Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:33

Pfoe, Blacky, balen zeg! Ik hoop dat je het allemaal geregeld krijgt. Het is toch wel lastig, zo buiten de EU!

Ik ben afgelopen weekend weer even lekker bij mijn vriend in Amsterdam geweest. We hebben heerlijk door de stad gewandeld, en niet te veel gedaan. Helaas hadden we zondag verjaardag van zijn oma, dus niet zo veel tijd voor elkaar als we hadden gewild. Nu moet ik weer een maand wachten.
Echter wel een lichtpuntje: Ik heb misschien een vaste woning! 50m2, in Prenzlauer Berg, verrassend lage huur... Ik hoop zo dat het doorgaat! Het is echt mijn droomhuisje, met 2 kamers, balkon, hoge plafonds en grote ramen <3 Als het meezit hoor ik het snel! :)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:36

Gaaf zeg swanheart! Zou heerlijk zijn je eigen huisje! Komt je vriend dan ook richting jou?

Ik ga morgenavond weer naar mn lief, vandaag thuis de zolder op geweest en alvast een hoop dozen uitgezocht van vroeger wat ik allemaal mee wil nemen. Staat nu vast in mn slaapkamer op gestapeld haha ziet er meteen verhuisachtig uit! Duurt nog 5 weken voor ik ga maar goed was vandaag vrij!
En wil nog een hoop doen op de vrije daagjes die ik hier nog heb.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:40

Ik ben jaloers, HVU! Ga je ook langzaamaan al spullen die kant op brengen, of die je dat allemaal in één keer?

Mijn vriend komt voorlopig waarschijnlijk niet deze kant op. Tenzij hij met zijn studie moet stoppen, maar dat mag ik natuurlijk niet hopen :P

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:03

Ik ga in een x over 11-04. Doen we mn kast met paardenspullen en alle dozen in de trailer en dan kan in een x alles die kant op. vind ik net zo makkelijk dan steeds iets mee moeten nemen in mn gebakjesauto haha.

Okee! Wel super lekker als je alvast wat voor jezelf heb!

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:48

@blacky balen zeg...
@_mel regen????? Hier niet te bekennen hoor :-p
@HVU spannend zeg! Zou willen dat dat bij mij al zover was!

Ik zou deze maand vriendlief niet zien maar hij komt volgende week toch voor 2,5 dag hierheen!
Moet helaas wel werken 1 dag tot 11 uur maar ben dan om half 12 al weer thuis.
Misschien hebben jullie een ideetje, binnenkort hebben we 1 jaar een relatie en wil dat toch een beetje vieren. Niu dacht ik eerst om lekker samen ff weg te gaan maar hij zit voor zijn werk al zo vaak in een hotel dus dat valt al af. En een sierraad vind ik ook erg lastig ook omdat ik niet heel veel budget heb.
Maar wil het niet zo voorbij laten gaan omdat dit toch echt de relatie is die blijvend is zeg maar.....

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:48

Ik heb de laatste tijd al weinig van me laten horen, maar ik zal helaas uit de groep gaan stappen. Bij mij is het helaas ook niet gelopen zoals ik wou.

Ik hoop dat iedereen veel liefde en geluk vind! Succes in ieder geval :)

Liefs

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:03

Light, ringen zijn niet per se duur hoor. Die van ons waren 110 euro samen, en dat is inclusief steentje (is duurder dan een mannenring).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:36

Mmmm die van ons waren een stuk duurder :') Maar ik vind ringen zelf een beetje raar als je niet gaat trouwen of zo.

Wij gaan altijd heerlijk burgerlijk gewoon uit eten. Laatste keer waren we hier naartoe gegaan, lekkerrrr :9

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 20:38

@jackyboy jeetje sterkte!

Ringen hebben we samen al gekocht toen hij naar t buitenland vertrok. En uit eten doen we elke x als we samen zijn . Ben niet lastig hoor :-D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 22:00

Sterkte Jackyboy!

Mmm is denken. Misschien kun je briefjes verstoppen in huis met aanwijzingen en dan zelf lekker koken voor hem en een verwen avond plannen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 05:52

Jackyboy wat is er gebeurd?? Sterkte :(:)

Wat Utopia zegt, bij de Lush heb je ook lekkere massage dingetjes en zo :)

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 12:24

sterkte Jackboy!!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 12:38

@Jackyboy, heel veel sterkte meis. :(:)

Hier gaat het mwahh. Het is eindelijk beter weer, dus hij is druk bezig met het vervangen van het dak. Maar soms zou ik wel eens willen dat hij net zoveel energie in onze relatie stak als hij doet wanneer hij met iets anders bezig is. Er zijn nu teveel kleine erger momentjes. Terwijl hij dan op sommige andere momenten weer heel lief is.
In Nederland gaat het nu ook niet goed met mijn oma. Daardoor zit ik ook niet zo lekker in mijn vel. En naar mijn gevoel mag hij soms wel iets beter zijn best doen om mij beter in mijn vel te laten zitten.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 16:26

Anthea schreef:
Jackyboy wat is er gebeurd?? Sterkte :(:)

Hij heeft me helaas laten zitten op het moment dat ik hem het meest nodig had. Mijn moeder is 6 februari totaal onverwachts aan een herseninfarct overleden en hij was over de telefoon wel heel lief, maar echt op het vliegtuig stappen deed hij niet. En dat is net wat ik van hem nodig heb. Twee weken later maakte hij het uit met de reden "het voelt niet goed". Voel ik me even poedersuiker. Dit had ik nooit van hem verwacht, en zo ken ik hem ook helemaal niet. Wat hem betreft konden we vrienden blijven, maar hoe hij me op dit moment zo heeft kunnen laten vallen, dat vergeef ik hem nooit meer. En dan zit een vriendschap er wat mij betreft ook niet in. Want hij is blijkbaar helemaal geen vriend.

Verder gaat het met mij qua omstandigheden goed hoor :) daar hoeft niemand zich zorgen om te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 16:31

Jeetje wat erg, weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Gecondoleerd.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 16:33

Jeminee meid.. ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van je moeder, en gefeliciteerd dat je van zo'n lamlul afbent. Ik vind het onwijs sterk van je hoe je zo reageert.

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 19:28

Dat is best heftig! Sterke met je verlies van je moeder.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 19:52

Jeetje wat heftig meid. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.
Wat ontzettend gemeen van hem juist wanneer je hem zo hard nodig hebt.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:38

Dankjewel iedereen. Ik vind het ook juist heel gemeen van hem, echt een rotstreek.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:48

Jeetje, dat is inderdaad niet niks! Ontzettend veel sterkte gewenst.
Ik denk dat je zo'n vent inderdaad beter kwijt dan rijk bent. Je moet wel van elkaar op aan kunnen. Vind het onzettend knap van je dat je hier zo sterk in staat.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:09

Jeetje dat zijn 2 heftige dingen binnen zeer korte tijd zeg! Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 13:19

Gecondoleerd en sterkte :(:)

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 14:33

Ohhh, mag ik me hier ook melden? :):)
Helemaal in love met mn vriend ( <3 ) alleen wonen we wel 2 uur bij elkaar vandaan.
Ah, vast niet zo lang als sommige anderen, maar toch is het wel een heel eind, en een gepuzzel om elkaar te zien. Best lastig, maar wat je al niet over hebt voor je lief.. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 14:38

Goh, nu wil ik niet vervelend doen, maar ik vraag me af wat voor gepuzzel. Heb zelf een ooit vriend op 2 uur afstand gehad en dat was gewoon de trein pakken en gaan.
Wat voor gepuzzel is er?

Nogmaals, niet vervelend bedoeld!! Ik snap het alleen niet zo goed.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 14:43

Anthea schreef:
Goh, nu wil ik niet vervelend doen, maar ik vraag me af wat voor gepuzzel. Heb zelf een ooit vriend op 2 uur afstand gehad en dat was gewoon de trein pakken en gaan.
Wat voor gepuzzel is er?

Nogmaals, niet vervelend bedoeld!! Ik snap het alleen niet zo goed.

Haha, ik snap je vraag hoor.
Beide nog student, maar ik werk daarnaast als invalkracht. Draai veel diensten (gemiddeld 25 uur in de week), zowel ochtend/dag als avond als nachtdiensten. ;) Momenteel zijn er heel veel nachtdiensten. Omdat mn diensten zo wisselen is het best een gepuzzel. :-)