Het is namelijk volgens mij "reversed psychology" van moeder natuur. Als je hem bij je hebt, blijft het droog, maar als je hem niet bij je hebt, gaat het regenen.
Maakt niet uit! Je hoeft hem niet te openen, alleen maar zo'n kleintje bij je hebben, alsof je tegen Moeder Natuur zegt: "Kom maar op met die bui, ik ben er klaar voor! Ha!". Dan is voor Moeder Natuur de lol er vanaf en laat ze het niet regenen... Ietse Siempel.
Ik heb áltijd zo'n opvouwbare plu in me fietstas zitten! En ik heb hem vaak zat moeten gebruiken,en daardoor lekker droog thuis kwam. Vanavond zijn er nog wat buitjes gevallen hier,het waait dan opeens zo keihard tijdens een bui.
Oh, nee hè.... Het lijkt wel of ik weer ziek word! Ik heb een loopneus (loopt er gewoon uit), dikke klieren, moet steeds niezen en heb beginnende keelpijn... Ik kan het nu ècht niet hebben! Heb mijn eerste officiële foto-opdracht zondag!
Veulen84
Geplaatst: 13-04-13 00:09
Nayomie schreef:
Ik heb in een trui gereden vanavond (welliswaar in de binnenbak, maar voor mij als altijd koukleum vond ik het al heel wat!)
T-shirt ja. Ik heb het snel warm, dus meestal vanaf een graadje of 10/12 gaat me trui uit bij het rijden. Jas draag ik nooit. Hooguit soms een vest. Meestal draag ik bij 15/18 graden zo ongeveer permanent een t-shirt. Ben snel oververhit in de zomer ook.