Blond Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 11:41

Ik kreeg een reactie van bol waar ik helemaal niks aan had dus ben klaar met ze...

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 12:54

Oh wat raar, wat zeiden ze?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 13:46

Ik had aangegeven een mail te hebben ontvangen dat mn geld werd teruggestort, terwijl ze een nieuwe zouden opsturen en ik die dus niet ontvangen had. Dat ik dit slechte service vond en of ze er iets aan konden doen.
Dat het nu al 2 weken duurde en ik dus wel klaar was met die schaal, of ik dan niet mn kortingscode (5,-) weer terug kon krijgen aangezien die schaal toch niet kwam.
Kreeg ik terug dat ik de rest van mijn bestelling wel gehouden had dus dat ik geen nieuwe kortingscode kreeg. Niks geen sorry dat het mis ging, en een nieuwe kortingscode, want ik heb nu gewoon het volledige bedrag moeten betalen en die code is weg, en ik heb geen schaal :+
Bestel wel ergens anders voortaan...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-16 14:39

Hoeveel hebben ze teruggestort dan? Het volledige bedrag van de schaal? Want in dat geval snap ik dat je niet alsnog 5,- korting krijgt.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 14:40

Heb je meer meebesteld dan? Waardoor de 5 euro korting wel gewoon verrekend is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 14:56

Misschien dat het al verrekend is of dat je het complete bedrag van de schaal terug hebt? Wel vreemd, normaal zijn ze er altijd heel erg klantvriendelijk en oplossingsgericht...

Ik heb mijn marktplaatsaankopen binnen. 4 roze en 4 blauwe borden en 2 kommetjes van de Unox lijn, er zat ook nog een worstplankje bij maar die is helaas gesneuveld (was ook niet erg handig om die onderin de doos te doen), ik ga eens kijken of die nog te redden valt met secondelijm haha

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-16 14:58

Ik ken dit ook niet van Bol hoor, tot nu toe hebben ze altijd alles keurig opgelost bij mij.

Wat balen van het plankje Jitske. Hopelijk valt hij nog te plakken.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 15:17

Ik heb ook nier altijd even goede ervaringen van bol.
Vorig jaar september voor ruim 100,- aan blond besteld, zaten er 2 fotolijsten in de doos met de factuur van blond spullen. Ik dat natuurlijk retour gestuurd maar zo dom geweest en er geen foto van gemaakt. Pakketje kwijtgeraakt bij postNL en ik kreeg een incasso bureau aan mn been omdat ik her vertikte om te betalen voor iets wat ik niet gehad heb. Maarja das mijn woord tegen bol dus heb mn verloes genomen en betaald...

Daarna alleen nog goede ervaringen hoor maar pissig was ik wel ff aangezien ik er hard voor werk...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 15:43

Djeradalover schreef:
Vorig jaar september voor ruim 100,- aan blond besteld, zaten er 2 fotolijsten in de doos met de factuur van blond spullen. Ik dat natuurlijk retour gestuurd maar zo dom geweest en er geen foto van gemaakt. Pakketje kwijtgeraakt bij postNL en ik kreeg een incasso bureau aan mn been omdat ik her vertikte om te betalen voor iets wat ik niet gehad heb. Maarja das mijn woord tegen bol dus heb mn verloes genomen en betaald...

Daarna alleen nog goede ervaringen hoor maar pissig was ik wel ff aangezien ik er hard voor werk...

Dat is raar, retourzendingen moet je toch eerst altijd even melden?
En daarbij, je krijgt dan altijd een bewijsje met t&t code, als je die had overhandigd, had je wellicht helemaal niet hoeven betalen... Bol staat er in dit geval wel goed in, want nergens is het bewijs nu idd..

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 16:14

Yv_ schreef:
Djeradalover schreef:

Dat is raar, retourzendingen moet je toch eerst altijd even melden?
En daarbij, je krijgt dan altijd een bewijsje met t&t code, als je die had overhandigd, had je wellicht helemaal niet hoeven betalen... Bol staat er in dit geval wel goed in, want nergens is het bewijs nu idd..

Ja is natuurlijk terug gegaan met een antwoordnummer. Ik heb dit via de telefoon zo afgesproken en via de mail het terugstuurformulier gekregen. Na een maand had ik dat verzendbewijs allang weggegooid, ik had het immers afgehandeld met bol maar toen viel er een aanmaning op de mat.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 16:50

Nee ik heb dus het bedrag wat ik ervoor betaald heb teruggekregen, dus 27,50 - 5 = 22,50.

Pff wat een gedoe djeradalover, snap dat je dan ook even klaar met ze ben.

Voorlopig heb ik ook wel weer even genoeg blond, vraag wel weer wat leuke dingen met kerst ofzo :) iedereen vraagt trouwens steeds aan mij waar ik die coole bidon vandaan heb :D heb die met de roze flamingo's

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:07

Oke, even mn collectie van wat ik op mn kamer momenteel heb laten zien aan jullie.

Mn kast indeling veranderd.
Afbeelding

Mn plankjes met koeljesblikken en op mn koelkast staat mn theepot, rechaud, melkkannetje en suikerpotje verscholen.
Afbeelding

Mn bordenrek met bovenop achter de hartjes kommetjes.
Afbeelding

Voorraadpotten in de vensterbank haha
Afbeelding

En zelfs in mn tv kastje staat blond.
Afbeelding

En alles wat niet in mn kast past

Afbeelding

Afbeelding

En dan heb ik bij mn ouders ook nog spullen staan.
Ik heb meer ruimte nodig :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:23

Ah pip overtrek <3

Maar miss is dat niet de goede reactie :+

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:26

Alja schreef:
Ah pip overtrek <3

Maar miss is dat niet de goede reactie :+

Hahaha, is idd Pip, andere verslaving :Y) .

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:28

Heb je daar ook servies van?

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:29

Nee dat niet, moest van mn moeder vroeger kiezen tussen pip of blond haha. De glazen van pip heb ik wel al besteld, die vind ik echt gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:38

Jeeetje wat een collectie :wow: Jaloers!

Is er iemand die delfts blond heeft? Ik ben benieuwd of het een beetje staat in combi met het 'gewone' blond.. Een theesetje/ontbijtsetje daarvan lijkt me wel leuk :)

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 19:23

Ik heb de vaas, maar die staat gewoon op mn tafel alleen te zijn _O-

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 19:32

Oh wauw jij hebt echt veel! Hele kamer ermee vol :P
Ik heb alleen het delfs blauwe pannenkoekenbord en dat staat best prima naast m'n winterset of naast de rest van mijn servies, maar ik spaar geen bepaalde lijnen maar losse items die ik leuk vind

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 20:01

xJitskee schreef:
Jeeetje wat een collectie :wow: Jaloers!

Is er iemand die delfts blond heeft? Ik ben benieuwd of het een beetje staat in combi met het 'gewone' blond.. Een theesetje/ontbijtsetje daarvan lijkt me wel leuk :)

Ik had zowel Delfst Blond als EB in m'n kast staan, maar heb het Delfst Blond eruit gehaald. Vond het niet zo mooi in combinatie met de rest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 20:09

Ja dat lijkt mij dus ook, dat het een gekke combi is met EB. Eerst de EB lijn dus maar compleet maken :')

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 20:53

Zou ook gewoon de even bijkletsen sparen hoor hihi, persoonlijk vind ik een hele kast met delfs blond niet zo mooi. De vaas heb ik gekocht omdat ik nog geen vaas had en die van even bijkletsen is onbetaalbaar :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:11

Nee dat vind ik ook, maar vind het er zoals eerder in dit topic op tafel wel leuk uit zien :) Die vazen gaan idd voor belachelijke prijzen weg.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:15

Was die vaas nieuw ook zo duur of waarom gaat hij voor zoveel weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:33

Volgens mij waren ze €50,- nieuw, maar ik zie voor het dubbele of meer weggaan. Ze zijn heel geliefd en volgens mij zijn er maar weinig van.