Marjoow schreef:Kan alleen met smart tv
Ah, dus met alleen een "gewone"platte gaat dat niet dus.. Thanks voor de tip, ik zat al te vragen of ie zich echt niet wilde bedenken en t ding alsnog op MP te gooien, maar nu gaat ie dus mooi niet meer weg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breghje schreef:Zo, ik ben zo goed als los, heeft er iemand hier eventueel intersse om mijn Mattes bontje (waar ik van degene die reageerde in dit topic verder ook niks meer heb gehoord![]()
)om te ruilen voor een bontje óp het zadel? Dus voor onder mijn kontje?
En zodra ING weer werkt dan gaat de volgende lading MP op, Wii spellen en nog wat dingen van toen koter nog een kleiner kotertjes was.
RusselNuwell schreef:Ik was aan het kijken voor vacatures op marktplaats en kwam toen dit tegen:
http://www.marktplaats.nl/a/vacatures/p ... ousPage=lr
Pearlx schreef:Wat ik vandaag heb meegemaakt! Ineens zie ik hier iemand over de schutting hangen met een hele grote tang vast! Dus ik roep meteen mijn vriend en die is erachteraan gegaan. Is hem helaas kwijtgeraakt. Blijkt dat mijn vriend een paar vogeltjes uit de buiten voliére op marktplaats heeft staan en iemand had geboden, Hij akkoord gegaan en adres gegeven. Mijn vriend denkt dus dat die nu de voliére open kwam knippen om ze te stelen.
kiki1976 schreef:RusselNuwell schreef:Ik was aan het kijken voor vacatures op marktplaats en kwam toen dit tegen:
http://www.marktplaats.nl/a/vacatures/p ... ousPage=lr
Hahaha ja na zo'n advertentie vergoot je echt je kansen![]()
Maar er mag eigenlijk geen link geplaatst worden
MarjanB schreef:Oplichter? Heb rekening nr enz allemaal getest op de politiesite maar het gaat me te vreemd en heb nog niks ontvangen![]()
Oh zie dat er geen links geplaatst mogen worden gaat om advertentie op MP myler bit level 2 12,5 cm uit Ommen. Verkoper heeft ook dekens en icewraps te koop staan.
Tyrcanol schreef:hahaha die advertentie, wat erg!
Marjan hoop voor je dat dat m is!
Marjoow, vind je dit zeker ook te klein?
[ Afbeelding ]
Marjoow schreef:Tyrcanol schreef:hahaha die advertentie, wat erg!
Marjan hoop voor je dat dat m is!
Marjoow, vind je dit zeker ook te klein?
[ Afbeelding ]
Ja, maar wat heeft dit voor zin/toegevoegde waarde?