Apart dat er bij jou zo regen is, Juul. Hier is het droog en net met wandelen veel zon gehad. Het trekt nu wel dicht. Hond vindt het helemaal gewèldig!
mbkaatje
Geplaatst: 28-10-13 12:27
En er is een vrouw overleden toen ze onder een vallende boom terecht kwam in Amsterdam. Triest ....
Doe ik niet, ik geloof alleen dat mijn veiligheid in het geding is als ik nu op pad zou gaan. Zelfde als met paardrijden, veiligheid blijf ik voorop zetten.
saarie
Geplaatst: 28-10-13 12:54
Hier net keiharde hagel. Toen weer even zon, nu wordt het weer donker en begint het te regenen. En ik wilde net boodschappen gaan doen
Aha de storm heeft tussen 10 en 12 zijn piek bereikt..
Kwam daarnet zelfs een boom tegen die volgens mij bijna bij de mensen binnen lag. Hij leunde tegen de geval aan op het balkon..
Mondy
Geplaatst: 28-10-13 12:56
Het dak van de buren is zojuist losgewaait.... zit je dan met je goeie gedrag. Huisje is van een maatje van me en staat bovenop een parkeergarage. Lekker vol in de wind dus..... brandweer is geweest maar kan niks doen ivm de wind. Nu alvast wat spullen klaar gelegd voor de katten voor t geval het niet meer veilig is hier...
Ik woon vlak aan het water en het lijkt hier wel te regenen. Water waait zo op tegen mijn raam op de eerste verdieping.
Scheepvaart ligt hier helemaal stil, heb al even geen boot gezien maar net wel een autootje van rijkswaterstaat. Die gaan de dijken controleren. Af en toe hoor je gepiep over de storm uit, dan wordt het water zo hoog opgestuwd dat de sluis denkt dat ie toch dicht moet... Maar het dan niet doet.
Er waaien wel geregeld grote dingen tegen de ramen en huis aan. Maar me zonnepanelen hangen nog.