Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 15:45

Ik zal het even tekenen op paint, is eigenlijk best simpel als je weet hoe! :)
Als je 'dog toys DIY' intypt krijg je al heel veel resultaten.

Afbeelding
Het zwarte is waar je een elastiekje doet om het bij elkaar te houden. Dan begin je vanaf het elastiekje te vlechten met in dit geval 4, maar het kan vast ook met 3. Eerst een klein beginnetje maken bij alle 3 de elastiekjes. Die trek je zo aan dat ze tegen elkaar aan zitten, was allemaal wat moeilijk te tekenen met paint, heel makkelijk in het echt. :)

MMares

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:19

Is heel duidelijk je tekening, bedankt.

Hmm, nu begint dat te kriebelen hé :) Het is dat ik er momenteel geen tijd voor heb anders zou ik er meteen aan beginnen :)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 17:23

Ineke, oef dat lijkt me pittig! Aan de andere kant, blijf je dan waarschijnlijk wel goed in het werkritme. Ik zou alleen wel echt constant stress hebben denk ik :P

Kaus, lekker druk ermee zo te zien!

Mares: beterschap, waarschijnlijk het beste om nu een beetje rustig aan te doen :(:)

Ik heb ook weer een update *\o/*
In mijn 'afwezigheid' heb ik toch nog 2 doelen gehaald, nouja eigenlijk als ik de data bedenk, was het eigenlijk nog van daarvoor en had ik gewoon nog niet geupdate :=

Ik heb iig mijn Shiba inu op Nintendogs en mijn telefoon laten repareren.

Coming up is sowieso
#66 Visit Denmark - want daar gaan we dit weekend heen :):)

En in Progress:
#57 Finish “a history of Scotland” by Neil Oliver + the documentary that goes with it - Vriendje heeft de documentaire voor me van huis meegenomen, dus die heb ik nu in ieder geval tot mijn beschikking. Het boek heb ik wat meer binnen hand bereikt gelegd, om daar hopelijk wat verder in te kunnen lezen.

#75 Make a list of 101 quotes that inspire me - Lijkt me een mooi doel om ook maar alvast een beginnetje aan te maken :) .

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:39

Vandaag eindelijk weer bewust aan een doel gewerkt. Het magneetbord voorzien van de eerste 2 lagen magneetverf. Het eerste blik is nu leeg en ik hoop morgen het 2e op te maken. Dan nog 1 of 2 blikken schoolbord verf en dan zou hij technisch aan de muur kunnen.

Ook maar weer een blogpost gemaakt, maar ik merk wel dat ik me daar nu echt weer even toe moet zetten na de vakantie. Toch maar volhouden, want het is och een manier om terug te kijken wat je nou allemaal gedaan hebt.

Ik las hier eerder iets over het gaandeweg veranderen van doelen. Ik heb net weer even mijn hele lijst doorgekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik me daar in de loop van de tijd ook schuldig aan ga maken. Zij het omdat er wat plannen veranderd zijn, maar ook omdat er wel dingen tussen zitten die niet bepaald zinnig zijn. Nou nog bedenken wat het dan wel ga worden, maar dat laat ik gewoon gebeuren. Meestal komen de beste ideeën vanzelf...

Jullie zijn trouwens behoorlijk creatief. Ik wil ook heel graag wat meer DIY en gewoon mooie dingen maken, maar puntje bij paaltje komt er gewoon niks uit mijn handen. Daar baal ik wel eens van...

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:44

Weet iemand hier trouwens wat meer van Blogspot. Ik heb een pagina aangemaakt om al mijn gelezen boeken op te verzamelen, met een mini-samenvating e.d. , maar als ik op de link klik gaat hij niet naar die pagina toe. Doe ik iets verkeerd?

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 01:29

Aaaaah ik ben zo blij!! Een van mijn doelen is om naar een 'groot' concert te gaan, en deze is zojuist gepland :D :D Nu is het niet een concert voor 20.000 man geworden, maar wel van een van de in mijn ogen grootste pianist ter wereld: Ludovico Einaudi! Dat wordt dagen aftellen t/m januari *\o/*

Karin, ik werk met wordpress, dus daar kan ik je helaas niet bij helpen.. Heb je het al in het bloggers topic geprobeerd? Wat leuk dat je zelf een magneetbord hebt gemaakt! Wat voor bord heb je daarvoor gebruikt? En wat voor verf? Ik wil dit namelijk ook altijd nog eens doen, lijkt me zo leuk :)

Jetske, goed bezig! En wat leuk dat jullie een weekendje naar Denemarken gaan! waar gaan jullie precies heen? 101 doelen vond ik al lastig, maar 101 quotes.. Hallelujah. Wel heel gaaf als je dat aan het eind van DZP af hebt!

Elmo, hoe was het paardrijden? Ondanks het weer lekker kunnen genieten? En tegen de tijd dat ik bij mijn muzieklijst ruil ben aangekomen, weet ik je te vinden haha!

Voor wie ook nog wakker is, slaap lekker alvast! :)

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 09:46

Wat leuk naar Denemarken :) Geniet ervan.

Ja ik ben ook niet zo handig dus ben benieuwd hoe de hondenspeeltjes er gaan uitzien bij mij.

Oh 101 quotes, best wel een leuke.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:08

Karin: Met blogspot kan ik je ook niet helpen, helaas.

Ineke: Aaah, wat gaaf! Januari duurt nog wel even, maar dan heb je wel wat heel leuks in het vooruitzicht. :D

We komen aan in Kopenhagen reizen dan naar Fredericia om daar 's avonds de musical the little mermaid te zien, volgende dag weer terug naar Kopenhagen om daar nog een dagje door te brengen en dan weer naar huis.

101 quotes zijn er best wel veel inderdaad, maar daar heb ik dan ook wel behoorlijk wat tijd ervoor :))

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 11:05

@xIrlijn: Ik heb voor het bord gewoon MDF (deze plaat bleef over van de afwerking van de zolder).
Heb deze rondom in de grondverf gezet van de action. De magneetverf en de schoolbordverf heb ik van de Aldi, maar zijn geloof ikook wel bij de acion te krijgen. Het kost in elk geval heel wat lagen :P

Edit: heb op mijn blog een foto toegevoegd van de plaat. Die had hij gister nog niet geupload van mijn telefoon toen ik het bericht schreef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 11:48

Jetske: gaaf, naar Denemarken! Dat zou ik deze zomer gaan doen (en dan doorreizen naar Zweden), maar door de weersomstandigheden zijn we uiteindelijk maar richting Italië vertrokken. Leuk zeg!

Karin: het veranderen van doelen is denk ik niet onvermijdelijk. In de loop van een paar jaar kan een hoop veranderen. Ik denk ook niet dat het erg is, want je lijstje met doelen maak je voor jezelf. En als je je dan na een tijdje bedenkt is dat toch geen probleem? :) Wat betreft creativiteit: soms moet je gewoon beginnen (daar schort het bij mij soms een beetje aan haha). Er zijn ook heel veel leuke DIY's te vinden op het internet die helemaal niet zo ingewikkeld zijn, maar wel erg leuk!
Over blogspot weet ik niet zo veel helaas. Misschien kun je je vraag eens stellen in dit topic: [LZP] Bloggers op Bokt?

Irlijn: ik heb heerlijk paardgereden haha! Het ging echt heel goed (behalve dat ik er een keer bijna naast lag omdat het arme beestje schrok van een paar ritselende bladeren, maar dat even terzijde).
Wauw, wat leuk dat je naar Ludovico Einaudi gaat! Hij is echt heel goed! Mijn vriend heeft zijn moeder vorig jaar ook meegenomen naar een concert. Ze vonden het allebei echt heel erg mooi. :))

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 14:48

Ik heb een boek besteld om te gaan lezen. Deel 1 van de crossfire serie.

Iedereen is goed bezig. Vind het magneetbord wat eerder langskwam heel leuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 22:47

Het klinkt goed wat ik hier lees. Vandaag maar weer een flinke blogpost geschreven. En mijn ei kwijt en een bijdrage aan dzp geleverd, dat blijft toch een leuke combinatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 22:41

1 van mijn doelen is:
'4x een dag zonder mobiel'

Morgen maar eens een poging doen!

(wekker zetten 's avonds mag :P (gebruik mijn mobiel als wekker) want ik moet maandag wel mijn bed uit om toets tr maken :) )

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 09:29

Ik heb gisteren nog een doel gehaald. De film The Spectacular Now kijken. Manlief keek zelfs mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 13:30

Oei lastig doel Joaltijd! Succes!
Wat leuk Yontheke, altijd gezellig om samen een film te kijken :)

Ik was gisteren jarig en ben met mijn vriend uit eten geweest, het was echt heerlijk! Wat betreft mijn doelen schiet het op het moment niet echt op. Behalve dan dat ik vanmorgen bij de tandarts ben geweest ter controle.
Vooral lange termijn doelen vind ik lastig ('een maand lang...'). Hoe gaat jullie dat af?

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 15:02

Nog gefeliciteerd!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 15:51

Nog gefeliciteerd Elmo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 19:53

Nog gefeliciteerd!!!

Mmm.. dag zonder mobiel is tot nu toe wel te doen :P
Alleen lastig omdat je niet direct iets op kan zoeken etc :')
Nu even achter de computer :)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 20:26

Ik heb ook wel eens een paar dagen zonder mobiel gemoeten. Het vervelendste vind ik dat ik niet weet hoe laat het is.
Tijdens toetsen altijd een klokje mee om te weten hoe laat het is. Anders word ik echt helemaal gek.
Verder alles goed met mij hoor. :j :')

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 20:28

Ik heb dat ook hoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 08:24

Dat had ik gister ook idd :')
Roept de eigenaar van Calvano: 'haal je Calvano half even binnen?'
'uhm, hoelaat is het nu dan?! :') '

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:12

Bedankt!

Ja, dat je geen tijd bij de hand hebt lijkt me wel lastig ja. :))

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:18

Jo, toen ik je OS zag dacht ik, waarom heb je mij erin, totdat ik besefte dan er Helena stond. :')

Vanavond ga ik al mijn doelen bijwerken en bekijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:23

_Selena schreef:
Jo, toen ik je OS zag dacht ik, waarom heb je mij erin, totdat ik besefte dan er Helena stond. :')

Vanavond ga ik al mijn doelen bijwerken en bekijken :D

:= _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 19:02

Wat een mega leuk project! Ik ben een aantal dagen geleden gestart en ik blog hier http://www.malissaverhoef.nl/blog/. Heb een aantal van jullie net toegevoegd in bloglovin zodat ik jullie in elk geval simpel terug kan vinden, ben heel erg benieuwd naar jullie doelen en of jullie het halen!