Haai! Iedereen lekker ondergedoken?:p Ik werk op de parade (theaterfestival) en in eenbar zijn alle medewerkers en bezoekers aan het kijken. Ik heb lekker rustig mijn tentje ingericht en gedouched, heerlijk rustig overal! Om 12 uur gaat onze bar open, zal wel druk zijn met alle kijkers enzo:/ wel goed voor de omzet!:")
Sterkte iedereen vanavond!:p met een beetje geluk laatste keer.. go tegenstanders!:')
Nou inderdaad... Dát zit hier maar heen en weer te lopen... Te ijsberen... 4 man sterk... En de overige 5 man zit maar te schelden op dat team... En een ander en ik vragen ons echt af waarom ze zich toch zo gedragen... 1 de tijd is nog lang niet om... en 2... Het zou heerlijk zijn als ze verloren... (Al is die ander het daar dan weer niet mee eens...)
Pluizebolpum
Geplaatst: 05-07-14 23:00
Hier is het nog steeds doodstil. Zelfs die hysterikids hoor je niet. Vind het bijna eng worden...
Ik ben nog maar een pasgeboren "Whovian". Ik kijk nog geen twee weken en ik ben nu bij season 3, episode 9.
Veulen84
Geplaatst: 05-07-14 23:18
Ze zijn hier verderop dit weekend aan de weg aan het werken. Ze rijden vanaf de kruising bij mijn huis zo'n 800 meter achteruit met vrachtwagens. Dag en nacht... Behalve nu, rond half 10 de laatste gehoord. Vanaf dan geen gepiep.
Alleen wel echt enorm hysterisch gekreun en gesteun bij de buren.
Hier een wel voetballiefhebber: voor jullie ziet het er goed uit. Nog 0-0 en de keeper kan geen penalty's tegenhouden. Dus blijft het dit is het zwaai zwaai NL...
unihorses
Geplaatst: 05-07-14 23:30
Karlijnxxx schreef:
Hier een wel voetballiefhebber: voor jullie ziet het er goed uit. Nog 0-0 en de keeper kan geen penalty's tegenhouden. Dus blijft het dit is het zwaai zwaai NL...
wat een keeper heb je dan... maar eerst nog een half uur verlenging..
M_D_H
Geplaatst: 05-07-14 23:32
Karlijnxxx schreef:
Keeper kan wel penaltys tegenhouden hoor Hij heeft alleen nog niet zoveel ervaring daarmee...