[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:17

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:28

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:31

2e jurkje is heel leuk Farjen!! :j

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:34

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:36

Het kant is leuk, verder vind ik hem wat simpel maar dat komt vooral door de donkere kleuren denk ik.

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:40

mayniac_val schreef:
Het kant is leuk, verder vind ik hem wat simpel maar dat komt vooral door de donkere kleuren denk ik.

Ja dat was precies waar ik ook een beetje mee zat eigenlijk! :o

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:43

Zo ik heb net nog even twee mooie kettingen besteld op Etsy, een grove gouden chain necklace en een ketting met spikes. Can't wait!

Even offtopic: Zat er nou in dit topic trouwens een fitnesscoach/voedingsdeskundige? Ik weet niet meer precies welke van de twee het was. Ik heb even een vraagje maar wil er geen heel topic voor openen ofzo.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:53

Ik vind een simpel donkerblauw of zwart jurkje juist heel erg chique. :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 14:56

Ik vaak ook wel hoor, draag ze ook regelmatig maar vandaag vind ik het saai :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 15:04

CCCCC schreef:
Ik ga morgen ook weer eens uit, normaal elk weekend maar iedereen is druk. En ik weet nog niet wat ik aan moet!

In Ede? Misschien zie ik je dan nog wel in de famous! :)) (Jij ging in Ede altijd naar de famous toch? Of de premier?)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 16:33

Nop, ik ga naar Amersfoort. Normaal ben ik wel in Premier of Famous ja :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 16:34

Ah oké! Zie je vast wel een keer in de famous, zo groot is 'ie niet namelijk haha. Veel plezier! :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 17:21

Weten jullie nog leuke (enkel)laarsjes gevoerd met bont? Niet van die "lompe" en niet ál te duur..
Simpele laarsjes vind ik mooi, maar veel laarsjes hebben toch een gesp of zijn te grof en ik vind mijn
voeten zo snel groot lijken! Ik had vanmiddag deze aan, maar vind ze denk ik toch iets te grof..
http://www.toesjoes.nl/index.php?route= ... uct_id=230

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 17:28

Bij Nelson misschien? Die hebben ook een site.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 17:35

Dankje! Ga ik gelijk opzoeken. :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 17:48

Zouden jullie mij misschien willen helpen?

In februari start ik met een stage op een Accountantskantoor. Ik mag hier sowieso geen spijkerbroeken dragen, maar ik weet dus niet zo goed wat dan wel. Het is naar wat ik gezien heb geen heel formeel kantoor, alle Assistent Accountants liepen gewoon met een nette broek en dan een kleurige blouse met blazer.

Zou ik dan gewoon een zwarte skinny aan kunnen? Met een nette blouse en blazer en enkellaarsjes/flatjes? Ik vind het best wel lastig moet ik zeggen. Omdat het tussen netjes-netjes (dus broekpak, mantelpak) en casual (spijkerbroek) zit. De Accountants/fiscalisten lopen wel in pak, maar dat zijn alleen maar mannen en gaan ook bij klanten e.d. langs.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 17:59

Jodie_ schreef:
Zo ik heb net nog even twee mooie kettingen besteld op Etsy, een grove gouden chain necklace en een ketting met spikes. Can't wait!

Even offtopic: Zat er nou in dit topic trouwens een fitnesscoach/voedingsdeskundige? Ik weet niet meer precies welke van de twee het was. Ik heb even een vraagje maar wil er geen heel topic voor openen ofzo.

Jup, me.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:01

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:07

Corien, de eerste dag zou ik op zeker gaan en netjes gaan, misschien 1 van de jurkjes die je liet zien met een blazer er over? En dan kan je als je daar bent goed rondkijken om te zien wat de anderen aan hebben.

Ik ga vrijwel zeker stage lopen in de gesloten jeugdzorg waar een 'geklede' dresscode is. Dus geen blote armen, korte rokken, blote buiken, decolletees en geen kettingen. Nette spijkerbroek mag wel en hakken mogen ook gewoon, mits je die dag niet op de groep loopt( moet kunnen rennen in geval van nood).
Dit vind ik ook best lastig, al mijn jurkjes en rokken zijn sowieso niet tot de knie en ik draag echt vaak jurken of rokken. Broeken heb ik zat maar vind ik gauw saai, wil niet dag in dag uit met bloes, blazer, spijkerbroek aan komen...

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:15

CCCCC schreef:
Zouden jullie mij misschien willen helpen?

In februari start ik met een stage op een Accountantskantoor. Ik mag hier sowieso geen spijkerbroeken dragen, maar ik weet dus niet zo goed wat dan wel. Het is naar wat ik gezien heb geen heel formeel kantoor, alle Assistent Accountants liepen gewoon met een nette broek en dan een kleurige blouse met blazer.

Zou ik dan gewoon een zwarte skinny aan kunnen? Met een nette blouse en blazer en enkellaarsjes/flatjes? Ik vind het best wel lastig moet ik zeggen. Omdat het tussen netjes-netjes (dus broekpak, mantelpak) en casual (spijkerbroek) zit. De Accountants/fiscalisten lopen wel in pak, maar dat zijn alleen maar mannen en gaan ook bij klanten e.d. langs.

Een zwarte broek zou wel kunnen denk ik (geen spijkerstof dan), enkellaarsjes en flatjes inderdaad sowieso. Een mooie top met blazer, of blouse zonder blazer. Ik denk dat er niet veel meer opties zijn. Wellicht dat na enkele dagen aankijken je ook een nette jeans aan kan doen. Met net bedoel ik dus zonder 10 gaten en studs wat tegenwoordig in de mode is haha. Ik herken je probleem overigens, ik ben momenteel in de 2e sollicitatieronde ergens waar iedereen ook super net gekleed is, maar een geheel mantelpakje dan weer te overdreven is haha. Dat gaat om een langdurige fulltime functie. Tijdens sollicitatierondes ga je nog gewoon een je mantelpakje, maarja daarna? Sta ik straks met mijn 2 bomvolle kledingkasten en tig paar schoenen die daar allemaal niet voor geschikt zijn haha.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:42

Heb Shabbies :D

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:10

Welke heb je Ruby? Foto?

Ik loop stage in groep 1, dus met kinderen van 4 die geregeld vieze handjes hebben en die dat ook geregeld lekker aan jou afsmeren haha. Dus voor mij is het vaak gemakkelijk (maar wel saai) en is het eigenlijk altijd een spijkerbroek met een shirtje of jasje, een rokje of jurkje is met de kleine schatjes niet echt handig ;)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:12

Ik lees al een paar topics mee en ik heb nu een vraag.
Ik heb laatst dit jurkje ergens gevonden en ik vind m echt geweldig maar ik weet niet meer waar ik m vandaan heb -O-
Iemand die t weet? Afbeelding

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:16

Oeh mooi zeg!

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:17