Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:07

Mijn hond sliep ook op kapotte dekens hoor. Hij vrat iedere keer zijn kussens aan gort dus dan hadden wij op ten duur ook zoiets van prima, jij krijgt kapotte dekens :P

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:10

Echt? Haha ik heb het gewoon nog nooit gezien, vandaar. Ja wel terecht dan. Daar heeft onze hond een dondersgrote knuffel voor, maar die gaat ook telkens kapot en dan ligt de hele inhoud er weer uit :+.

Laatst geboden op een dakine tas, echt al 3 weken het hoogste bod gehad, nooit wat van gehoord. Toen bod maar ingetrokken.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:54

goldenarrow schreef:
Mijn hond sliep ook op kapotte dekens hoor. Hij vrat iedere keer zijn kussens aan gort dus dan hadden wij op ten duur ook zoiets van prima, jij krijgt kapotte dekens :P

hier krijgen ze ook alleen dekens waarvan het niet erg is als het kapot gaat, zo hebben ze nu de oude dekbedden, zegt mijn moeder, dan kan ik ze makkelijker weg gooien, zeg ik, makkelijk? in 1000 stukjes zeker :Y)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:57

Onze kat was DOL op dingen die bij de paarden waren geweest! Jassen, schoenen, dekjes, handdoeken enz enz.... Kreeg het ook voorlopig niet terug als ze er op ging liggen kroelen :=

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:02

Ach onze honden houden ook niet van een mand. Waarom niet? Geen idee!
Trekken het kleed/kussen eruit en gaan erop liggen, terwijl ze ieder een eigen mand hadden waar ze samen makkelijk inpaste. Nee kleed eruit en samen daarop liggen.... Nou prima hoor haha (oude paardendekens heb ik niet, paardje staat nu voor het eerst onder een deken).

Vandaag ook weer een lage bieder. Nieuwe outdoorlaarzen, aankoopprijs 150,- beiden vanaf 90,- excl. verzenden. Krijg je een bod via de mail voor 50,- incl neem ik het van je over. Incl adres, ach hoefde maar naar België.
Gemaild dat ik hiermee niet akkoord ging en dat het bieden is vanaf 90,- excl. verzenden.
Krijg ik een zielige mail terug dat ze dat niet heeft en haar paarden kosten al genoeg geld en nog meer bla bla.

Dat gedoe van ruilen is hier nu gelukkig weer even rustig, maar had het een tijdje terug ook steeds. En dan spullen aanbieden waar je totaal niets aan hebt. Zo had ik een deken die te groot was voor m'n paardje. Aan gegeven dat ik eventueel wel wilde ruilen voor een ongevoerde regendeken 135/185. Krijg ik een mail van iemand of ik wilde ruilen voor haar nieuwe deken.
Wat vragen gemaild zoals merk, lengte en wat voor deken.
Krijg ik een mail terug, uhhhh merk moet ik ff nakijken, maat 165/215 en is een 400 grams staldeken helaas niet waterdicht.
Ik netjes terug gemaild dat ik daar niets aan heb. Ik zoek een ongevoerde regendeken i nde maat 135/185.
Krijg ik een mail terug, je kan toch gewoon ruilen en dan mijn deken proberen te verkopen.
Heb maar terug gemaild dat ze de deken kan kopen en haar deken zelf maar moet proberen te verkopen. Niets meer op terug gehad haha

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:02

Ik werd ook helemaal gek van dat ruilen. Maar een tijdje terug had ik een regendeken nodig, en ik heb zoveel ruitersport artikelen nieuw. Maar dat is altijd zo hé haha voor een ander alles en dan voor je zelf niets liggen.

Dus ik dacht, ach heb zoveel liggen waar ik een nette gelijkwaardige ruil van kan maken. Dus heb dat in de advertentie gezet.

Heb duidelijk aan gegeven dat ik wilde ruilen. Wat ik zocht. En wat er allemaal te ruilen was.
Kreeg ik allemaal berichten van mensen die wel wilde ruilen tegen dit en dat ze hadden wel de juiste deken voor me maar wel 2 maten groter.... GRRR

Ook kreeg ik allemaal mails met dekens die te koop waren.
Kunnen mensen dan niet lezen denk ik dan.
Ik ga ook niet opzoek naar een regendeken met de vraag wilt u ruilen? Er staat duidelijk een prijs bij, en dan weet ik van mezelf er hoefd niet geruild te worden mensen willen gewoon geld voor hun deken.

Gister trouwens een super koop gesloten met een bokker. Ze wilde iets, even over gemaild. En ja hoor beide partijen blij. Ik zou net boodschappen doen maar kreeg een berichtje dat het geld was over gemaakt via Rabo. Dus ik zei wacht wel even tot het erop staat neem ik het direct mee. Binnen 10minuten iedereen blij.... Heerlijk!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:11

Nou dat is super toch. Zal mijn paarden spullen eens uitzoeken en op mp zetten. Wil graag de bucas all in one winterdeken. Dus als ik wat spullen kan verkopen dan heb je toch een soort van korting :)

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:56

kiki1976 schreef:
Dat gedoe van ruilen is hier nu gelukkig weer even rustig, maar had het een tijdje terug ook steeds. En dan spullen aanbieden waar je totaal niets aan hebt. Zo had ik een deken die te groot was voor m'n paardje. Aan gegeven dat ik eventueel wel wilde ruilen voor een ongevoerde regendeken 135/185. Krijg ik een mail van iemand of ik wilde ruilen voor haar nieuwe deken.
Wat vragen gemaild zoals merk, lengte en wat voor deken.
Krijg ik een mail terug, uhhhh merk moet ik ff nakijken, maat 165/215 en is een 400 grams staldeken helaas niet waterdicht.
Ik netjes terug gemaild dat ik daar niets aan heb. Ik zoek een ongevoerde regendeken i nde maat 135/185.
Krijg ik een mail terug, je kan toch gewoon ruilen en dan mijn deken proberen te verkopen.
Heb maar terug gemaild dat ze de deken kan kopen en haar deken zelf maar moet proberen te verkopen. Niets meer op terug gehad haha

8)7 Wat een gedachtengang hebben mensen toch..

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:26

Dat heet gewoon het probleem bij een ander parkeren.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:39

Nou idd.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:42

Kiki, dat is wel heel erg :') haha

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:55

Ik vind ook altijd dat met ruilen er altijd 1 slechter af is... Was er laatst niet iemand die een paard tegen een hond wilde ruilen ofzo? :S

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:58

Ik heb wel eens geruild, en ben er nog steeds blij mee :)) . Maar ik krijg weleens van die dingen aangesmeerd, oude kapotte hoofdstellen, tsja, wat moet ik ermee?? :')

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:03

ShauniBef schreef:
Ik heb wel eens geruild, en ben er nog steeds blij mee :)) . Maar ik krijg weleens van die dingen aangesmeerd, oude kapotte hoofdstellen, tsja, wat moet ik ermee?? :')

Nou, dan kun je van al die kapotte hoofdstellen samen 1 "heel" hoofdstel maken en dat proberen te verkopen voor 50,- :') 2 verschillende bakstukken, kleurverschil, maakt niet uit :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:09

Ik heb dat ook eens gehad, iemand die wilde ruilen.
Ik had een stel gebruikte leren rijlaarzen te koop staan. Iemand wilde deze wel graag ruilen voor een gebruikt Kieffer hoofdstel, hier had ze ook een foto van meegestuurd. Ik op het internet gezocht naar kenmerken van het hoofdstel en toen kwam ik toevallig uit bij een advertentie van hetzelfde hoofdstel. Sterker nog, het was dat hoofdstel met dezelfde foto. Maar degene die mij mailde was niet de adverteerder van het hoofdstel, haar naam stond bij één van de bieders.
Uiteindelijk hoefde ik het hoofdstel niet te hebben, aangezien ik er al eentje had waar ik heel blij mee was, maar ik vond het toch wel heel bijzonder...

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:10

Wie weet wat je gekregen had :')

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:11

Serendip90 schreef:
Wie weet wat je gekregen had :')

Helemaal niks waarschijnlijke -O-

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:14

Ja, de kans dat ze het hoofdstel voor je zou gaan kopen was wel heel klein :p

Of dat je een foto krijgt van het hoofdstel "jaren" terug en dan opeens zo'n slecht onderhouden stug ding opgestuurd krijgt :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:24

Serendip90 schreef:
Ja, de kans dat ze het hoofdstel voor je zou gaan kopen was wel heel klein :p

Of dat je een foto krijgt van het hoofdstel "jaren" terug en dan opeens zo'n slecht onderhouden stug ding opgestuurd krijgt :')

Dat was wel heel aardig van d'r geweest hahaha.
Maar dat had ze nou niet hoeven doen :')

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:39

Hmm.. Heb een gezocht advertentie op marktplaats staan, en daar reactie op gekregen. Een nette mail van een verkoper die 4 dagen lid is. Alleen voornaam en een mail via marktplaats, dus nog niets om te controleren. Boek is in nieuwstaat en schadevrij, wat met dit boek niet zo veel voorkomt. 2e hands prijs ligt ook redelijk hoog. Wil sowieso vragen om eigen foto's. Ben een beetje wantrouwig, ben ik bevooroordeelt door de dagen dat deze verkoper actief is?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:40

Je hebt groot gelijk!!!
En ik zou ook absoluut voor eigen foto's gaan!! Zo niet, dan geen koop!

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:57

Bedankt Kentaro! Mailtje is gestuurd, ben benieuwd of/wat ik terugkrijg.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:58

Ben zeker benieuwd!!
En sorry dat ik het zeg, maar er is eigenlijk geen excuus dat iemand geen foto kan mailen :P

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:14

shauni bedankt voor de super service!
Schrok wel even van de open doos, maar gelukkig zat alles er in :) !

edit

ik heb eens via bokt geruild .. spullen opgestuurd en nooit wat terug ontvangen ;(

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:34

Graag gedaan! Open doos is wel erg vreemd ja :=

Daarom wacht ik altijd met ruilen, ik heb dat ook een keer gehad.. Als mensen willen ruilen zeg ik altijd dat het prima is, maar ik wel wil wachten tot ik dat van hen binnen heb :o