Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ODonoghue schreef:Misschien is dit al vaak voorbij gekomen, maar een cadeau voor Mn vriend?
17 jaar, houdt van handbal, voetbal en autodrop
Ik dacht aan een nachtje weg maar zonder rijbewijs komen we niet heel ver, maar dagkaart met de trein kan. Maar waar? En dan moet t ook niet te duur?
Of andere ideeen? Wie ^^
tuttifrutti schreef:Ik ga volgende week een weekendje naar mijn familie in Engeland en ik zoek een klein cadeau voor mijn oom die een paar dagen daarvoor jarig is. ik ga reizen met alleen handbagage, dus het moet iets kleins zijn.
hij heeft 2 zoontjes en is scouting begeleider.
Ik kan echt niks bedenkenmet kerst al rumbonen en een flesje drank gegeven. dacht misschien parfum? maarja weet niet wat hij lekker vindt
mirriezz schreef:En hij houd niet van pepermunt, drop of stroopwafels?
Als scouting begeleider is een goed mes tof, maar dat is lastig met douane. Misschien een verrekijker of een kompas?
Wat mss ook leuk is, is zo'n klompje die Nederlandse scouts wel aan hun sjaaltje dragen. Maar dan moeten ze in Engeland natuurlijk wel ook zo'n sjaaltje dragen bij de scouts...
Fee_ schreef:Zaterdag vieren mijn opa en oma een feestje omdat ze 6p jaar getrouwd zijn.
Op de kaart staat een envelopje, ze willen dus geld. Ik kan wel een planntje/bloemetje geven met een kaart en geld maar dat vind ik zo afgezaagd. Iemand nog wat leuke ideeën. Mag ook iets anders zijn dan geld.
Dingen zoals een foto van de kleinkinderen, boekje met herrinneringen etc. Valt allemaal al af; dat hebben we al gedaan toen mijn oma 80 werd.