Noujaaaa Ik ga net met de honden naar buiten in de stralende zon maar zie een donkere lucht aankomen. Ik ben thuis en doe de deur achter me dicht en het gaat me toch gieten! Net op tijd binnen dus!
Ik ben ook precies op tijd terug v.d. wei! ik zag in de verte al donkere lucht aankomen vanuit het Zuiden. Nu waait het hard,het hoost en ik hoor gerommel.
kensha
Geplaatst: 04-08-12 12:55
Het ziet er momenteel grijzig uit kans op regen is groot. Eigelijk hoop ik dat het gaat regenen zo niet dan krijgen wij deze avond een drukke avond.
quartel
Geplaatst: 04-08-12 12:57
ik vind het super zo....niet te warm.....geen oogverblindende zon........droog..........i feel good♥♥♥
Hier komt een lekkere bui aan, het rommelt ook al lekker
Eliine
Geplaatst: 04-08-12 16:28
Nou Ermelo heeft me tot nu toe nog niet teleurgesteld wat het weer betreft misschien dat ik hier maar ga wonen Zit hier nu vanaf dinsdag op het KNHS centrum en we hebben welgeteld 2 buitjes op onze kop gehad tijdens de wedstrijden Terwijl het bij ons thuis aardig noodweer is geweest geloof ik
gohya
Geplaatst: 04-08-12 16:30
We hebben hier bijna áltijd goed weer. En het is hier ook mooi wonen,veel bos en heide én de Veluwe Trail.
Eliine
Geplaatst: 04-08-12 16:32
haha nou als het aan mij lag zou ik het wel weten ja
Het grote voordeel hier is ook dat je niet ver van het water af zit en dus vaker een heerlijk windje hebt. Toen ik in Eindhoven woonde had ik nooit een windje in de tuin,bloedheet was het daar altijd in de stad. Ermelo heeft een perfect klimaat,soms nét iets te warm.
Heerlijk weer,geen druppel regen gehad.Maar toen ik vanavond op de wei bezig was,begon het opeens hard te waaien.Ik keek naar de lucht en zag dreigende donkere wolken zich samenpakken.Ik dacht:dat windje mag blijven maar die wolken moeten weg.En ze gingen richting Noord-Oosten. Nu blijkt dat ze daar Noodweer hebben gegeven,die donkere lucht die hier boven Ermelo samenpakte. Sorry Overijssel.