Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BonteLisa

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 19:57

Zou nog laten weten hoe t ging. Gingen uiteindelijk gisteren. Super gezellig beetje terrast en ff naar de stad geweest. Begin beetje awkward maar wel heel gezellig! Hij wilde heel graag nog is afspreken, ik ook hoor! Dus komt hij morgen naar den Bosch! Ben helemaal blij. Geen date fail eigk alleen de awkward stiltes op t begin xd

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:11

1 jaar geleden, ging ik bij een vriendin slapen die op kamers slaapt, toen kwamen 2 ander kamergenoten 2 jongens, waaronder de 1 bij haar in bed kroop en ik alleen maar rare geluidjes hoorde, en de ander die 19 bleek te zijn, trok me steeds op schoot en toen ik een beetje anders ging zitten omdat ik probeerde op te staan hij het uitschreeuwde van de pijn en vervolgens zei; '' oh, oeps hij is omhoog... ''
ik wilde echt weg, maar gelukkig gingen hun voordat ik ging..
heb me toen nog afgevraagd of t goed ging onder de dekens bij mn vriendin en zij antwoordde ;'' heb niks te klagen hier gebeurd wel vaker.''

niet echt een date maar wel een creepy ervaring voor een net 15 jarige.. :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:22

savannah030x schreef:
1 jaar geleden, ging ik bij een vriendin slapen die op kamers slaapt, toen kwamen 2 ander kamergenoten 2 jongens, waaronder de 1 bij haar in bed kroop en ik alleen maar rare geluidjes hoorde, en de ander die 19 bleek te zijn, trok me steeds op schoot en toen ik een beetje anders ging zitten omdat ik probeerde op te staan hij het uitschreeuwde van de pijn en vervolgens zei; '' oh, oeps hij is omhoog... ''
heb me toen nog afgevraagd of t goed ging onder de dekens bij mn vriendin en zij antwoordde ;'' heb niks te klagen hier gebeurd wel vaker.''

Omg :=

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:40

Slina schreef:
savannah030x schreef:

Omg :=

bleef ook zeuren om zoentjes, had de hele knul nog nooit gezien..

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:46

savannah030x schreef:

wt*piep* das best sneu:P maar hoe oud is je vriendin dan als ik het vrage mag?:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:46

Ik wil niet heel veel zeggen maar dat is aanranding :=

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:50

Jeeeetje zeg savannah030x! := da's niet niks!

Heb overigens min of meer hetzelfde meegemaakt. Op een pyjamafeestje. Sliepen met z'n vieren op een kleine bank: ik, mijn vriend en een jongen en meisje die elkaar een uurtje kenden. Juist ja, vlak naast m'n hoofd waren ze bezig. Na 5min werd ik helemaal gek (was moe dus wou ook wat nachtrust hebben) dus heb maar geroepen dat ze dat lekker in de auto mochten gaan doen, wat ze dus ook gedaan hebben :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 00:08

Vind het echt erg dat er mensen zijn die letterlijk 1 meter naast hun vrienden bezig zijn :=
Dan heb je toch ook geen schaamte?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 00:10

Klopt, ik vind het behoorlijk respectloos :=

Hun reactie ook. 'Oh, maar we waren toch stil'. Tja, alsof ik niets doorheb als ik er een halve meter vandaan lig 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 00:23

de jongen waar ik mee aan het scharrelen ben ging woensdag mee ponyrijden! :) pony is heel voorzichtig en ook nog niet zo lang onder het zadel maar een stukje draf kon wel.. dus ik uitleggen dat hij nu wel een klein 'schopje' mocht geven en woeshhhh daar gingen we :P Ik de pony vast, hij erop. En rustig dat hij bleef haha. Daarvoor lag ik er al bijna naast, dat was wel even heel genant. stomme wind ook..

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 02:09

Dit begint al meer op een huiskamer topic te lijken, ohw wat kan ik lachen om sommige fails hier.

Ik heb in het verleden ooit op farmdate wel gekeken. Was een vader die een date aan het zoeken was voor z'n zoon en hij vond mij wel geschikt :')

Nou geen fails bij mij. Daarvoor moet ik eerst al een date hebben ennn die heb ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:53

Tijdens de eerste date met m'n huidige vriend gingen we eerst even iets drinken voordat we naar zijn huis gingen (ik bleef 3 dagen omdat hij in het buitenland woonde haha). Mijn bus kwam pas om half 1 's nachts aan en het was doordeweeks.

Ik realiseerde me even niet dat je in Engeland je ID moet laten zien als je in een bar naar binnen wil dus ik loop doodleuk door, word teruggeroepen door een niet zo aardige portier en blijf vervolgens ook nog eens vast zitten in de deur met m'n enorme sporttas :') En ik zat dus echt vast, moest erdoor geduwd worden door m'n date hahaha.

Ach, het is goed afgelopen :D

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:02

sita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:58

zooo daar ben ik ook weer.

Date was leuk geen fail ( helaas voor jullie ) whahahaha
maarja ik weet zelf niet zo goed wat ik wil dus of er een 2de date komt weet ik zo net nog niet.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 22:32

Mcootje schreef:
savannah030x schreef:

wt*piep* das best sneu:P maar hoe oud is je vriendin dan als ik het vrage mag?:P

18 of 17. spreek dr al tijden niet meer.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 22:33

billionache schreef:
Jeeeetje zeg savannah030x! := da's niet niks!

Heb overigens min of meer hetzelfde meegemaakt. Op een pyjamafeestje. Sliepen met z'n vieren op een kleine bank: ik, mijn vriend en een jongen en meisje die elkaar een uurtje kenden. Juist ja, vlak naast m'n hoofd waren ze bezig. Na 5min werd ik helemaal gek (was moe dus wou ook wat nachtrust hebben) dus heb maar geroepen dat ze dat lekker in de auto mochten gaan doen, wat ze dus ook gedaan hebben :=

omg ook lekker ja...

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 22:34

Slina schreef:
Vind het echt erg dat er mensen zijn die letterlijk 1 meter naast hun vrienden bezig zijn :=
Dan heb je toch ook geen schaamte?

zou mij niet lukken :P

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 12:21

Eulogy schreef:
Tijdens de eerste date met m'n huidige vriend gingen we eerst even iets drinken voordat we naar zijn huis gingen (ik bleef 3 dagen omdat hij in het buitenland woonde haha). Mijn bus kwam pas om half 1 's nachts aan en het was doordeweeks.

Ik realiseerde me even niet dat je in Engeland je ID moet laten zien als je in een bar naar binnen wil dus ik loop doodleuk door, word teruggeroepen door een niet zo aardige portier en blijf vervolgens ook nog eens vast zitten in de deur met m'n enorme sporttas :') En ik zat dus echt vast, moest erdoor geduwd worden door m'n date hahaha.

Deze heb je ook al eerder genoemd? :=

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 12:55

Geen fail hier van de afgelopen date. Was leuk! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:05

Destination schreef:
Eulogy schreef:

Deze heb je ook al eerder genoemd? :=
Oh. Sorry. :+

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 01:49

Vandaag een date, ik was wat te laat en was bijna met m'n super charmante knot de deur uitgerend (zo 'n grote bovenop m. Hoofd ) toen mocht Ik weer naar binnen omdat ik mijn fietsleutel niet had oeps. we gingen schaatsen waren we de enigste op de schaatsbaan :+ en mijn date bracht vrij veel tijd op de grond door :D dat was de grootste fail dus ging prima en ik ben niet gevallen daar gaat t om..

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 12:05

En was het gezellig? O:)

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 20:41

ik had vandaag ook weer eens een Tinder date, ik had hem van het weekend al ontmoet toen hij naar mijn wedstrijd kwam kijken (uiteraard mist hij net het beste stukje)>

En vandaag zijn we dus samen gaan lunchen super gezellig en flink wat afgelachen, echt een fail was er niet.
Alleen dat er soms wat stilte's vielen maar dit vind hij makkelijk op, helaas was het afscheid wel beetje awkward want we moesten beide de bus halen naar huis, en normaal geef ik mensen dan een Huggies maar dat ging dus niet :(

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 20:48

BeauWertz schreef:
en normaal geef ik mensen dan een Huggies maar dat ging dus niet :(

Dat pak luiers had wel een date-fail geweest ja ;)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 20:52

Goof schreef:
BeauWertz schreef:
en normaal geef ik mensen dan een Huggies maar dat ging dus niet :(

Dat pak luiers had wel een date-fail geweest ja ;)

*"Ik vond het erg gezellig, hier heb je een pak luiers. Adios!"*

:')