Ikea, zwijg me ervan
Ik verhuis volgend weekend dus we zijn nu alvast de meubels gaan kopen. Ik hou van de Ikea, maar nu heb ik er wel flink genoeg van gehad
En da's dikke pech, want 2 kasten die ik wou waren niet meer in voorraad dus ik mag volgende week nog eens terug 
De Action daarentegen word ik nooit beu, gisteren weer een hele zooi spullen gehaald
15 januari mag ik officiëel intrekken maar ze had maandag bij het tekenen van het contract gezegd dat ze de vorige huurder ging contacteren om sleuteloverdracht etc. af te spreken met ons allemaal erbij. Dat zou dit weekend kunnen omdat de vorige huurder al weg is sinds enkele dagen. Heb zelf 2x contact gehad met de vorige huurder (1x toen ik de eerste keer ging kijken, 1x toen ik wat maten wou opmeten voor mijn meubels). We hadden dan vandaag (op mijn vraag) afgesproken voor de officiële overdracht van het appartement en ik zou de sleutels krijgen. Na 20min wachten in de koude zegt ze tegen mij: "jij hebt de vorige huurder toch wel gezegd dat hij hier vandaag moest zijn he?"
Nee?! Waarom in godsnaam zou ík dat doen? Dus ik zeg dat dat haar verantwoordelijkheid is en dat zij het moest doen omdat ze maandag erg duidelijk had gezegd dat zij de ex-huurder zou contacteren, zegt zij "oh, ik ging er vanuit dat jij hem op de hoogte had gebracht omdat we vandaag op jouw vraag hadden afgesproken." Mijn god

.