S_en_Z schreef:Misschien vinden jullie het mierenflotsen van mij.. Maar hun "stelen" wel 10 poffertjes van ons die ze voor 4,30 verkopen! Dus als we niets hadden gezegd hadden we veel teveel betaald (en zo goedkoop zijn ze niet)
Ik vind dat geen gezeur! Je hoort gewoon te krijgen wat je bestelt, en als dat niet zo is hoort dat gewoon op een vriendelijke manier opgelost te worden. Beide is absoluut niet het geval. Ik had die stennis om 30 ct dan ook begrepen - want het gaat niet om de 30 ct maar vooral ook omdat ze nog steeds blijkbaar niet een beetje service willen bieden, om hun fout goed te maken, maar in plaats daarvan gewoon jullie nog een keer benadelen. Dat is ontzettend flauw.
(En dan hoop je maar dat dit per ongeluk was, en niet hun eigen creatieve manier om de crisis door te komen...)
)
. 

.
In het restaurant waar ik nu werk, doen we dat nog steeds. Tot 8 personen pas t prima op zo'n papiertje waar vaak zo'n bierlogo op staat
Werk ook in de horeca.. Sinds een maand of 3 in de bediening. Erg leuk!
), en blijf altijd vriendelijk. En soms moet je daar net even wat meer moeite voor doen