Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:EJuniorJoost schreef:Echt als mijn vriend het zelfde zou doen als de jouwe.... Hij heeft ook verassing en ik word nu al gek.. ik haat verassingen :,( heb mijn vriend wel een hint gegeven dat ik naar de Spaanse rijschool wil (a)
Ik denk dat weinig mensen verassingen (crematies) leuk vinden![]()
Verder geen nuttige reactie vanaf hier. Wel ben ik ook nog steeds erg nieuwsgierig!
Citaat:# 8 †
GreaseMonkey schreef:Sebas is seriemoordenaar en dit was slachtoffer #8
Daks schreef:enkel wat ik nu kan hijzelf bedenken overleden in 1888.
Zijn achtste kind overleden in 1845
Veseosunce schreef:TS, super leuk! Heel veel plezier daar.
Ladybird schreef:Misschien gaan jullie 8 december weg?
8 december valt namelijk wel op een maandag en dan kunnen jullie een midweekje naar Wenen?
bliver schreef:whahaha. Hij had gewoon eerst kaartjes gekocht voor die spaanse rijschool en naar aanleiding van dit topic heeft ie er maar een weekje wenen achteraan geplakt om ok nog ergens een huwelijksaanzoek te doen.
Paisano schreef:Ladybird schreef:Misschien gaan jullie 8 december weg?
8 december valt namelijk wel op een maandag en dan kunnen jullie een midweekje naar Wenen?
Kán, maar ik heb gewoon school natuurlijk. En ik geloof niet dat hij de datum zo makkelijk weg zou gevenbliver schreef:whahaha. Hij had gewoon eerst kaartjes gekocht voor die spaanse rijschool en naar aanleiding van dit topic heeft ie er maar een weekje wenen achteraan geplakt om ok nog ergens een huwelijksaanzoek te doen.
Ik mag hopen dat een topic alleen geen reden is om een aanzoek te doen
bliver schreef:whahaha. Hij durft niet eens met minder te komen denk ik zo. Al zou het wel weer een actie zijn dat ie nu geen aanzoek doet omdat je het al verwacht en dan pas op een moment dat je het echt niet verwacht het wel te doen.