(over een 12 jarige die een kind wil

[LZP] Meest vreemde kwijtraakplekken?
De reacties in dit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EliseBrouwer schreef:Illegaal bezig? Foei!!
Citaat:EliseBrouwer schreef:
Heee wat leuk! Een naamgenootje!
Ik kan je verhaal ergens best begrijpen hoor! Toen ik 12 was was ik ook helemaal gek op kleine kinderen!
Ze zijn ook zo ongelofelijk schattig!
Maar het is niet verstandig om er nu al aan te beginnen, je lichaam is er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor. Een jaarlingmerrie laat je normaalgesproken ook nog niet dekken.
Verder ga ik er vanuit dat je ook het geld niet hebt om een kind te verzorgen.. Ik zou zeggen; blijf lekker dromen over kinderen en ga bijvoorbeeld aan het werk als oppas! Dit is ook ontzettend leuk!
Iolanthe schreef:Blijkbaar wel ja
Iolanthe schreef:EliseBrouwer schreef:Illegaal bezig? Foei!!
... net zoals de rest van de klasmet dat verschil dat ik al klaar was met de opdracht en de meeste anderen wsl niet (als ik ze goed ken)
![]()
Waar ik om moest lachen: we waren gaan picknicken in de klas en een vriendin zei dat ze echt vol zat. Ik verbeterde haar, want vol zitten betekent dat je zwanger bent. En zei met zo'n poepserieus gezicht, sarcastisch als ze altijd is: Maar ik ben ook zwanger hoor!, ik gefeliciteerd zeggen en zo...Beetje later vroeg ze of ik wou helpen een fles water openen, zij hield hem vast en ik moest de dop opendraaien. Het was zo'n fles die indeukt als je er in knijpt, dus op het moment dat ik de dop vast heb, is de druk van de fles, knijpt zij veel te hard en al het water komt op haar broek terecht. Na 10 minuten lachen kreeg ik er eindelijk uit: O nee! Je water is gebroken!