Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
avalonnancy schreef:Lindy1982 schreef:Ik ga aan het bloemstuk beginnen.. ik zal na afloop een fotoreportage van maken en een apart topic opening met hoe het is geworden
de uitvaart is toch pas dinsdag?? of steek je de bloemen later bij?
Annemiek80 schreef:Ik ga aan het bloemstuk beginnen.. ik zal na afloop een fotoreportage van maken en een apart topic opening met hoe het is geworden
de uitvaart is toch pas dinsdag?? of steek je de bloemen later bij?
Afhankelijk van het soort bloemen blijven deze wel een aantal dagen goed hoor
Liejn schreef:Hier nog even een huishoudelijke mededeling:
ik ben nog op oek naar iemand die mij vanmiddag vanaf ongeveer 1800 kan overnemen.. ik geloof dat diegene om 2100 weer overgenomen word.. ben alleen even vergeten door wie..![]()
Lindy1982 schreef:Ik doe dit al 15 jaar en bij ons worden de bloemen op dag 1 van overlijden gebracht in 15 jaar heb ik 2 x gehad dat iets slap ging en moest vervangen .. Veel bloemisten werken met oude bloemen .. Ik gewoon met verse bloemen .. Op de vaas staan ze ook ruim 7 dagen en ik maak ze niet op rouwhouders maar op waterschotels
Dus nee steek hem nu al volledig op en weet zeker dat het goed komt
avalonnancy schreef:Lindy1982 schreef:Het is in dorpen gebruikelijk dag 1 al te leveren hier liggen ze ook gewoon thuis en niet in een aula je komt dus ook gewoon bij de overleden en Ziet alles
ja dat is bij ons heel anders, komt weinig voor dat de stukken thuis afgeleverd moeten worden..
Lindy1982 schreef:avalonnancy schreef:de uitvaart is toch pas dinsdag?? of steek je de bloemen later bij?
Dit blijft gewoon een week goed hoor op de vaas moeten ze ook zolang staan.. Zijn verse bloemen
Het gaat maar om 3,5 dag