Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
savannah030x schreef:1 jaar geleden, ging ik bij een vriendin slapen die op kamers slaapt, toen kwamen 2 ander kamergenoten 2 jongens, waaronder de 1 bij haar in bed kroop en ik alleen maar rare geluidjes hoorde, en de ander die 19 bleek te zijn, trok me steeds op schoot en toen ik een beetje anders ging zitten omdat ik probeerde op te staan hij het uitschreeuwde van de pijn en vervolgens zei; '' oh, oeps hij is omhoog... ''
ik wilde echt weg, maar gelukkig gingen hun voordat ik ging..
heb me toen nog afgevraagd of t goed ging onder de dekens bij mn vriendin en zij antwoordde ;'' heb niks te klagen hier gebeurd wel vaker.''
niet echt een date maar wel een creepy ervaring voor een net 15 jarige..
Slina schreef:savannah030x schreef:1 jaar geleden, ging ik bij een vriendin slapen die op kamers slaapt, toen kwamen 2 ander kamergenoten 2 jongens, waaronder de 1 bij haar in bed kroop en ik alleen maar rare geluidjes hoorde, en de ander die 19 bleek te zijn, trok me steeds op schoot en toen ik een beetje anders ging zitten omdat ik probeerde op te staan hij het uitschreeuwde van de pijn en vervolgens zei; '' oh, oeps hij is omhoog... ''
heb me toen nog afgevraagd of t goed ging onder de dekens bij mn vriendin en zij antwoordde ;'' heb niks te klagen hier gebeurd wel vaker.''
Omg
savannah030x schreef:1 jaar geleden, ging ik bij een vriendin slapen die op kamers slaapt, toen kwamen 2 ander kamergenoten 2 jongens, waaronder de 1 bij haar in bed kroop en ik alleen maar rare geluidjes hoorde, en de ander die 19 bleek te zijn, trok me steeds op schoot en toen ik een beetje anders ging zitten omdat ik probeerde op te staan hij het uitschreeuwde van de pijn en vervolgens zei; '' oh, oeps hij is omhoog... ''
da's niet niks!

pony is heel voorzichtig en ook nog niet zo lang onder het zadel maar een stukje draf kon wel.. dus ik uitleggen dat hij nu wel een klein 'schopje' mocht geven en woeshhhh daar gingen we
Ik de pony vast, hij erop. En rustig dat hij bleef haha. Daarvoor lag ik er al bijna naast, dat was wel even heel genant. stomme wind ook.. 
En ik zat dus echt vast, moest erdoor geduwd worden door m'n date hahaha.
Mcootje schreef:savannah030x schreef:1 jaar geleden, ging ik bij een vriendin slapen die op kamers slaapt, toen kwamen 2 ander kamergenoten 2 jongens, waaronder de 1 bij haar in bed kroop en ik alleen maar rare geluidjes hoorde, en de ander die 19 bleek te zijn, trok me steeds op schoot en toen ik een beetje anders ging zitten omdat ik probeerde op te staan hij het uitschreeuwde van de pijn en vervolgens zei; '' oh, oeps hij is omhoog... ''
wt*piep* das best sneu:P maar hoe oud is je vriendin dan als ik het vrage mag?:P
billionache schreef:Jeeeetje zeg savannah030x!da's niet niks!
Heb overigens min of meer hetzelfde meegemaakt. Op een pyjamafeestje. Sliepen met z'n vieren op een kleine bank: ik, mijn vriend en een jongen en meisje die elkaar een uurtje kenden. Juist ja, vlak naast m'n hoofd waren ze bezig. Na 5min werd ik helemaal gek (was moe dus wou ook wat nachtrust hebben) dus heb maar geroepen dat ze dat lekker in de auto mochten gaan doen, wat ze dus ook gedaan hebben
Eulogy schreef:Tijdens de eerste date met m'n huidige vriend gingen we eerst even iets drinken voordat we naar zijn huis gingen (ik bleef 3 dagen omdat hij in het buitenland woonde haha). Mijn bus kwam pas om half 1 's nachts aan en het was doordeweeks.
Ik realiseerde me even niet dat je in Engeland je ID moet laten zien als je in een bar naar binnen wil dus ik loop doodleuk door, word teruggeroepen door een niet zo aardige portier en blijf vervolgens ook nog eens vast zitten in de deur met m'n enorme sporttasEn ik zat dus echt vast, moest erdoor geduwd worden door m'n date hahaha.
Ach, het is goed afgelopen
Destination schreef:Oh. Sorry.Eulogy schreef:Tijdens de eerste date met m'n huidige vriend gingen we eerst even iets drinken voordat we naar zijn huis gingen (ik bleef 3 dagen omdat hij in het buitenland woonde haha). Mijn bus kwam pas om half 1 's nachts aan en het was doordeweeks.
Ik realiseerde me even niet dat je in Engeland je ID moet laten zien als je in een bar naar binnen wil dus ik loop doodleuk door, word teruggeroepen door een niet zo aardige portier en blijf vervolgens ook nog eens vast zitten in de deur met m'n enorme sporttasEn ik zat dus echt vast, moest erdoor geduwd worden door m'n date hahaha.
Ach, het is goed afgelopen
Deze heb je ook al eerder genoemd?
en mijn date bracht vrij veel tijd op de grond door
dat was de grootste fail dus ging prima en ik ben niet gevallen daar gaat t om..