Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ladybird schreef:melissa_b schreef:Waarom is je poep bruin en je eten niet?
Waarom heet bokt bokt en niet capopjekop?
Waarom zijn mensenbaby's zolang afhankelijk van hun verzorgers vergeleken met een paardenbaby, terwijl de zwangerschap verschil 'maar' twee maanden is?
Waarom slaapt mijn poes op de laptop?
Laatste vraag: omdat jou laptop een warmtebron is, als hij aangeweest is. dit vind een kat lekker..
melissa_b schreef:Waarom is je poep bruin en je eten niet?
Nessavende schreef:over die corsages... ik lees met weer iets anders dan de theorie van het stijldansen.
Het schijnt dat de corsages vroeger anders eaen dan nu. Nu hebben zowel man als vrouw dezelfde corsage. Vroeger had de man vaak maar één bloem als corsage en de vrouw meerdere bloemen bij elkaar (wel dezelfde kleur en soort bloem). Omdat die van de vrouw met meerdere bloemen veel zwaarder was, was het handiger om het naar beneden te dragen, anders zouden ze omvallen
Ladybird schreef:melissa_b schreef:
Laatste vraag: omdat jou laptop een warmtebron is, als hij aangeweest is. dit vind een kat lekker..
Als de laptop aan is geweest snap ik het. Maar hij staat al dagen uit..
Akhal_Teke schreef:Otjuh schreef:wat was er nou eerder, kip of ei ?
Het ei natuurlijk
Magiccc schreef:ik geloof er niks van wat er in die link staat![]()
dat kan toch ook een voorganger van de kip zijn geweest die nu is uitgestorven die dat eiwit in de eierstokken produceert. en die heeft een ei gelegd en daar kwam de hedendaagse kip uit (even verspreid over miljoenen jaren gezien) dus ik blijf erbij dat er eerst een ei is geweest!
vuurneon schreef:Raponsje schreef:Ik wil heel graag weten hoe iemand die doof is een alarm zet.
Zelf heb ik bijvoorbeeld zo'n wake up light probeert maar daar slaap ik dwars doorheen.
Mijn buurvrouw een wekker die trilt.
(En een telefoon met hele felle lichtflitsen, net als de deurbel; soort disco als iemand aanbelt en de telefoon gaat ook over)