast wat Z8 gekocht.
Een borgvest en een jurkje met legging. Hopelijk past ze dat met haar verjaardag, is gekocht in maat 86

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:16

Ik heb bij zl eigenlijk joggingbroekjes gehad tot hij ging lopen, gewoon omdat het voor hem zelf zoveel comfortabeler zat. Nu vooral spijkerbroeken maar ook wel wat stoere joggingbroeken zoals hier boven :)

Heel leuk setje voor L <3 Die kleur staat haar goed!

Super leuk Jaffel!

Klopt Nel we willen het geslacht niet weten. Is echt heel stom winkelen :P

Deze voor bibje:
Afbeelding
Bedoeld voor ml om mee te gaan dragen maar ik zal m vast zelf ook wel gaan gebruiken :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:19

Jaffel zit hij nu ook in 68? Esmée wel (net pas hoor) en die heeft alle setjes voor in draagmaat 74 (dus soms ook een 80 die klein valt).

Patricia, Dat jurkje van Quapi hierboven heeft Nelleke, misschien kan zij vertellen hoe hij valt?
Maar je dochter is 10 maanden en heeft nu maat 80? Dan is ze best aan grote kant?

Mooie bondolino! Lekker stoer met die sterren. Daar hou ik wel van.
Laatst bijgewerkt door Destino op 08-08-15 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:19

Geen idee patricia. Wel leuk.

Mooi mallow.

En idd zit zo lekker.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:22

heel mooi simongek! Die broek is gaaf!!

Zag trouwens een gebreide broek van noppies, die was erg tof! Bij de Hema ook nog een tof broekje gekocht.

Quapi is erg verschillend vond ik! Ik had een polo deze zomer gekocht maar zijn hoofd paste er niet door :D, heel klein. Ander shirtje was juist erg groot en nu dit shirtje weer niet.

Destino, Ja Julian zit al een tijd in 68! Broekjes nog niet zo lang. Heb alles in draagmaat 74 gedaan inderdaad. Tenminste, van Z8 en Quapi. Maar name it shirtje laatst was weer 68, dat valt weer ruim. Het is een beetje gokken, heb het liever iets te ruim, dan heeft hij er langer wat aan. Hij heeft de hele zomer al Z8 shirtjes maat 68 aan. Hij is trouwens 2 dagen ouder dan Esmée!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:28

Dat broekje simongek <3

Ik ben zelf ook groot fan van de Zweedse merken, vooral de jumpsuits <3 Maar dat moet wel echt je smaak zijn zeg maar haha. Ben zelf wel dol op kleur!

Afbeelding
Heb bijvoorbeeld deze voor bibje inclusief strikmutsje :D

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:29

Vind quapi altijd wel smal vallen! Als ik m'n centjes heb moet ik ook drastisch weer aan het shoppen hahah!

Eva <3 mooie drager! Wij zoeken ook nog een man-proof drager aangezien hij knopen nog moeilijk/stom vind.

L zit nu in 86, eind vd maand word ze 2. Bib word in november verwacht, dus ben benieuwd welke maten in welke seizoenen ik dan krijg :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:33

Simongek, dat broekje is tof! Hele gave print!

Jaffel, ja dat dacht ik al. Ze schelen echt bijna niets!
Broekjes 68 zijn hier nog wel te lang, maar jurkjes/shirtjes en leggings past ze al.
En idd wat te ruim is beter, ze doen er al zo kort mee doordat ze zo snel groeien.

Temptation, 56 zal in ieder geval winterseizoen zijn :)) .

Mallow, dat zou niet echt iets voor mij zijn, maat het printje is wel fleurig :) .

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:38

Mallow, ik join je clubje. Heb een aantal jumpsuits van Maxomorra en nog zo'n merk.

Mijn vriend heeft om te dragen een Emeibaby. Zwart met grijs. Fijne drager.
Zelf heb ik een Tekhni draagdoek en wordt er binnenkort een drager van mijn kokadi leopard doek gemaakt

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 00:53

Mooi die Draagzak!!

Chantal jurkje had indd fabrieksfout
Zonde hoor!
Afbeelding
Maar ze vergoeden de verzendkosten en sturen een nieuwe op als ze de mijne weer hebben ontvangen.

Setje van tumble van hierboven heb ik. Zulke joggingsbroekjes vind ik dan wel leuk! Maar zag van z8 vandaag op FB een mintgroene met mintgroene trui. Dat leek wel een pyjama :o
Ik heb maat 74 & 86 (beide jongens) maar voor beide is hij nog een beetje ruim dus kan voorlopig wel :+ maar mocht de 74 te klein worden dan meld ik het!

Quapi jurkje van hierboven heb ik ook. Die valt smal en best lang. Had een maat 110 gekocht (nu heeft ze 98/104) maar die viel veel te ruim! Dus geruild voor een maat kleiner.

Wat een lief meisje en setje zag ik langskomen! Leuk dat felle roze met blauw.

Boxpakjes hou ik ook van! Maar wel alleen bij kleintjes. Dus maat 50/56/62. Printje is wel vrolijk :D maar niet mijn ding.

Temptation weten jullie het geslacht? Zou makkelijk zijn als kleding doorkan :D

Wij houden vaak zo'n 12-15 setjes aan per kind. Als ze poepongeluk hebben, ze in de modder hebben gerold oid wil ik ze wel goed kunnen omkleden :D

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 02:04

Nell, was dat ook bij Humpy dat je het mag terugsturen? Ik had een Z8 shirtje met kapotte drukknoop, gelijk gemaild maar nog niks gehoord helaas.

Ja dat mintgroene setje vind ik ook een pyjama, vind de groene broek niet zo geslaagd.