Dat ik met hemelvaart een wedstrijd heb gepland, maar dat m'n werk me precies heeft ingeroosterd op de tijd dat de wedstrijd is... Nu hopen dat er iemand is die van dienst wil ruilen.
Dat als je niet reageert op een berichtje op facebook omdat je het even druk hebt, diegene een berichtje in capslock naar je moeder stuurt JE DOCHTER REAGEERT NIET.
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 13-05-15 23:13
Dat ik in mijn hoofd geen afstand kan doen van bepaalde mensen waar ik al een halfjaar niet meer zo mee praat als vroeger en die ik al bijna een jaar niet meer iedere dag zie.
Dat mensen bij hoog en laag beweren dat het het resultaat een bepaald formaat moet hebben terwijl simpel rekenwerk leert dat dat niet klopt. En dat als iemand dan in een privé bericht uitleg stuurt waarom haar berekening niet klopt ze die ineens klakkeloos kopieert en dan wel het juiste formaat opgeeft zonder ook maar te refereren aan haar eerdere berichten met de foute uitkomsten.
Heel fijn.... die hemelvaart.... Ook heel fijn dat Breng dan de zondagsdienstregeling rijd.. Minder fijn... DAT ER OP ZONDAG GEEN BUSSEN RIJDEN HIER! En nu dus ook niet.... Dus ik kan geen kant op. Hoe FIJN is dat..