Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miepie77 schreef:dooit niets ondanks de zon, iedereen loopt hier voetje voor voetje door de straat, spekglad is het
Jespri schreef:Gohya, hoe heb je dat gevonden? Ik kan het namelijk niet vinden.
Kan ook niet zo heel goed overweg met BR.
gohya schreef:Jespri schreef:Gohya, hoe heb je dat gevonden? Ik kan het namelijk niet vinden.
Je moet klikken op 24 uur vooruit aan de linkerkant staat dat.
Het pijltje van je muis zet je op de plek waar je woont,en zo zie je [ongeveer] wat er komt in jou woonplaats.
Heel veel sneeuw hier aankomende nacht,let maar op.De regen,en dus ijzel valt alleen in het Westen.
Maandag een dagje dooi en dan komt de winter weer terug.Hij heb natuurlijk ook een dagje rust nodig he.![]()
Hier is het heel de dag niet boven nul geweest.
Om 5uur vroor het alweer 3 graden.![]()
gohya schreef:Jespri schreef:Gohya, hoe heb je dat gevonden? Ik kan het namelijk niet vinden.
Je moet klikken op 24 uur vooruit aan de linkerkant staat dat.
Het pijltje van je muis zet je op de plek waar je woont,en zo zie je [ongeveer] wat er komt in jou woonplaats.
Heel veel sneeuw hier aankomende nacht,let maar op.De regen,en dus ijzel valt alleen in het Westen.
Maandag een dagje dooi en dan komt de winter weer terug.Hij heb natuurlijk ook een dagje rust nodig he.![]()
mirgino schreef:gohya schreef:
doe is niet zo lollig!
ik wil geen ijzel