Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djeradalover schreef:Ik heb ook nier altijd even goede ervaringen van bol.
Vorig jaar september voor ruim 100,- aan blond besteld, zaten er 2 fotolijsten in de doos met de factuur van blond spullen. Ik dat natuurlijk retour gestuurd maar zo dom geweest en er geen foto van gemaakt. Pakketje kwijtgeraakt bij postNL en ik kreeg een incasso bureau aan mn been omdat ik her vertikte om te betalen voor iets wat ik niet gehad heb. Maarja das mijn woord tegen bol dus heb mn verloes genomen en betaald...
Daarna alleen nog goede ervaringen hoor maar pissig was ik wel ff aangezien ik er hard voor werk...
Yv_ schreef:Djeradalover schreef:Ik heb ook nier altijd even goede ervaringen van bol.
Vorig jaar september voor ruim 100,- aan blond besteld, zaten er 2 fotolijsten in de doos met de factuur van blond spullen. Ik dat natuurlijk retour gestuurd maar zo dom geweest en er geen foto van gemaakt. Pakketje kwijtgeraakt bij postNL en ik kreeg een incasso bureau aan mn been omdat ik her vertikte om te betalen voor iets wat ik niet gehad heb. Maarja das mijn woord tegen bol dus heb mn verloes genomen en betaald...
Daarna alleen nog goede ervaringen hoor maar pissig was ik wel ff aangezien ik er hard voor werk...
Dat is raar, retourzendingen moet je toch eerst altijd even melden?
En daarbij, je krijgt dan altijd een bewijsje met t&t code, als je die had overhandigd, had je wellicht helemaal niet hoeven betalen... Bol staat er in dit geval wel goed in, want nergens is het bewijs nu idd..
xJitskee schreef:Jeeetje wat een collectieJaloers!
Is er iemand die delfts blond heeft? Ik ben benieuwd of het een beetje staat in combi met het 'gewone' blond.. Een theesetje/ontbijtsetje daarvan lijkt me wel leuk